O unitate militară din Constanţa cumpără şalupe. Detalii despre noile achiziţii (document)
O unitate militară din Constanţa cumpără şalupe. Detalii despre noile achiziţii (document)
31 Aug, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3338
Marime text
Unitatea Militară 02133 (Direcţia Hidrografică Maritimă) scoate din conturi peste 1,8 milioane de lei pentru achiziţionarea a două şalupe. Potrivit anunţului de participare nr. 178408/30.08.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, Unitatea Militară 02133 va organiza o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului de achiziţie „Şalupă fluvială transport persoane şi materiale (corp metalic) - două complete“.
Valoarea estimata fără TVA a contractului este de 1.680.672,27 de lei. Garanţia de participare este de 16.806 lei. Ofertele pot fi depuse până pe data de 5.10.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe 2.11.2017, la ora 18.00.
Şalupa trebuie să fie din producţia anului curent sau a celui anterior încheierii contractului de furnizare; să poată naviga în condiţii meteo severe, respectiv valuri mari cu înălţimea de doi metri şi o forţă a vântului de 60-70 km/h; să poată naviga prin gheaţă subţire compactă de până la 5 cm şi gheaţă spartă cu sloiuri de grosime până la 20 cm.
Şalupa va fi împărţită prin pereţi transversali şi punţi în mai multe compartimente, astfel: compartiment pupa, compartiment maşini, magazie, compartiment prova. În compartimentul pupa va fi instalaţia de guvernare a navei. În compartimentul maşini se va afla tancul principal de combustibil, ce va deservi motorul de propulsie şi instalaţiile corespunzătoare ale acestuia, pompe, alte agregate necesare unei bune funcţionări a şalupei. Tancul de motorină va asigura o autonomie de funcţionare fără alimentare de minimum zece ore, iar pompa de santină va fi cu pornire automată.
Pentru staţionarea în larg sau la chei, şalupa va fi dotată cu instalaţie de ancorare în prova, precum şi cu instalaţie de manevră - legare. Acestea vor fi dimensionate conform reglementărilor în vigoare. Pentru deplasare, şalupa va fi echipată cu o instalaţie de propulsie dotată cu un motor principal Diesel în patru timpi, cu puterea calculată pentru asigurarea vitezei de croazieră, prevăzut cu reductor-inversor (cu posibilitatea verificării turaţiei, a vitezei, a orelor de funcţionare, a stării acumulatorilor, a presiunii uleiului, a temperaturii lichidului de răcire a motorului), ce va antrena o elice cu pas fix, sens dreapta, prevăzută cu pinten de protecţie pentru elice şi cârmă.
Puntea şalupei va fi protejată cu materiale antiderapante integrate direct în corpul şalupei şi va fi prevăzută cu canale de autodrenaj pentru apă. Pentru siguranţa personalului, şalupa va fi prevăzută cu balustradă demontabilă cu înălţimea de minimum 1,0 m şi culoare de acces de jur împrejur. Balustrada va avea o deschidere de minimum 0,5 m în ambele borduri, pentru a facilita accesul la bord. Şalupa va avea brâu de protecţie de jur împrejur, iar etrava va fi întărită suplimentar cu cauciuc dur montat pe corp.
Şalupa va avea o suprastructură închisă unde vor fi amplasate timoneria cu pupitrul de comandă, dispozitivele de supraveghere şi comanda motoarelor şi a majorităţii instalaţiilor (ceasuri, indicator nivel apă, indicator nivel combustibil, indicator nivel ulei, viteza, tahometru, claxon, priză 12V etc.), împreună cu aparatura de navigaţie şi comunicaţii, precum şi spaţiul destinat pasagerilor.
Partea din prova a suprastructurii va fi prevăzută cu un parbriz din geam securizat, înclinat, ştergătoare de parbriz, iar în borduri, două geamuri culisante. În interiorul suprastructurii vor fi instalate banchete pentru staţionarea a minimum zece persoane, cu posibilitatea depozitării vestelor de salvare. Suprastructura va fi situată central, ambarcaţiunea având prevăzute din construcţie spaţii deschise pentru depozitarea materialelor atât în pupa, în spatele suprastructurii, cât şi în prova, în faţa suprastructurii.
Accesul în suprastructură se va face printr-o uşă, situată în partea din spate (pupa), cu posibilitatea de a se încuia. Acoperişul suprastructurii va fi înclinat şi cu două lăcrimare pentru scurgerea apei. Distanţa dintre suprastructură şi pupa şalupei va fi de minimum 2,5 m, necesară transportului de materiale. Şalupa va fi alimentată cu tensiune de 230 V de la mal, cu cablu conector pentru încărcare baterii şi asigurări utilităţi în staţionare.
Ambarcaţiunea va fi prevăzută cu o ancoră cu parâmă, lungime de minimum 20 m, situată în prova, dimensionată conform proiectării, acţionată cu vinci electric la 24 Vcc, cu baterii proprii. Vinciul va avea şi acţionare mecanică de rezervă. Mărimea ancorei şi lungimea parâmei vor fi determinate de caracteristica de dotare a şalupei şi calculate conform reglementărilor în vigoare.
Şalupa va avea prevăzute lumini de navigaţie şi mijloace de semnalizare conform cu Regulamentul de navigaţie pe Dunăre, felinar de catarg, felinar de poziţie (unul verde şi unul roşu), felinar pupa, alb felinar de ancoră.
Echipamentele de semnalizare sonoră: un claxon; o sirenă, amplasată pe catarg. Mijloace de siguranţă şi salvare: colaci de salvare cu certificare SOLAS - două bucăţi; veste de salvare cu certificare SOLAS - cel puţin 12 bucăţi; trusă medicală conform reglementărilor în vigoare - o bucată.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Valoarea estimata fără TVA a contractului este de 1.680.672,27 de lei. Garanţia de participare este de 16.806 lei. Ofertele pot fi depuse până pe data de 5.10.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe 2.11.2017, la ora 18.00.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Vatu - comandant, Sorin Grecu - locţiitor, Ramona Popa - consilier juridic; Cătălin Damian - contabil-şef; comisia de evaluare: Ciprian Munteanu, Ionuţ Ţinteanu, Alin Anghel, Mihai Roşu, Raluca Romanescu; experţi tehnici: Gheorghe Bujor, Stanciu Alin, Silviu Cudalb; membri de rezervă: Bogdan Grama, Valentin Constantin şi Maria Vlad.Condiţii pentru ofertanţi
Ofertanţii vor depune lista principalelor livrări de produse similare efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult trei ani, în funcţie de data înfiinţării sau a începerii activităţii operatorului economic, din care să rezulte că au fost furnizate produse similare în valoare cumulată de cel puţin 1.680.672,27 de lei fără TVA la nivelul unuia sau al mai multor contracte, lista principalelor furnizări de produse din ultimii trei ani (calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei), care va conţine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.Date din caietul de sarcini
Şalupele fluviale vor naviga pe apele interioare, vor fi autopropulsate şi sunt destinate transportului personalului care execută serviciul de tură la farul de aterizare Sulina şi farul Gura Portiţei, al materialelor necesare aprovizionării acestora, precum şi pentru executarea intervenţiei în caz de urgenţă la obiective.Şalupa trebuie să fie din producţia anului curent sau a celui anterior încheierii contractului de furnizare; să poată naviga în condiţii meteo severe, respectiv valuri mari cu înălţimea de doi metri şi o forţă a vântului de 60-70 km/h; să poată naviga prin gheaţă subţire compactă de până la 5 cm şi gheaţă spartă cu sloiuri de grosime până la 20 cm.
Şalupa va fi împărţită prin pereţi transversali şi punţi în mai multe compartimente, astfel: compartiment pupa, compartiment maşini, magazie, compartiment prova. În compartimentul pupa va fi instalaţia de guvernare a navei. În compartimentul maşini se va afla tancul principal de combustibil, ce va deservi motorul de propulsie şi instalaţiile corespunzătoare ale acestuia, pompe, alte agregate necesare unei bune funcţionări a şalupei. Tancul de motorină va asigura o autonomie de funcţionare fără alimentare de minimum zece ore, iar pompa de santină va fi cu pornire automată.
Pentru staţionarea în larg sau la chei, şalupa va fi dotată cu instalaţie de ancorare în prova, precum şi cu instalaţie de manevră - legare. Acestea vor fi dimensionate conform reglementărilor în vigoare. Pentru deplasare, şalupa va fi echipată cu o instalaţie de propulsie dotată cu un motor principal Diesel în patru timpi, cu puterea calculată pentru asigurarea vitezei de croazieră, prevăzut cu reductor-inversor (cu posibilitatea verificării turaţiei, a vitezei, a orelor de funcţionare, a stării acumulatorilor, a presiunii uleiului, a temperaturii lichidului de răcire a motorului), ce va antrena o elice cu pas fix, sens dreapta, prevăzută cu pinten de protecţie pentru elice şi cârmă.
Puntea şalupei va fi protejată cu materiale antiderapante integrate direct în corpul şalupei şi va fi prevăzută cu canale de autodrenaj pentru apă. Pentru siguranţa personalului, şalupa va fi prevăzută cu balustradă demontabilă cu înălţimea de minimum 1,0 m şi culoare de acces de jur împrejur. Balustrada va avea o deschidere de minimum 0,5 m în ambele borduri, pentru a facilita accesul la bord. Şalupa va avea brâu de protecţie de jur împrejur, iar etrava va fi întărită suplimentar cu cauciuc dur montat pe corp.
Şalupa va avea o suprastructură închisă unde vor fi amplasate timoneria cu pupitrul de comandă, dispozitivele de supraveghere şi comanda motoarelor şi a majorităţii instalaţiilor (ceasuri, indicator nivel apă, indicator nivel combustibil, indicator nivel ulei, viteza, tahometru, claxon, priză 12V etc.), împreună cu aparatura de navigaţie şi comunicaţii, precum şi spaţiul destinat pasagerilor.
Partea din prova a suprastructurii va fi prevăzută cu un parbriz din geam securizat, înclinat, ştergătoare de parbriz, iar în borduri, două geamuri culisante. În interiorul suprastructurii vor fi instalate banchete pentru staţionarea a minimum zece persoane, cu posibilitatea depozitării vestelor de salvare. Suprastructura va fi situată central, ambarcaţiunea având prevăzute din construcţie spaţii deschise pentru depozitarea materialelor atât în pupa, în spatele suprastructurii, cât şi în prova, în faţa suprastructurii.
Accesul în suprastructură se va face printr-o uşă, situată în partea din spate (pupa), cu posibilitatea de a se încuia. Acoperişul suprastructurii va fi înclinat şi cu două lăcrimare pentru scurgerea apei. Distanţa dintre suprastructură şi pupa şalupei va fi de minimum 2,5 m, necesară transportului de materiale. Şalupa va fi alimentată cu tensiune de 230 V de la mal, cu cablu conector pentru încărcare baterii şi asigurări utilităţi în staţionare.
Ambarcaţiunea va fi prevăzută cu o ancoră cu parâmă, lungime de minimum 20 m, situată în prova, dimensionată conform proiectării, acţionată cu vinci electric la 24 Vcc, cu baterii proprii. Vinciul va avea şi acţionare mecanică de rezervă. Mărimea ancorei şi lungimea parâmei vor fi determinate de caracteristica de dotare a şalupei şi calculate conform reglementărilor în vigoare.
Şalupa va avea prevăzute lumini de navigaţie şi mijloace de semnalizare conform cu Regulamentul de navigaţie pe Dunăre, felinar de catarg, felinar de poziţie (unul verde şi unul roşu), felinar pupa, alb felinar de ancoră.
Echipamentele de semnalizare sonoră: un claxon; o sirenă, amplasată pe catarg. Mijloace de siguranţă şi salvare: colaci de salvare cu certificare SOLAS - două bucăţi; veste de salvare cu certificare SOLAS - cel puţin 12 bucăţi; trusă medicală conform reglementărilor în vigoare - o bucată.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii