Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
01:59 12 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sistemele electronice de securitate şi detecţie la incendii în clădiri, verificate de CN APM Constanţa

ro

20 Sep, 2017 00:00 1915 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa scoate la licitaţie contractul „Verificare şi întreţinere a sistemelor electronice de securitate şi detecţie la incendii în clădirile CN APM SA“, în valoare estimată fără TVA de 67.500 de lei.
 
Obiectul contractului constă în verificarea şi întreţinerea sistemelor electronice de securitate şi detecţie la incendii la următoarele clădiri aparţinând CN APM SA Constanţa: clădire Gara Maritimă; clădire Terminal Pasageri; Muzeu Port; clădire SNTP/Coremar; Staţie Tratare Ape Uzate (WWT); Staţie Tratare Ape Levigat (LLT); Incinerator Deşeuri; clădire Bursa Nouă; clădire Bursa Veche; clădire SSP; Staţie de transformare Port 3; Secţia Construcţii - Ateliere; Secţia Construcţii - Birouri şi Vestiar; Secţia Instalaţii Port Vechi; clădire Rădăcina Mol 3, Cămin Poarta 2. Serviciile constau în verificare generală (anuală); verificare şi întreţinere periodică (lunar); mentenanţă specifică în caz de alarmă sau defect, asigurare necesar piese de schimb defecte.
 
Durata contractului este de 12 luni. Societăţile ofertante pot depune ofertele de participare până pe data de 22.09.2017. Garanţia de bună execuţie este în cuantum de 5% din valoarea contractului, fără TVA.
 
Termenul de remediere în caz de alarmă sau defect (funcţionare anormală) este de 24 de ore de la anunţarea telefonică. Prestatorul trebuie să deţină autorizaţie eliberată de inspectoratul general pentru situaţii de urgenţă conform Ordinului Ministrului Administraţiei şi Internelor nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectuează lucrări în domeniul apărării împotriva incendiilor, valabilă la data prezentării, pentru efectuarea lucrărilor de: instalare şi întreţinere a sistemelor şi a instalaţiilor de semnalizare, alarmare şi alertare în caz de incendiu.
 
Prestatorul trebuie să demonstreze, prin prezentarea de documente adecvate, că deţine personal de specialitate calificat şi autorizat pentru activităţile sus menţionate. Oferta stabilită ca fiind câştigătoare va fi cea pentru prestarea serviciilor (exclusiv piesele de schimb) cu preţul cel mai scăzut dintre ofertele declarate admisibile şi care îndeplinesc cerinţele tehnice minime obligatorii din caietul de sarcini.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii