Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:55 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Salopete de lucru de aproape 10.000 de lei pentru angajaţii SNTFC CFR Călători SA (document)

ro

02 Aug, 2016 00:00 3030 Marime text
 

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători (SNTFC) CFR Călători SA anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului de achiziţii „Echipament individual de protecţie (salopete de lucru) pentru SRTFC Constanţa“. Valoarea estimată totală a contractului este de 9.990 de lei.
 
Potrivit anunţului nr. 168943/01.08.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 17 august, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise a doua zi, la ora 18.00. Ofertanţii vor depune o garanţie de participare de 199,8 lei. Potrivit caietului de sarcini, SNTFC CFR Călători SA va achiziţiona 185 de salopete de lucru, formate din pantalon şi bluză, confecţionate din bumbac. Salopetele vor fi de culoare bleumarin, albastru, grena sau combinaţii de bleumarin, albastru cu galben sau roşu, pentru a spori vizibilitatea lucrătorului. Bluza va avea guler normal, se va închide cu nasturi, va fi ajustabilă în talie, cu şnur, prevăzută cu două buzunare aplicate în zona pieptului, mâneci terminate cu manşetă strânsă cu elastic. Pantalonii vor fi ajustabili în talie cu şnur, prevăzuţi cu două buzunare mari aplicate şi manşetă strânsă cu elastic. Aceştia vor fi prevăzuţi cu întăritură dublă în dreptul genunchiului. Nasturii trebuie să fie rezistenţi la solvenţii organici. Participanţii la licitaţie vor oferi o garanţie de minimum şase luni.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante responsabile de atribuirea contractului sunt: Ţăranu Horia Gabriel - director SRTFC Constanţa, Constantinescu Dumitru – contabil-şef SRTFC Constanţa, Gavrilă Auraş - şef divizie Exploatare, Tanef Hristu Aurelian - şef Serviciu, Bardi Nicoleta Aurelia - şef Oficiu Juridic, Marioara Bolocan - şef Birou Achiziţii.

Loturile de echipamente de protecţie, pe sortimente, mărimi şi cantităţi se vor livra la Revizia de vagoane Constanţa. Furnizorul va livra produsele în termen de maximum 20 de zile de la data primirii comenzii de la achizitor.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii