O secţie din Spitalul Judeţean Constanţa va fi reabilitată. Ce valoare va avea contractul
O secţie din Spitalul Judeţean Constanţa va fi reabilitată. Ce valoare va avea contractul
08 Sep, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3169
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa vrea să renoveze Secţia de Sterilizare. În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului de lucrări de renovare a acestei secţii, în valoare totală de 320.000 de lei fără TVA.
Ofertele pot fi depuse până pe 14.09.2017. Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“, care se va aplica doar ofertelor admisibile.
Obiectul contractului îl reprezintă lucrările de renovare ce vor fi executate în cadrul Secţiei de Sterilizare. Acestea vor cuprinde: demontări (gresie de pe pardoseală, faianţă de pe pereţi, pereţi, ferestre PVC/metalice, uşi PVC/ aluminiu) reparaţii, pregătire de finisaj (pereţi, tavane, şapa în pante către două sifoane de pardoseală), montat finisaje (pregătire pardoseală pentru răşină epoxidică, finisaje cu tapet antibacterian, tavan fals din rigips, montaj sifoane), confecţii şi montaj tâmplărie PVC, instalaţii de alimentare cu apă rece şi apă dedurizată, instalaţie de scurgeri.
Durata contractului de lucrări este de 90 de zile de la data semnării. Perioada de garanţie a lucrărilor va fi de 24 de luni de la data procesului-verbal iniţial de terminare a lucrărilor. Plata se va face în termen de 60 de zile de la data confirmării de primire a facturii de către autoritatea contractantă. Recepţia se va efectua de autoritatea contractantă conform metodologiilor de recepţie în vigoare şi se va finaliza prin întocmirea unui proces-verbal de recepţie. În cazul în care recepţia se face cu obiecţiuni, în procesul-verbal întocmit de comisie se vor indica acele lipsuri care trebuie remediate. Termenele de remediere se stabilesc împreună cu executantul la momentul constatării acestora.
Garanţia de bună execuţie a contractului se constituie în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului. Executantul se obligă să constituie garanţia de bună execuţie a contractului, în cuantum de 5% din valoarea acestuia fără TVA. Operatorul economic trebuie să prezinte oferta şi documentele solicitate la Registratura unităţii, în plic închis. Acestea vor fi însoţite de o scrisoare de înaintare care să cuprindă următoarele elemente: denumire ofertant, denumire achiziţie şi obiectul achiziţiei.
Ofertele pot fi depuse până pe 14.09.2017. Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“, care se va aplica doar ofertelor admisibile.
Obiectul contractului îl reprezintă lucrările de renovare ce vor fi executate în cadrul Secţiei de Sterilizare. Acestea vor cuprinde: demontări (gresie de pe pardoseală, faianţă de pe pereţi, pereţi, ferestre PVC/metalice, uşi PVC/ aluminiu) reparaţii, pregătire de finisaj (pereţi, tavane, şapa în pante către două sifoane de pardoseală), montat finisaje (pregătire pardoseală pentru răşină epoxidică, finisaje cu tapet antibacterian, tavan fals din rigips, montaj sifoane), confecţii şi montaj tâmplărie PVC, instalaţii de alimentare cu apă rece şi apă dedurizată, instalaţie de scurgeri.
Durata contractului de lucrări este de 90 de zile de la data semnării. Perioada de garanţie a lucrărilor va fi de 24 de luni de la data procesului-verbal iniţial de terminare a lucrărilor. Plata se va face în termen de 60 de zile de la data confirmării de primire a facturii de către autoritatea contractantă. Recepţia se va efectua de autoritatea contractantă conform metodologiilor de recepţie în vigoare şi se va finaliza prin întocmirea unui proces-verbal de recepţie. În cazul în care recepţia se face cu obiecţiuni, în procesul-verbal întocmit de comisie se vor indica acele lipsuri care trebuie remediate. Termenele de remediere se stabilesc împreună cu executantul la momentul constatării acestora.
Garanţia de bună execuţie a contractului se constituie în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului. Executantul se obligă să constituie garanţia de bună execuţie a contractului, în cuantum de 5% din valoarea acestuia fără TVA. Operatorul economic trebuie să prezinte oferta şi documentele solicitate la Registratura unităţii, în plic închis. Acestea vor fi însoţite de o scrisoare de înaintare care să cuprindă următoarele elemente: denumire ofertant, denumire achiziţie şi obiectul achiziţiei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii