Sucursala Regională CF Constanţa repară plugurile de zăpadă (document)
Sucursala Regională CF Constanţa repară plugurile de zăpadă (document)
28 Aug, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2626
Marime text
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA organizează, în luna septembrie, licitaţie pentru atribuirea contractului „Revizii anuale şi reparaţii pluguri de zăpadă tip WPZ - SRCF Constanţa (cinci bucăţi)“.
Potrivit anunţului nr. 162352 / 26.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată fără TVA a contractului este de 29.750 de lei. Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 15 septembrie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Constanţa, aleea Albăstrelelor nr. 10. Cuantumul garanţiei de participare este de 595 de lei. Societăţile ofertante vor prezenta fişa de informaţii generale din care să rezulte media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, care trebuie să fie de minimum 59.500 de lei. În vederea susţinerii cifrei medii de afaceri globale, ofertanţii vor depune bilanţurile contabile pentru anii 2013 şi 2014, vizate şi înregistrate de organele competente, sau orice document edificator din care să rezulte cifra de afaceri globală pe anii 2012, 2013, 2014. La acestea se adaugă lista principalelor servicii prestate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, din care să rezulte că a prestat servicii similare a căror valoare cumulată a fost de minimum 29.750 de lei, fără TVA, la nivelul unui contract.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
Potrivit anunţului nr. 162352 / 26.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată fără TVA a contractului este de 29.750 de lei. Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 15 septembrie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Constanţa, aleea Albăstrelelor nr. 10. Cuantumul garanţiei de participare este de 595 de lei. Societăţile ofertante vor prezenta fişa de informaţii generale din care să rezulte media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, care trebuie să fie de minimum 59.500 de lei. În vederea susţinerii cifrei medii de afaceri globale, ofertanţii vor depune bilanţurile contabile pentru anii 2013 şi 2014, vizate şi înregistrate de organele competente, sau orice document edificator din care să rezulte cifra de afaceri globală pe anii 2012, 2013, 2014. La acestea se adaugă lista principalelor servicii prestate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, din care să rezulte că a prestat servicii similare a căror valoare cumulată a fost de minimum 29.750 de lei, fără TVA, la nivelul unui contract.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii sunt: Dorin Ioan Maer, Radu Anton, Joiţa Mega, Vasilica Sbingheci, Daniel Petrescu, Cristina Lateş, Victor Chiriac, Lucian Sasu, Georgeta Tocaci, Ioana Petre, Camelia Lazăr, Marcel Butoi, Camelia Nacu, Pătrău Denisa Daneci, Adriana Popescu, Daniela Luminiţa Belu, Daniel Marius Toader.În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii