Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:27 11 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie pentru cazare şi masă Sesiuni pentru prevenirea fraudelor în achiziţiile publice, organizate de DNA. Pe listă este şi Constanţa

ro

25 Jan, 2018 00:00 1749 Marime text
Ministerul Afacerilor Interne, Direcţia Generală Anticorupţie cumpără servicii de cazare, hrană, reuniuni şi conferinţe organizate la hotel, în valoare estimată de 180.000 de lei fără TVA. Ofertele pot fi depuse până pe data de 30.01.2018.
 
Contractul constă în achiziţia pachetelor de servicii de cazare, hrană, reuniuni şi conferinţe organizate la hotel, pentru perioadele: 25 - 30 martie 2018 în Timişoara; 24 - 29 iunie 2018 în Constanţa; 16 - 21 septembrie 2018 în Oradea; 4 - 9 noiembrie 2018 în Iaşi (pentru organizarea a patru sesiuni de instruire profesională). Este vorba despre sesiuni în domeniul prevenirii fraudelor în achiziţiile publice din cadrul proiectului „Mecanisme eficiente pentru prevenirea şi combaterea corupţiei în administraţia publică, inclusiv în achiziţiile publice şi gestionarea proiectelor cu finanţare UE“, finanţat prin Fondul de Securitate Internă.
 
Specificaţia tehnică poate fi descărcată de pe site-ul Direcţiei Generale Anticorupţie. Procedura publică se va finaliza prin încheierea unui contract de prestări servicii, conform modelului care poate fi descărcat de pe site-ul Direcţiei Generale Anticorupţie sau poate fi obţinut în baza unei solicitări transmise.
 
Recepţia serviciilor prestate se va realiza pe bază de proces-verbal de recepţie. Plata se va efectua cu ordin de plată, în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data primirii facturii sau în maximum 30 de zile calendaristice de la data recepţiei serviciilor. Oferta de preţ se va prezenta pentru fiecare pachet de servicii în parte, în valoare estimată fără TVA de 45.000 de lei /pachet. Se poate depune ofertă pentru un pachet de servicii sau pentru toate pachetele.
 
Serviciile de hrănire se vor presta cu respectarea prevederilor OG nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare (cu încadrarea în plafoanele maximale de cheltuieli de 60 de lei cu TVA/zi/persoană - valoare totală pentru mic dejun, prânz şi cină, astfel: din plafonul zilnic de 15% - mic dejun (9 lei cu TVA); 50% - prânz (30 de lei cu TVA); 35% cină (21 de lei cu TVA). Serviciile de pauză de cafea se vor presta cu respectarea prevederilor OG nr. 80/2001 (cu încadrarea în plafoanele maximale de cheltuieli de 6,5 lei cu TVA/zi/ persoană). Plafonul maxim de 6,5 lei cu TVA reprezintă suma pentru ambele pauze de cafea/zi/persoană.
 
Odată cu oferta se va transmite şi o declaraţie din partea hotelului ofertat cu privire la disponibilitatea pentru cazarea persoanelor participante şi prestarea tuturor serviciilor. Pentru fiecare pachet, în situaţia în care există două sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preţuri egale, se va solicita o nouă propunere financiară, iar contractul se va atribui ofertantului cu preţul cel mai scăzut. Oferta va fi valabilă până la data de 28.02.2018.
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii