Licitaţie la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa. Ce se cumpără (document)
Licitaţie la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa. Ce se cumpără (document)
24 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1766
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa anunţă pe licitatiapublica.ro organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Achiziţie fire resorbabile şi neresorbabile fără ac (2 loturi)“, în valoare totală estimată de 2.545.500 de lei (557.563,41 de euro).
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25.04.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate pe data de 30.06.2017, ora 18.00. Se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 24 de luni. Cuantumul garanţiei de participare pentru fiecare lot reprezintă 1% din valoarea fără TVA a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot ofertat.
Dafina Chivu - consilier juridic.
Lotul I - „Pachet fire resorbabile din acid glicolic şi acid lactic“ - are o valoare estimată de 1.488.000 de lei (325.929,82 de euro). Valoarea Lotului II - „Pachet fire neresorbabile din mătase şi poliamidă fără ac“ - este de 1.057.500 de lei (231.633,59 de euro).
Mai mult, furnizorul se obliga să despăgubească achizitorul împotriva oricăror reclamaţii şi acţiuni în justiţie ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci înregistrate etc.) legate de echipamentele, materialele, instalaţiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu produsele achiziţionate şi daune-interese, costuri, taxe şi cheltuieli de orice natură, aferente, cu excepţia situaţiei în care o astfel de încălcare rezultă din respectarea caietului de sarcini întocmit de către achizitor. În eventualitatea în care organele abilitate de control constată încasarea unor sume necuvenite, contractantul se obligă să returneze achizitorului sumele încasate necuvenit, precum şi penalităţile şi foloasele necuvenite constatate.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţia anunţată de Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25.04.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate pe data de 30.06.2017, ora 18.00. Se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 24 de luni. Cuantumul garanţiei de participare pentru fiecare lot reprezintă 1% din valoarea fără TVA a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot ofertat.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie care au legătură cu procedura de atribuire, precum şi orice alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Cătalin Grasa - manager, Violeta Androne - director economic, Cornelia Banu - director Îngrijiri medicale, Cristina George - as. şef Chirurgie Generală, Marioara Furnică - economist Serviciul Achiziţii, Ioana Kaminschi - economist,Dafina Chivu - consilier juridic.
Lotul I - „Pachet fire resorbabile din acid glicolic şi acid lactic“ - are o valoare estimată de 1.488.000 de lei (325.929,82 de euro). Valoarea Lotului II - „Pachet fire neresorbabile din mătase şi poliamidă fără ac“ - este de 1.057.500 de lei (231.633,59 de euro).
Obligaţiile principale ale furnizorului
Potrivit caietului de sarcini, furnizorul se obligă să furnizeze produsele la standardele şi/sau performanţele prezentate în propunerea tehnică. De asemenea, furnizorul se obligă să livreze produsele în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice. Va asigura cel puţin garanţia specificata în caracteristicile produselor, va ambala şi transporta produsele la destinaţia finală a achizitorului, cheltuielile aferente acestor servicii fiind incluse în preţul produselor.Mai mult, furnizorul se obliga să despăgubească achizitorul împotriva oricăror reclamaţii şi acţiuni în justiţie ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci înregistrate etc.) legate de echipamentele, materialele, instalaţiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu produsele achiziţionate şi daune-interese, costuri, taxe şi cheltuieli de orice natură, aferente, cu excepţia situaţiei în care o astfel de încălcare rezultă din respectarea caietului de sarcini întocmit de către achizitor. În eventualitatea în care organele abilitate de control constată încasarea unor sume necuvenite, contractantul se obligă să returneze achizitorului sumele încasate necuvenit, precum şi penalităţile şi foloasele necuvenite constatate.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţia anunţată de Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii