Spitalul Judeţean Constanţa cumpără aparatură pentru laboratorul de medicină legală (document)
Spitalul Judeţean Constanţa cumpără aparatură pentru laboratorul de medicină legală (document)
30 Jul, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
1855
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa va organiza o procedură publică pentru atribuirea contractului de achiziţii „Aparatură laborator medicină legală“, în valoare estimată de 252,012 lei.
Potrivit anunţului nr. 377133 / 28.07.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, societăţile interesate vor depune ofertele de participare până pe data de
5.08.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 2.520,21 de lei şi reprezintă 1% din valoarea estimată a contractului, fără TVA. Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: manager - dr. Dănuţ Căpăţînă, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne, şef Serviciu Medicină legală - dr. Mihai Onciu, chimist - Denisa Chipară, şef Birou Achiziţii - ec. Corneliu Stănculescu, referent superior achiziţii - Lavinia Militaru, consilier juridic - Dafina Chivu.
Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa, la secţiunea „Documente”.
Potrivit anunţului nr. 377133 / 28.07.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, societăţile interesate vor depune ofertele de participare până pe data de
5.08.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 2.520,21 de lei şi reprezintă 1% din valoarea estimată a contractului, fără TVA. Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: manager - dr. Dănuţ Căpăţînă, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne, şef Serviciu Medicină legală - dr. Mihai Onciu, chimist - Denisa Chipară, şef Birou Achiziţii - ec. Corneliu Stănculescu, referent superior achiziţii - Lavinia Militaru, consilier juridic - Dafina Chivu.
Ce aparatură va fi livrată
Potrivit caietului de sarcini, câştigătorul contractului va furniza: masă de lucru, hotă pentru colorare şi montare lame, histoprocesor automat, sistem includere la parafină, plită încălzire, arhivă - 14 sertare metalice pentru 5.000 de lame cu bază şi capac, arhivă - 14 sertare metalice, 860 de casete cu bază şi capac, casete tip grătar includere parafină, formă turnare parafină. Furnizorul are obligaţia de a livra integral produsele, în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice, în termen de maximum şase săptămâni de la primirea comenzii ferme emise de către autoritatea contractantă. La livrare, fiecare produs va fi însoţit de următoarele documente: factură fiscală în original, documente de certificare a calităţii şi garanţiei produsului, carte tehnică în limba română. Recepţia cantitativă şi calitativă va fi efectuată la sediul achizitorului, în prezenţa unui reprezentant al furnizorului, în maximum cinci zile de la livrare, ocazie cu care se vor întocmi procesele-verbale de recepţie. Reclamaţiile privitoare la calitate vor fi înaintate de către achizitor pe întreaga perioadă de garanţie a produselor. Garanţia tehnică a produselor livrate va acoperi o perioadă de minimum doi ani şi va începe de la data semnării procesului-verbal de recepţie.Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa, la secţiunea „Documente”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii