Mobilier medical pentru Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa (document)
Mobilier medical pentru Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa (document)Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ Constanţa va scoate din conturi o sumă cuprinsă între 594.150 şi 1.782.450 de lei pentru achiziţia a 17 loturi de mobilier medical.
Aşa cum reiese din anunţul de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pentru o durată de 36 de luni. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 12.02.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 9.03.2018, ora 18.00.
Cele 12 loturi constau în: lot 1 - pachet birouri, lot 2 - pachet banchete, lot 3 - pachet canapele, lot 4 - pachet scaune, lot 5 - raft metalic, lot 6 - canapea consultaţii, lot 7 - stativ perfuzii, lot 8 - scăriţă cu două trepte, lot 9 - masă inox Mayo 75/45, lot 10 - targă reglabilă, lot 11 - paravan medical cu trei elemenţi, lot 12 - masă (cărucior) inox două poliţe, lot 13 - masă instrumente inox trei poliţe 45/60/80 cm, lot 14 - cărucior transport rufe cu trei poliţe inox, lot 15 - cărucior transport rufe murdare resturi menajere, lot 16 - cărucior transport pacienţi, lot 17 - dulap valori.
Responsabili de atribuirea procedurii publice
Persoanele cu funcţii de decizie ce au legătură cu procedura de atribuire, precum şi orice alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi /sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ş.l. dr. Grasa Cătălin Nicolae - manager, ec. Natalia Munteanu - director financiar-contabil, as. univ. dr. Bogdan Obadă - director medica, as. lic. Cornelia Banu - director îngrijiri medicale, jr. Bianca Dumitrescu - şef Serviciu Achiziţii, jr. Carmela Endora Gherghina - consilier juridic, dr. Disea Monica - Serviciul de Prevenire, dr. Felicia Maria Sant Ion - Serviciul de Prevenire, as. Elena Roşu - Serviciul de Prevenire, ec. Marioara Furnică - Serviciul Achiziţii.
Condiţii pentru ofertaţi
Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor furnizări de produse similare lotului/loturilor ofertate din ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi, din care să rezulte că ofertantul a livrat produse similare în valoare cumulată echivalentă cel puţin cu valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, după cum urmează: lot 1 - 141.000 de lei, lot 2 - 122.250 de lei, lor 3 - 57.000 de lei, lot 4 - 93.000 de lei, lot 5 - 54.000 de lei, lot 6 - 63.000 de lei, lot 7 - 112.500 de lei, lot 8 - 21.000 de lei, lot 9 - 42.000 de lei, lot 10 - 252.000 de lei, lot 11 - 90.000 de lei, lot 12 - 324.000 de lei, lot 13 - 119.700 de lei, lot 14 - 112.500 de lei, lot 15 - 105.000 de lei, lot 16 - 54.000 de lei şi lot 17 - 19.500 de lei.
Experienţa similară se dovedeşte prin prezentarea de documente emise sau contrasemnate de beneficiari publici sau privaţi, cum ar fi certificat constatator / recomandare sau alte documente echivalente, pentru contractele prezentate în listă, din care sa rezulte valori, perioade de livrare, beneficiari, precum şi modul de îndeplinire a contractului.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie publică.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp