Şantier în curtea Spitalului Clinic Judeţean Constanţa. Ce lucrări vor fi executate şi cât costă
Şantier în curtea Spitalului Clinic Judeţean Constanţa. Ce lucrări vor fi executate şi cât costă
10 Nov, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2691
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei“ cumpără lucrări de asfaltare a curţii unităţii sanitare. În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Lucrări de asfaltare ce se vor executa în curtea SCJU Constanţa“, în valoare estimată fără TVA de 51.200 de lei.
Obiectul contractului îl reprezintă executarea de lucrări de asfaltare ce se vor realiza în curtea SCJU Constanţa, bulevardul Tomis nr. 145. Durata contractului de lucrări - 60 de zile de la data semnării. Perioada de garanţie a lucrărilor este de 24 de luni de la data procesului-verbal iniţial de terminare a lucrărilor.
În cazul în care recepţia se face cu obiecţiuni, în procesul-verbal întocmit de comisie se vor indica acele lipsuri care trebuie remediate. Termenele de remediere se stabilesc împreună cu executantul, la momentul constatării acestora. Ofertele pot fi depuse până pe 15.11.2017.
Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“. Garanţia de bună execuţie se constituie în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului. Executantul se obligă să constituie garanţia de bună execuţie a contractului, în cuantum de 5% din valoarea contractului fără TVA.
Operatorul economic trebuie să prezinte oferta şi documentele solicitate la Registratura unităţii, în plic închis, numerotată pe fiecare pagină, însoţită de o scrisoare de înaintare care să cuprindă următoarele elemente: denumire ofertant, denumire achiziţie şi obiectul achiziţiei.
Obiectul contractului îl reprezintă executarea de lucrări de asfaltare ce se vor realiza în curtea SCJU Constanţa, bulevardul Tomis nr. 145. Durata contractului de lucrări - 60 de zile de la data semnării. Perioada de garanţie a lucrărilor este de 24 de luni de la data procesului-verbal iniţial de terminare a lucrărilor.
În cazul în care recepţia se face cu obiecţiuni, în procesul-verbal întocmit de comisie se vor indica acele lipsuri care trebuie remediate. Termenele de remediere se stabilesc împreună cu executantul, la momentul constatării acestora. Ofertele pot fi depuse până pe 15.11.2017.
Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“. Garanţia de bună execuţie se constituie în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului. Executantul se obligă să constituie garanţia de bună execuţie a contractului, în cuantum de 5% din valoarea contractului fără TVA.
Operatorul economic trebuie să prezinte oferta şi documentele solicitate la Registratura unităţii, în plic închis, numerotată pe fiecare pagină, însoţită de o scrisoare de înaintare care să cuprindă următoarele elemente: denumire ofertant, denumire achiziţie şi obiectul achiziţiei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii