Licitaţie la ARSVOM Reparaţia şalupei Saturn costă circa 300.000 de lei (document)
Licitaţie la ARSVOM: Reparaţia şalupei Saturn costă circa 300.000 de lei (document)
09 Oct, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2988
Marime text
Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare (ARSVOM) anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de reparaţii la şalupa S/S Saturn“.
Potrivit anunţului de participare numărul nr. 163416/07.10.2015, publicat pe licitatatiapublica.ro, contractul constă în prestarea serviciilor de reparaţii la şalupa S/S Saturn, în vederea prezentării la inspecţia ANR pentru reînnoirea documentelor în volumul prezentat în caietul de sarcini. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 299.064 de lei. Durata contractului pentru finalizare este de 45 de zile, începând de la data atribuirii.
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 28 octombrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 20 noiembrie, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.980 de lei. Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor servicii prestate în ultimii trei ani. Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea de certificate/documente din care să rezulte faptul că, în ultimii trei ani, prin intermediul unui contract, maximum două contracte, au fost prestate servicii similare a căror valoare cumulată este de cel puţin 290.000 de lei.
În secţiunea „Documente“ din ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa este disponibil anunţul de participare la licitaţie.
Potrivit anunţului de participare numărul nr. 163416/07.10.2015, publicat pe licitatatiapublica.ro, contractul constă în prestarea serviciilor de reparaţii la şalupa S/S Saturn, în vederea prezentării la inspecţia ANR pentru reînnoirea documentelor în volumul prezentat în caietul de sarcini. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 299.064 de lei. Durata contractului pentru finalizare este de 45 de zile, începând de la data atribuirii.
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 28 octombrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 20 noiembrie, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.980 de lei. Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor servicii prestate în ultimii trei ani. Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea de certificate/documente din care să rezulte faptul că, în ultimii trei ani, prin intermediul unui contract, maximum două contracte, au fost prestate servicii similare a căror valoare cumulată este de cel puţin 290.000 de lei.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: Daniel Manole - director general, Carmen Anghel - şef Serviciu Financiar Contabilitate, Cozmin Pisică - şef Serviciu Tehnic, Gabriela Neagu - şef Birou Investiţii şi Achiziţii Publice, Laura Stănescu - Birou Investiţii şi Achiziţii publice, Costin Crenguţa, Radu Monica - consilieri juridici, Dan Emilian George - Birou Investiţii şi Achiziţii Publice, Geta Sava, Simona Mihaela Şerban - Serviciul Financiar-Contabil.În secţiunea „Documente“ din ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa este disponibil anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii