Licitaţie de 900.000 de lei Cine va întreţine parcarea supraetajată, pasarelele din Mamaia şi mobilierul din sediile Primăriei Constanţa (document)
Licitaţie de 900.000 de lei: Cine va întreţine parcarea supraetajată, pasarelele din Mamaia şi mobilierul
23 Jan, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2865
Marime text
Primăria municipiului Constanţa caută un agent economic care se va ocupa de întreţinerea instalaţiilor interioare, a tâmplăriei şi a mobilierului din imobilele administrate. În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Serviciul de întreţinere a instalaţiilor interioare, precum şi întreţinere a tâmplăriei şi mobilierului în imobilele administrate de Primăria municipiului Constanţa“.
Potrivit anunţului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată fără TVA a contractului cu o durată de 36 de luni este de 899.295,12 lei. Municipalitatea va încheia trei contracte subsecvente anuale. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 5 martie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 17.900 de lei. Câştigătorul va trebui să se ocupe, timp de trei ani, de funcţionarea instalaţiilor interioare, precum şi de întreţinerea tâmplăriei şi a mobilierului din sediile administraţiei locale, pavilioane şi cluburile pentru pensionari. În plus, va întreţine şi repara instalaţiile interioare din parcarea verde supraetajată din vecinătatea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, dar va fi responsabil şi de funcţionarea echipamentelor pasarelelor din staţiunea Mamaia.
Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: Mazăre Radu - primar, Făgădău Decebal - viceprimar, Stan Gabriel - viceprimar, Enache Marcela - secretar municipiu, Racu Constantin - director executiv, Dinescu Fulvia - director executiv adjunct, Merlă Viorica Ani - director executiv, Stan Mihaela - director executiv adjunct, Pilat Ionel - director executiv, Tănase Luiza Elena - arhitect-şef, Dospinescu Daniela Ramona - director executiv, Nanu Daniela - director executiv adjunct, Frigioiu Marcela - director executiv, Gheorghe Georgeta - director executiv adjunct, Babuş Constantin - director executiv, Pripişi Ionuţ - director executiv adjunct, Traşcă Aurora - director executiv, Gheondea Doina - director executiv adjunct, Stamat Adriana - director executiv, Munteanu Petrică - director executiv, Velica Ecaterina - director executiv adjunct, Popescu Carmina Ionela - şef serviciu, Gavriz Irina - şef serviciu, Baltag Dan - şef serviciu, Bardaşu Octavia - şef serviciu, Borali Veaveghiul - şef Birou, Bratu Daniel - director executiv adjunct, Constantin Nicoleta - şef serviciu, Coman Gheorghe - şef serviciu, Crăciun Ana Rodica - şef serviciu, Dumitru Ionuţ - şef serviciu, Dudaş Dezideriu - şef serviciu, Dobre Oana - şef serviciu, Drecşan Daniela - şef serviciu, Dudaş Camelia - şef serviciu, Petcu Lenuţa - şef serviciu, Ene Sânziana - şef serviciu, Florescu Nicoleta - şef serviciu, Mereuţă Emil Andrei - şef serviciu, Itoafa Cristina Laurenţia - şef serviciu, Laciu Mădălina - director executiv, Liuţă Mihaela - şef serviciu, Dancu Antuanela - şef serviciu, Mihai Mihaela - şef Birou, Mutalâp Ghiulnihal - şef serviciu, Munteanu Jenica Eugenia - şef serviciu, Nuţu Nicolai - şef serviciu, Pătraşcu Liviu - şef serviciu, Pătruţoiu Mihaela - şef serviciu, Pînzariu Irina Roxana - şef serviciu, Bobeş Laura - şef serviciu, Petcu Mugurel Leonard - şef serviciu, Militaru Cristian Andrei - şef serviciu, Rusu Graţiela - şef serviciu, Taran Ştefan - şef serviciu, Teşuleanu Gabriela - şef serviciu, Tramudana Liviu - şef serviciu, Untaru Adrian Constantin - şef serviciu, Vârlan Dorel - şef serviciu, Zahariciuc Iuliana - şef serviciu, Fetislam Dayan - şef serviciu, Soare Georgiana - şef serviciu, Nache Mihaela Rodica - şef Birou, Bratu Georgiana - şef serviciu.
Potrivit anunţului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată fără TVA a contractului cu o durată de 36 de luni este de 899.295,12 lei. Municipalitatea va încheia trei contracte subsecvente anuale. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 5 martie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 17.900 de lei. Câştigătorul va trebui să se ocupe, timp de trei ani, de funcţionarea instalaţiilor interioare, precum şi de întreţinerea tâmplăriei şi a mobilierului din sediile administraţiei locale, pavilioane şi cluburile pentru pensionari. În plus, va întreţine şi repara instalaţiile interioare din parcarea verde supraetajată din vecinătatea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, dar va fi responsabil şi de funcţionarea echipamentelor pasarelelor din staţiunea Mamaia.
Responsabili de organizarea procedurii publice
Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: Mazăre Radu - primar, Făgădău Decebal - viceprimar, Stan Gabriel - viceprimar, Enache Marcela - secretar municipiu, Racu Constantin - director executiv, Dinescu Fulvia - director executiv adjunct, Merlă Viorica Ani - director executiv, Stan Mihaela - director executiv adjunct, Pilat Ionel - director executiv, Tănase Luiza Elena - arhitect-şef, Dospinescu Daniela Ramona - director executiv, Nanu Daniela - director executiv adjunct, Frigioiu Marcela - director executiv, Gheorghe Georgeta - director executiv adjunct, Babuş Constantin - director executiv, Pripişi Ionuţ - director executiv adjunct, Traşcă Aurora - director executiv, Gheondea Doina - director executiv adjunct, Stamat Adriana - director executiv, Munteanu Petrică - director executiv, Velica Ecaterina - director executiv adjunct, Popescu Carmina Ionela - şef serviciu, Gavriz Irina - şef serviciu, Baltag Dan - şef serviciu, Bardaşu Octavia - şef serviciu, Borali Veaveghiul - şef Birou, Bratu Daniel - director executiv adjunct, Constantin Nicoleta - şef serviciu, Coman Gheorghe - şef serviciu, Crăciun Ana Rodica - şef serviciu, Dumitru Ionuţ - şef serviciu, Dudaş Dezideriu - şef serviciu, Dobre Oana - şef serviciu, Drecşan Daniela - şef serviciu, Dudaş Camelia - şef serviciu, Petcu Lenuţa - şef serviciu, Ene Sânziana - şef serviciu, Florescu Nicoleta - şef serviciu, Mereuţă Emil Andrei - şef serviciu, Itoafa Cristina Laurenţia - şef serviciu, Laciu Mădălina - director executiv, Liuţă Mihaela - şef serviciu, Dancu Antuanela - şef serviciu, Mihai Mihaela - şef Birou, Mutalâp Ghiulnihal - şef serviciu, Munteanu Jenica Eugenia - şef serviciu, Nuţu Nicolai - şef serviciu, Pătraşcu Liviu - şef serviciu, Pătruţoiu Mihaela - şef serviciu, Pînzariu Irina Roxana - şef serviciu, Bobeş Laura - şef serviciu, Petcu Mugurel Leonard - şef serviciu, Militaru Cristian Andrei - şef serviciu, Rusu Graţiela - şef serviciu, Taran Ştefan - şef serviciu, Teşuleanu Gabriela - şef serviciu, Tramudana Liviu - şef serviciu, Untaru Adrian Constantin - şef serviciu, Vârlan Dorel - şef serviciu, Zahariciuc Iuliana - şef serviciu, Fetislam Dayan - şef serviciu, Soare Georgiana - şef serviciu, Nache Mihaela Rodica - şef Birou, Bratu Georgiana - şef serviciu.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii