Pe ce dă ANR peste 355.000 de euro la începutul anului (document)
Pe ce dă ANR peste 355.000 de euro la începutul anului (document)
02 Jan, 2016 22:01
ZIUA de Constanta
2772
Marime text
Autoritatea Navală Română va organiza o procedură publică pentru atribuirea contractului „Licențe software Microsoft pe 3 ani“, în valoare de 355.872 euro.
Așa cum reiese din anunțul de participare nr.165235 / 29.12.2015, publicat pe licitațiapublica.ro, obiectul achiziției îl constituie licențierea de volum cu inchirierea licentelor Microsoft necesare, a pachetelor software adiționale împreună cu suportul software asociat (suport tehnic de tip intervenții rapide prestate de ingineri specialiști solicitați). Serviciile de suport tehnic trebuie să fie oferite pe perioada derularii contractului și la solicitarea beneficiarului.
Agenții economici pot depune ofertele de participare până pe data de 22.02.2016, ora 16.00, urmând ca acesta să fie evaluate pe data de 18.03.2016, ora 18.00. Ofertantul va constitui o garanție pentru participare în valoare de 30.000 lei.
De asemenea, ofertantul nu trebuie să fi fost condamnat în ultimii 5 ani, printr-o hotărâre definitivă și irevocabilă, pentru fraudă, corupție, spălare de bani, activităși criminale. De asemenea, agentul economic va prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii 3 ani, de la data limită de depunere a ofertelor, conținând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceștia din urma sunt autorități contractante sau clienți privați. Ofertanții vor prezenta minim 1 contract, la nivelul căruia să fi furnizat produse similare, în ultimii 3 ani de la data limită de depunere a ofertelor. Întrucât ofertantul trebuie să ofere suport tehnic de tip intervenții rapide prestate de ingineri specialiști, acesta trebuie să dețină și să pună la dispoziția Autorității Contractante minim doi experți expert soluții Microsoft și expert tehnic produse Microsoft.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele ce detin funcții de decizie în cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Cazan Liviu Aurelian - director general, Chioibas Nicolae - director general adjunct, Brânză Paul - director Direcția Inspecții Siguranță și Securitate Navală, Trandafir Razvan-Gabriel - director Direcția Tehnică, Grigore Costel Liviu - director Direcția Personal Navigant, Casiade Constantin - director Direcția Afaceri Europene și Relații Internaționale, Calintaru Cristina - director Direcția Economică, Mușat Raluca-Alina - șef Serviciu Investiții Achiziții Publice, Vasilescu Naiden Gabriela-Andreea - șef Birou Juridic și Contencios, Pricop Laurențiu-Petrișor - șef Birou IT, Bălan Gabriel - Birou IT, Nuțu Felicia - șef Serviciu Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Tabacaru Daniela - Birou Juridic si Contencios, Ciopa Ciprian-Marius – Serviciul Comunicații și IT, Dudu Ana Cornelia - Serviciul Investiții Achiziții Publice, Avramiuc Viviana-Madalina - Birou IT, Ursache Gilda-Veronica - șef Birou Contabilitate, Băniță Anișoara - Birou Juridic și Contencios, Ichim Iulian – Servciul Comunicații și IT, Glodeanu Aura - Serviciul Investiții Achiziții Publice.
În secțiunea Documente puteți viziona anunțul de participare la licitație.
Așa cum reiese din anunțul de participare nr.165235 / 29.12.2015, publicat pe licitațiapublica.ro, obiectul achiziției îl constituie licențierea de volum cu inchirierea licentelor Microsoft necesare, a pachetelor software adiționale împreună cu suportul software asociat (suport tehnic de tip intervenții rapide prestate de ingineri specialiști solicitați). Serviciile de suport tehnic trebuie să fie oferite pe perioada derularii contractului și la solicitarea beneficiarului.
Agenții economici pot depune ofertele de participare până pe data de 22.02.2016, ora 16.00, urmând ca acesta să fie evaluate pe data de 18.03.2016, ora 18.00. Ofertantul va constitui o garanție pentru participare în valoare de 30.000 lei.
De asemenea, ofertantul nu trebuie să fi fost condamnat în ultimii 5 ani, printr-o hotărâre definitivă și irevocabilă, pentru fraudă, corupție, spălare de bani, activităși criminale. De asemenea, agentul economic va prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii 3 ani, de la data limită de depunere a ofertelor, conținând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceștia din urma sunt autorități contractante sau clienți privați. Ofertanții vor prezenta minim 1 contract, la nivelul căruia să fi furnizat produse similare, în ultimii 3 ani de la data limită de depunere a ofertelor. Întrucât ofertantul trebuie să ofere suport tehnic de tip intervenții rapide prestate de ingineri specialiști, acesta trebuie să dețină și să pună la dispoziția Autorității Contractante minim doi experți expert soluții Microsoft și expert tehnic produse Microsoft.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele ce detin funcții de decizie în cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Cazan Liviu Aurelian - director general, Chioibas Nicolae - director general adjunct, Brânză Paul - director Direcția Inspecții Siguranță și Securitate Navală, Trandafir Razvan-Gabriel - director Direcția Tehnică, Grigore Costel Liviu - director Direcția Personal Navigant, Casiade Constantin - director Direcția Afaceri Europene și Relații Internaționale, Calintaru Cristina - director Direcția Economică, Mușat Raluca-Alina - șef Serviciu Investiții Achiziții Publice, Vasilescu Naiden Gabriela-Andreea - șef Birou Juridic și Contencios, Pricop Laurențiu-Petrișor - șef Birou IT, Bălan Gabriel - Birou IT, Nuțu Felicia - șef Serviciu Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Tabacaru Daniela - Birou Juridic si Contencios, Ciopa Ciprian-Marius – Serviciul Comunicații și IT, Dudu Ana Cornelia - Serviciul Investiții Achiziții Publice, Avramiuc Viviana-Madalina - Birou IT, Ursache Gilda-Veronica - șef Birou Contabilitate, Băniță Anișoara - Birou Juridic și Contencios, Ichim Iulian – Servciul Comunicații și IT, Glodeanu Aura - Serviciul Investiții Achiziții Publice.
În secțiunea Documente puteți viziona anunțul de participare la licitație.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii