Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:14 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Parcul auto al DRDP Constanţa va fi înnoit cu şase automobile (document)

ro

17 Oct, 2017 00:00 1967 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA a anunţat organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Autoturisme Break - patru bucăţi şi autoturisme 4x4 - două bucăţi, pentru DRDP Constanţa“, în valoare estimată de 348.200 de lei.
 
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 30.10.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 24.11.2017, ora 18.00. Garanţia de participare are o valoare de 3.482 de lei.
 
Furnizorul va livra autoturismele la sediul beneficiarului (Constanţa, strada Prelungirea Traian), până pe data de 31 decembrie 2017. Autoturismele vor fi livrate în condiţiile tehnice cuprinse în cartea tehnică a autoturismului. Acestea vor dispune de contract de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru fiecare autovehicul nou achiziţionat pentru o perioadă de 12 luni de la data livrării. Documentele care însoţesc autoturismele la livrare sunt: certificate de calitate, declaraţii de conformitate, certificate de garanţie, cartea tehnică. Aceasta din urmă, precum şi alte instrucţiuni care se impun pentru o funcţionare optimă vor fi redactate în limba română.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa fişa de date din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ing. Marin Dima - director regional; ec. Roxana David - director economic şi comercial; ing. Gabriela Tudor - director adjunct mentenanţă; ing. Victoraş Andrei - şef Serviciu Mecanizare; ing. Ibram Aila - Serviciul Mecanizare; ing. Teodora Chirică - şef Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Irina Stavru - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Florentina Popescu - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Cristi-Dima Iorgoveanu - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; tehnician Veronica Pântăzescu - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; consilier juridic Adrian Tişa - şef Serviciul Juridic; consilier juridic Andreea Enache - Serviciul Juridic; consilier juridic Andreea Tudor - Serviciul Juridic; ec. Munever Emirali - şef Serviciul Contabilitate; ec. Emre Reşit - şef Serviciul Financiar, Salarizare şi CFP; ec. Doina Şatrapele - Serviciul Financiar, Salarizare şi CFP.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii