Spitalul de Urgenţă Constanţa vrea să cheltuiască bani frumoşi pentru pagina electronică (document)
Spitalul de Urgenţă Constanţa vrea să cheltuiască bani frumoşi pentru pagina electronică (document)
11 Feb, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1300
Marime text
Cea mai mare unitate sanitară din judeţ, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, este gată să achite peste 42.000 de lei pentru mentenanţa site-ului propriu. În acest sens, a fost anunţată o procedură publică pentru atribuirea contractului de prestări servicii de mentenanţă website. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 42.120 de lei.
Ofertanţii vor depune oferta de preţ totală pentru activitatea ce vizează perioada de 12 luni şi care include cheltuielile de transport, onorariile şi toate costurile aferente prestării serviciului. Oferta va fi depusă la registratura unităţii până la data de13.02.2017, ora 16.00, în plic închis. Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“.
Contractul constă în: mentenanţă website (modificări constructive şi functionalităţi website pe server), update structură şi suport pentru adăugare conţinut, menţinerea website-ului conform cu ultimele tehnologii în domeniu, adăugare/eliminare module, urmărire zilnică funcţionalitate website, update periodic de securitate pentru tehnologiile utilizate în construcţia site-ului şi a serverului, monitorizare activă 24/24 securitate website pentru siguranţa şi bună funcţionare a acestuia. Durata contractului de prestări servicii este de 12 luni de la data încheierii contractului. Plata se va face la 60 de zile, în baza unui raport lunar de servicii prestate.
Experienţa similară va fi dovedită prin contracte din care să reiasă că operatorii economici participanţi la procedură au implementat cel puţin cinci website-uri pe platforma Wordpress realizate complet de la zero (fără teme gratuite sau cumpărate). De asemenea, se solicită obligatoriu ca operatorul economic să dispună şi să facă dovada de angajaţi care să acopere următoarele funcţii: un designer grafică, un specialist marketing, doi programatori, un designer de pagini web.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Ofertanţii vor depune oferta de preţ totală pentru activitatea ce vizează perioada de 12 luni şi care include cheltuielile de transport, onorariile şi toate costurile aferente prestării serviciului. Oferta va fi depusă la registratura unităţii până la data de13.02.2017, ora 16.00, în plic închis. Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“.
Contractul constă în: mentenanţă website (modificări constructive şi functionalităţi website pe server), update structură şi suport pentru adăugare conţinut, menţinerea website-ului conform cu ultimele tehnologii în domeniu, adăugare/eliminare module, urmărire zilnică funcţionalitate website, update periodic de securitate pentru tehnologiile utilizate în construcţia site-ului şi a serverului, monitorizare activă 24/24 securitate website pentru siguranţa şi bună funcţionare a acestuia. Durata contractului de prestări servicii este de 12 luni de la data încheierii contractului. Plata se va face la 60 de zile, în baza unui raport lunar de servicii prestate.
Condiţii de participare
Operatorul economic trebuie să prezinte următoarele documente: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Teritorial din care să rezulte că este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii, că are capacitatea profesională de a realiza activităţile ce fac obiectul contractului, respectiv că obiectul contractului care urmează a fi atribuit are corespondent în codul CAEN 6201 - „activităţi de realizare a softului la comandă (software orientat client)“ din certificatul constatator.Experienţa similară va fi dovedită prin contracte din care să reiasă că operatorii economici participanţi la procedură au implementat cel puţin cinci website-uri pe platforma Wordpress realizate complet de la zero (fără teme gratuite sau cumpărate). De asemenea, se solicită obligatoriu ca operatorul economic să dispună şi să facă dovada de angajaţi care să acopere următoarele funcţii: un designer grafică, un specialist marketing, doi programatori, un designer de pagini web.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii