Primăria Constanţa va achiziţiona patru autoturisme noi. Cum vor arăta acestea (document)
Primăria Constanţa va achiziţiona patru autoturisme noi. Cum vor arăta acestea (document)
18 Oct, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2064
Marime text
Municipiul Constanţa va organiza şi desfăşura o procedură publică pentru atribuirea contractului de achiziţie a patru autoturisme noi, cu plata integrală, în valoare estimată de 278.104,24 de lei fără TVA.
Ofertele vor fi depuse până pe data de 30.10.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 27.11.2017, ora 18.00.
Garanţia de participare este în valoare de 2.780 de lei. Garanţia de bună execuţie este de 5% din valoarea contractului de achiziţie publică, fără TVA, reprezentând garanţia furnizată de către prestator în scopul asigurării beneficiarului de îndeplinirea cantitativă şi calitativă a contractului, în perioada convenită de derulare a acestuia. Ofertanţii vor mai prezenta lista principalelor livrări de produse relevante efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.
Atribuirea contractului de achiziţie publică se va face pe baza criteriului „preţul cel mai scăzut“. Termenul de livrare este de maximum 50 de zile calendaristice de la data semnării şi înregistrării contractului la sediul beneficiarului, nu mai târziu de 31.12.2017. Livrarea se va face la sediul beneficiarului. Toate autoturismele livrate sunt noi şi omologate RAR.
Sistemul de frânare a fi revăzut cu A.B.S. (sistem antiblocare roţi la frânare) şi EBD (repartitor al forţei de frânare), cu discuri ventilate pe roţile din faţă şi discuri frână pe roţile din spate. Jantele vor fi din aliaj uşor de minimum 16 inch cu anvelope pentru uz rutier, care să asigure circulaţia autoturismului, pe timp de iarnă, pe drumurile publice în siguranţă şi legalitate. Garanţia pentru autoturisme va fi de minimum 48 de luni sau 120.000 km de la data efectivă de livrare a vehiculului, certificată prin semnarea procesului-verbal de predare-primire dintre reprezentantul furnizorului şi cel al beneficiarului. Garanţia se aplică autoturismelor achiziţionate, implicit tuturor componentelor şi dotărilor de prim montaj cu care a fost vândut vehiculul, pentru orice defecţiune de material, montaj sau de fabricaţie. De asemenea, garanţia pentru protecţia anticorozivă a caroseriei va fi de minimum zece ani începând de la data livrării efective.
Pentru defecţiunile apărute în perioada de garanţie, reparaţiile şi service-ul vor fi efectuate gratuit de către furnizor, la solicitarea scrisă a beneficiarului, în termen de maximum zece zile lucrătoare de la data solicitării. Cheltuielile pentru remedierea defecţiunilor apărute în perioada de garanţie vor fi suportate de furnizor. Reparaţiile în perioada de garanţie nu vor depăşi 14 zile, iar pentru perioadele mai mari se vor asigura autoturisme de înlocuire.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Ofertele vor fi depuse până pe data de 30.10.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 27.11.2017, ora 18.00.
Garanţia de participare este în valoare de 2.780 de lei. Garanţia de bună execuţie este de 5% din valoarea contractului de achiziţie publică, fără TVA, reprezentând garanţia furnizată de către prestator în scopul asigurării beneficiarului de îndeplinirea cantitativă şi calitativă a contractului, în perioada convenită de derulare a acestuia. Ofertanţii vor mai prezenta lista principalelor livrări de produse relevante efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.
Atribuirea contractului de achiziţie publică se va face pe baza criteriului „preţul cel mai scăzut“. Termenul de livrare este de maximum 50 de zile calendaristice de la data semnării şi înregistrării contractului la sediul beneficiarului, nu mai târziu de 31.12.2017. Livrarea se va face la sediul beneficiarului. Toate autoturismele livrate sunt noi şi omologate RAR.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: Decebal Făgădău, Dumitru Babu, Costin Ioan Răsăuţeanu, Marcela Enache, Irina Roxana Pânzariu, Fulvia Dinescu, Mihaela Liută, Iuliana Voicu, Laura Bobeş, Mihaela Popescu, Viorica Ani Merlă, Mihaela Stan, Carmina Ionela Popescu, Octavia Bardasu, Noni Adrian Niculae-Stanga, Radu Volcinschi, Cristina Laurenţia Itoafă, Eugen Căruntu, Rareş George Iordache, Ionuţ Văduva, Nicoleta Constantin, Sorin Viorel Munteanu, Radu Mihai Vânturache, Nicoleta Florescu, Mihai Balaban, Sorina Gherasim, Daniela Nanu, Neida Molagean, Veaveghiul Borali, Marcela Frigioiu, Georgeta Gheorghe, Dobre Oana, Lenuţa Petcu, Camelia Dudaş, Monica Hagi, Carmen Stânişor, Dorel Vârlan, Daniel Bratu, Dan Baltag, Dumitru Ionuţ, Mugurel Leonard Petcu, Adrian Constantin Untaru, Florin Tudose, Mihaela Rodica Nache, Elena Ghinea, Irina Gavriz, Gheorghe Coman, Dragoş Manolache Morcov, Mihaela Pătruţoiu, Adriana Stamat, Antuanela Dancu, Cristina Toma, Liviu Pătraşcu, Tramudana Liviu, Ana Rodica Crăciun, Dezideriu Dudaş, Ştefan Taran, Iuliu Valeriu Giman, Valeria Elisabeta Udrea, Loredana Sorina Gorpin Petrescu, Elena Paiu, Cătălin Demetriad Todireanu, Drăguţ Encică, Raluca-Florenţa Georgescu, Mihaela Andrei, Cristian Marius Adreiaş, Adriana Arghirescu, Costin - Valeriu Avătavului, Secil-Givan Cantaragiu, Adriana Teodora Câmpeanu, Mărioara Cojoc, Victor Constantin, Perodin Dede, Mircea Dobre, Răzvan Ionuţ Florea, Aurelian- Marius Marin, Irinela Nicolae, Cătălin- Papuc Florin, Teodor Patrichi, Gabriel-Valentin Pârvulescu, George-Andrei Popescu, Ioan Solomon, Cristian Mihăilescu, Raluca-Andreea Trandafir, Cristina-Andreea Vasii, Cristian Tincu, Alexandru Zabara, Florin Tudor Gavrilă, Marius Tulică.Caracteristicile noilor achiziţii
Autoturismele ce urmează a fi achiziţionate trebuie să îndeplinească unele condiţii de fiabilitate, securitate, confort, echipare şi protecţie ambientală în conformitate cu ultimele standarde în vigoare. Acestea vor fi dotate cu airbag pentru şofer şi pasagerul din dreapta-faţă şi lateral; centuri de siguranţă pretensionate cu prindere în trei puncte. Aceste centuri de siguranţă vor fi montate şi pentru pasagerii din spate; tetiere scaune faţă şi două sau trei tetiere pentru locurile din spate, reglabile pe înălţime, aer condiţionat - climatronic; instalaţie de filtrare şi recirculare a aerului în habitaclu; cotieră faţă cu compartiment de depozitare; scaun şofer reglabil şi pe înălţime; volan multifuncţional cu reglaj pe înălţime şi adâncime; sistem audio cu radio mp3 şi conexiuni auxiliare - instalaţie de sonorizare; scaune faţă încălzite; geamuri faţă acţionate electric; oglinzi retrovizoare încălzite reglabile electric din interior; computer de bord; avertizare uşi deschise; proiectoare de ceaţă; capac rezervor cu deblocare electrică; ştergător parbriz cu temporizator; sistem monitorizare presiune în pneuri; lunetă încălzită; tempomat şi limitator de viteză.Sistemul de frânare a fi revăzut cu A.B.S. (sistem antiblocare roţi la frânare) şi EBD (repartitor al forţei de frânare), cu discuri ventilate pe roţile din faţă şi discuri frână pe roţile din spate. Jantele vor fi din aliaj uşor de minimum 16 inch cu anvelope pentru uz rutier, care să asigure circulaţia autoturismului, pe timp de iarnă, pe drumurile publice în siguranţă şi legalitate. Garanţia pentru autoturisme va fi de minimum 48 de luni sau 120.000 km de la data efectivă de livrare a vehiculului, certificată prin semnarea procesului-verbal de predare-primire dintre reprezentantul furnizorului şi cel al beneficiarului. Garanţia se aplică autoturismelor achiziţionate, implicit tuturor componentelor şi dotărilor de prim montaj cu care a fost vândut vehiculul, pentru orice defecţiune de material, montaj sau de fabricaţie. De asemenea, garanţia pentru protecţia anticorozivă a caroseriei va fi de minimum zece ani începând de la data livrării efective.
Pentru defecţiunile apărute în perioada de garanţie, reparaţiile şi service-ul vor fi efectuate gratuit de către furnizor, la solicitarea scrisă a beneficiarului, în termen de maximum zece zile lucrătoare de la data solicitării. Cheltuielile pentru remedierea defecţiunilor apărute în perioada de garanţie vor fi suportate de furnizor. Reparaţiile în perioada de garanţie nu vor depăşi 14 zile, iar pentru perioadele mai mari se vor asigura autoturisme de înlocuire.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii