S-a modificat organigrama Spitalului Judeţean Constanţa
S-a modificat organigrama Spitalului Judeţean Constanţa
04 Oct, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
1943
Marime text
Unul dintre proiectele aprobate, ieri, în cadrul şedinţei Consiliului Judeţean Constanţa (CJC), a fost şi cel privind modificarea organigramei şi a statutului de funcţii pe anul 2014 pentru Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei“.
Astfel, conducerea unităţii sanitare va fi asigurată în continuare de către manager, director medical, director financiar contabil, director de îngrijiri medicale şi director ştiinţific şi de cercetare. În total, unitatea sanitară are 1.968 de posturi de personal. „Prin adresa nr. 30740/08.09.2014, înregistrată la CJC, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă a solicitat aprobarea organigramei. Fundamentarea acestei solicitări pleacă de la faptul că, în urma introducerii programului Charisma, cu modulele ERP, HR, CMS şi PANACEUM, au fost aduse schimbări importante în circuitul documentelor şi al fluxului de informaţii financiar-contabile. Cu această ocazie, au fost analizate organigrama unităţii, numărul de posturi de personal economico-administrativ şi fişele de post ale salariaţilor celor două servicii, de unde rezultă modificarea organigramei unităţii sanitare. Astfel, Serviciul Achiziţii - administrativ cu 12 posturi se transformă în Birou Achiziţii, cu un Compartiment Depozit având şase posturi şi un Compartiment Administrativ, cu cinci posturi. Biroul Achiziţii trece în subordinea directorului financiar-contabil, iar Compartimentul Administrativ rămâne în subordinea Departamentului Administrativ, fiind de sine stătător. De asemenea, a fost redusă funcţia de conducere de şef serviciu Achiziţii - administrativ şi înfiinţată funcţia de conducere de şef Birou Achiziţii. O altă modificare constă în reducerea unui post de referent din cadrul Biroului de Achiziţii, prin diminuarea atribuţiilor de serviciu ale postului. Serviciul Financiar, contabilitate, buget rămâne în aceeaşi componenţă.
Astfel, conducerea unităţii sanitare va fi asigurată în continuare de către manager, director medical, director financiar contabil, director de îngrijiri medicale şi director ştiinţific şi de cercetare. În total, unitatea sanitară are 1.968 de posturi de personal. „Prin adresa nr. 30740/08.09.2014, înregistrată la CJC, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă a solicitat aprobarea organigramei. Fundamentarea acestei solicitări pleacă de la faptul că, în urma introducerii programului Charisma, cu modulele ERP, HR, CMS şi PANACEUM, au fost aduse schimbări importante în circuitul documentelor şi al fluxului de informaţii financiar-contabile. Cu această ocazie, au fost analizate organigrama unităţii, numărul de posturi de personal economico-administrativ şi fişele de post ale salariaţilor celor două servicii, de unde rezultă modificarea organigramei unităţii sanitare. Astfel, Serviciul Achiziţii - administrativ cu 12 posturi se transformă în Birou Achiziţii, cu un Compartiment Depozit având şase posturi şi un Compartiment Administrativ, cu cinci posturi. Biroul Achiziţii trece în subordinea directorului financiar-contabil, iar Compartimentul Administrativ rămâne în subordinea Departamentului Administrativ, fiind de sine stătător. De asemenea, a fost redusă funcţia de conducere de şef serviciu Achiziţii - administrativ şi înfiinţată funcţia de conducere de şef Birou Achiziţii. O altă modificare constă în reducerea unui post de referent din cadrul Biroului de Achiziţii, prin diminuarea atribuţiilor de serviciu ale postului. Serviciul Financiar, contabilitate, buget rămâne în aceeaşi componenţă.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii