Peste 14 milioane de lei vor pleca din vistieria Spitalului Judeţean de Urgenţă Constanţa! Ce se va achiziţiona (documente)
Peste 14 milioane de lei vor pleca din vistieria Spitalului Judeţean de Urgenţă Constanţa! Ce se va achiziţiona
09 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1918
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei“ din Constanţa a lansat două licitaţii publice pentru a atribui contractele privind „Furnizare medicamente antineoplazice“ şi „Furnizare reactivi - 17 loturi“.
Potrivit anunţului referitor la „Furnizare medicamente antineoplastice“, valoarea estimată a contractului este de 12.802.581,5 lei (2.824.742,74 de euro). Contractul este împărţit în loturi şi are o perioadă de valabilitate de 12 luni de la data atribuirii.
Conform Legii 98/2016 - persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante şi conform art. 3, lit. ll) din Legea nr. 98/2016 - persoanele cu funcţii de decizie sunt conducătorul autorităţii contractante, membrii organelor decizionale ale autorităţii contractante ce au legătură cu procedura de atribuire, precum şi orice alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire: manager - ş.l. Cătălin Grasa, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne; şef Secţie Hemodializă - ş.l. dr. Bogdan Câmpineanu, director medical - dr. Mihnea Avram; coordonator Program Oncologie - conf. univ. dr. Laura Mazilu; şef Serviciu Achiziţii - jr. Violeta Stoica; farmacist-şef - Mirela Rădulescu, Serviciul Achiziţii - ec. Corneliu Stănculescu.
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 3.04.2017, 00.00, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10.04.2017, ora 16.00, ofertele urmând să fie evaluate până cel târziu la data de 3.05.2017, ora 18.00.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă solicită ofertanţilor o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are preţul cel mai scăzut, conform art. 138 (2) din HG 395/2016.
Pentru cea de-a doua licitaţie, privind atribuirea contractului „Reactivi de laborator - 17 loturi“, valoarea estimată este de 1.742.020,41 de lei, fără TVA. Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare este sediul principal, din bulevardul Tomis nr. 145, şi aleea Zmeurei nr. 2 pentru serviciul de medicină legală. Contractul se va încheia pentru o perioadă de 12 luni de la data atribuirii.
Pe loturi, contractul prevede:
Lot 1 - Pachet kituri reactivi compatibili cu analizoarele de gaze în sânge Siemens Rapidpoint - valoarea estimată fără TVA - 1.258.000 de lei;
Lot 2 - Reactivi compatibili cu analizorul de gaze în sânge Point Of Care I-STAT - valoarea estimată fără TVA: 242.985,07 lei;
Lot 3 - Formol tehnic 38-40% - 4.000 de litri, valoarea estimată fără TVA - 24.800 de lei;
Lot 4 - Pachet kituri oncogenetică - 23.121 de lei;
Lot 5 - Pachet reactivi extracţie acizi nucleici şi metilare - valoarea estimată fără TVA - 1.932 de lei;
Lot 6 - Materiale pentru compartiment citologie - valoarea estimată fără TVA - 2.212,04 lei;
Lot 7 - Trusă endokit - şase kituri - valoarea estimată fără TVA - 3.720 de lei;
Lot 8 - Kit pentru determinarea mutaţiilor genei alfa globine - patru kituri a zece teste/kit - valoarea estimată fără TVA - 9.080 de lei;
Lot 9 - Agaroză pentru biologie moleculară - cinci flacoane a 100 de grame/flacon - valoarea estimată fără TVA - 1.189,25 de lei;
Lot 10 - Consumabile laborator genetică medicală- valoarea estimată fără TVA - 1.105 lei;
Lot 11 - Pachet reactivi hibridizare genomică comparativă - valoarea estimată fără TVA - 130.274,05 lei;
Lot 12 - Soluţii colorare preparate citogenetice - valoarea estimată fără TVA - 2.352 de lei;
Lot 13 - Teste determinare glicemie compatibile glucotestere Free Style - 4.000 de teste - valoarea estimată fără TVA - 6.600 de lei;
Lot 14 - Teste determinare glicemie compatibile glucotestere Cera Check - 2.000 de teste - valoarea estimată fără TVA - 2.900 de lei;
Lot 15 - Teste determinare glicemie compatibile glucotestere PALM LAB - 1 500 de teste - valoarea estimată fără TVA - 2.550 de lei;
Lot 16 - Teste determinare glicemie compatibile glucotestere Beurer - 2 500 de teste - valoarea estimată fără TVA - 4.000 de lei;
Lot 17 - Test pentru detecţia drogurilor şi a narcoticelor din urină - 12 parametri - 1.500 de casete - valoarea estimată fără TVA - 25.200 de lei.
Conform art. 63 din Legea 98/2016, persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne, director medical - dr. Mihnea Avram, medic-şef Serviciul Anatomie Patologică - conf. univ. dr. Mariana Deacu, medic şef Secţie ATI - dr. Victoria Bădărău, medic-şef UPU - dr. Rodica Tudoran, medic Compartiment Genetică - dr. Anca Mitroi, Serviciul Achiziţii - referent superior Lavinia Militaru, Serviciul Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
Termenul-limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente este 3.04.2017, ora 15.00, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 6.4.2017, ora 16.00. Ofertele se vor deschide pe 2.05.2017, ora 18.00.
În situaţia în care doi sau mai mulţi ofertanţi situaţi pe primul loc propun acelaşi preţ, autoritatea contractantă va solicita clarificări prin intermediul SEAP şi le va cere ofertanţilor aflaţi în această situaţie să transmită în format electronic în SEAP o nouă propunere financiară. Ofertantul care propune preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător, iar contractul va fi atribuit acestuia, conform art. 138 (2) din HG 395/2016. În cazul în care, în urma reofertării, preţurile sunt la egalitate, autoritatea contractantă va solicita reofertarea conform paşilor expuşi anterior, până când departajarea va putea fi posibilă. Ofertantul care propune preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător.
Potrivit anunţului referitor la „Furnizare medicamente antineoplastice“, valoarea estimată a contractului este de 12.802.581,5 lei (2.824.742,74 de euro). Contractul este împărţit în loturi şi are o perioadă de valabilitate de 12 luni de la data atribuirii.
Conform Legii 98/2016 - persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante şi conform art. 3, lit. ll) din Legea nr. 98/2016 - persoanele cu funcţii de decizie sunt conducătorul autorităţii contractante, membrii organelor decizionale ale autorităţii contractante ce au legătură cu procedura de atribuire, precum şi orice alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire: manager - ş.l. Cătălin Grasa, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne; şef Secţie Hemodializă - ş.l. dr. Bogdan Câmpineanu, director medical - dr. Mihnea Avram; coordonator Program Oncologie - conf. univ. dr. Laura Mazilu; şef Serviciu Achiziţii - jr. Violeta Stoica; farmacist-şef - Mirela Rădulescu, Serviciul Achiziţii - ec. Corneliu Stănculescu.
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 3.04.2017, 00.00, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10.04.2017, ora 16.00, ofertele urmând să fie evaluate până cel târziu la data de 3.05.2017, ora 18.00.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă solicită ofertanţilor o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are preţul cel mai scăzut, conform art. 138 (2) din HG 395/2016.
Pentru cea de-a doua licitaţie, privind atribuirea contractului „Reactivi de laborator - 17 loturi“, valoarea estimată este de 1.742.020,41 de lei, fără TVA. Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare este sediul principal, din bulevardul Tomis nr. 145, şi aleea Zmeurei nr. 2 pentru serviciul de medicină legală. Contractul se va încheia pentru o perioadă de 12 luni de la data atribuirii.
Pe loturi, contractul prevede:
Lot 1 - Pachet kituri reactivi compatibili cu analizoarele de gaze în sânge Siemens Rapidpoint - valoarea estimată fără TVA - 1.258.000 de lei;
Lot 2 - Reactivi compatibili cu analizorul de gaze în sânge Point Of Care I-STAT - valoarea estimată fără TVA: 242.985,07 lei;
Lot 3 - Formol tehnic 38-40% - 4.000 de litri, valoarea estimată fără TVA - 24.800 de lei;
Lot 4 - Pachet kituri oncogenetică - 23.121 de lei;
Lot 5 - Pachet reactivi extracţie acizi nucleici şi metilare - valoarea estimată fără TVA - 1.932 de lei;
Lot 6 - Materiale pentru compartiment citologie - valoarea estimată fără TVA - 2.212,04 lei;
Lot 7 - Trusă endokit - şase kituri - valoarea estimată fără TVA - 3.720 de lei;
Lot 8 - Kit pentru determinarea mutaţiilor genei alfa globine - patru kituri a zece teste/kit - valoarea estimată fără TVA - 9.080 de lei;
Lot 9 - Agaroză pentru biologie moleculară - cinci flacoane a 100 de grame/flacon - valoarea estimată fără TVA - 1.189,25 de lei;
Lot 10 - Consumabile laborator genetică medicală- valoarea estimată fără TVA - 1.105 lei;
Lot 11 - Pachet reactivi hibridizare genomică comparativă - valoarea estimată fără TVA - 130.274,05 lei;
Lot 12 - Soluţii colorare preparate citogenetice - valoarea estimată fără TVA - 2.352 de lei;
Lot 13 - Teste determinare glicemie compatibile glucotestere Free Style - 4.000 de teste - valoarea estimată fără TVA - 6.600 de lei;
Lot 14 - Teste determinare glicemie compatibile glucotestere Cera Check - 2.000 de teste - valoarea estimată fără TVA - 2.900 de lei;
Lot 15 - Teste determinare glicemie compatibile glucotestere PALM LAB - 1 500 de teste - valoarea estimată fără TVA - 2.550 de lei;
Lot 16 - Teste determinare glicemie compatibile glucotestere Beurer - 2 500 de teste - valoarea estimată fără TVA - 4.000 de lei;
Lot 17 - Test pentru detecţia drogurilor şi a narcoticelor din urină - 12 parametri - 1.500 de casete - valoarea estimată fără TVA - 25.200 de lei.
Conform art. 63 din Legea 98/2016, persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne, director medical - dr. Mihnea Avram, medic-şef Serviciul Anatomie Patologică - conf. univ. dr. Mariana Deacu, medic şef Secţie ATI - dr. Victoria Bădărău, medic-şef UPU - dr. Rodica Tudoran, medic Compartiment Genetică - dr. Anca Mitroi, Serviciul Achiziţii - referent superior Lavinia Militaru, Serviciul Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
Termenul-limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente este 3.04.2017, ora 15.00, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 6.4.2017, ora 16.00. Ofertele se vor deschide pe 2.05.2017, ora 18.00.
În situaţia în care doi sau mai mulţi ofertanţi situaţi pe primul loc propun acelaşi preţ, autoritatea contractantă va solicita clarificări prin intermediul SEAP şi le va cere ofertanţilor aflaţi în această situaţie să transmită în format electronic în SEAP o nouă propunere financiară. Ofertantul care propune preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător, iar contractul va fi atribuit acestuia, conform art. 138 (2) din HG 395/2016. În cazul în care, în urma reofertării, preţurile sunt la egalitate, autoritatea contractantă va solicita reofertarea conform paşilor expuşi anterior, până când departajarea va putea fi posibilă. Ofertantul care propune preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii