Un pasaj din administrarea DRDP Constanţa va intra în reabilitare (document)
Un pasaj din administrarea DRDP Constanţa va intra în reabilitare (document)
04 Nov, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2354
Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA scoate din conturi peste 5 milioane de lei pentru repararea unui pasaj din administrarea DRDP Constanţa.
Aşa cum reiese din anunţul publicat pe licitatiapublica.ro, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA va organiza o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Reparaţii la pasaj CF pe DN 2B km 104+100, Brăila, DRDP Constanţa“. Valoarea estimată a contractului este de 5.248.838,77 de lei fără TVA. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe 22.11.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate până 18.12.2017, ora 18.00. Garanţia de participare care trebuie depusă de ofertanţi va avea un cuantum de 52.488 de lei. Ofertantul trebuie să demonstreze că a executat şi a dus la bun sfârşit, în ultimii cinci ani, lucrări similare, respectiv lucrări de reparaţii şi consolidări, reabilitări, modernizări, construcţii noi de poduri şi pasaje, viaducte, a căror valoare cumulată la nivelul unui contract sau al mai multor contracte este de cel puţin 2.624.000 de lei fără TVA.
Varianta de ocolire se întâlnea cu drumul naţional la intrarea în comuna Baldovineşti, după traversarea căii ferate Brăila - Galaţi. În aceste condiţii, traversarea de nivel a căii ferate a fost mutată la intrarea în municipiul Brăila. Traficul ridicat pe calea ferată şi pe drumul naţional a impus proiectarea şi execuţia unei traversări denivelate în punctul de conflict. Pasajul a fost proiectat de IPTANA în anul 1991 pentru clasa E de încărcare şi a fost dat în exploatare în anul 1993. Numărul de deschideri este de 13, cu lungime de 25,90 m şi lungime totală de 351,40 m, parte carosabilă de 7,80 m şi două trotuare de 1,00 m, traversează calea ferată la un unghi de 90°, este parţial în aliniament şi în curbă cu rază de 1.000 m, cu rampele de acces în pantă de 4% şi o curbă de racordare în plan vertical de 4.500 m.
În anul 2000, pasajul a fost expertizat de către BEPS-LP SRL Bucureşti şi s-au realizat lucrări specifice de întreţinere periodică, după cum urmează: protejarea cu beton torcretat sclivisit a stâlpului care prezintă fisuri; repararea cu beton sclivisit cu adaosuri de răşini ale zonelor cu ştirbituri sau segregări locale ce pot favoriza corodarea armăturilor; desfacerea şi refacerea integrală a hidroizolaţiei, a îmbrăcăminţii asfaltice şi a trotuarelor până la nivelul betonului de pantă, pentru o parte carosabilă de 7,80 m şi două trotuare de 1,00 m; executarea unui parapet direcţional nou pe toată lungimea pasajului; revizuirea, repararea şi înlocuirea elementelor degradate şi vopsirea integrală a parapetului metalic pietonal; montarea unor dispozitive de racordare etanşe, Ia rosturile de pe culei şi pile 4 şi 9; montarea unor panouri noi tip CFR în zona de traversare a căilor ferate electrificate; repararea cu beton torcretat sclivisit a zonelor cu decalcifieri, segregări sau denivelări la betoanele monolite de la consolele trotuarelor şi de la plăcile de monolitizare dintre grinzile prefabricate; înlocuirea gurilor de scurgere degradate, montarea de grătare şi prelungirea tuburilor de scurgere până la nivelul inferior al grinzilor; înlocuirea aparatelor de reazem din neopren cu aparate de reazem noi, desfacerea şi refacerea porţiunilor de pereu degradat de la sferturile de con şi de la pereul de sub pasaj; desfacerea şi refacerea zonelor degradate de la scarf şi casturi; executarea de lucrări pentru asigurarea scurgerii apelor de pe pasaj în zona de racordare a trotuarelor cu acostamentele pentru a asigura circulaţia apei pe casiurile de pe taluzuri şi de pe acostamente; corectarea îmbrăcăminţii asfaltice pe zonele cu denivelări pentru a asigura condiţii normale de circulaţie; corectarea casiurilor sau refacerea lor pe zonele cu denivelări pentru a asigura o secţiune transversală corespunzătoare; repararea şi completarea casiurilor de pe taluzurile rampelor de acces; executarea unei scări de acces din beton, cu balustradă pe partea dreaptă a rampei Brăila, pentru a favoriza accesul de pe drum la locuinţele din zonă.
Deoarece în ultimii 15 ani nu au mai fost executate lucrări de întreţinere periodică, pasajul a suferit diferite procese de degradare. În plus, având în vedere precipitaţiile abundente înregistrate, supraumezirea pământului concomitent cu ridicarea nivelului apelor subterane şi a freaticului fluviului Dunărea, s-au produs tasări ale umpluturilor din sferturile de con şi rampe de acces, destabilizând elementele de rezistenţă pentru susţinerea umpluturilor din rampa dreaptă Brăila.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Aşa cum reiese din anunţul publicat pe licitatiapublica.ro, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA va organiza o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Reparaţii la pasaj CF pe DN 2B km 104+100, Brăila, DRDP Constanţa“. Valoarea estimată a contractului este de 5.248.838,77 de lei fără TVA. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe 22.11.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate până 18.12.2017, ora 18.00. Garanţia de participare care trebuie depusă de ofertanţi va avea un cuantum de 52.488 de lei. Ofertantul trebuie să demonstreze că a executat şi a dus la bun sfârşit, în ultimii cinci ani, lucrări similare, respectiv lucrări de reparaţii şi consolidări, reabilitări, modernizări, construcţii noi de poduri şi pasaje, viaducte, a căror valoare cumulată la nivelul unui contract sau al mai multor contracte este de cel puţin 2.624.000 de lei fără TVA.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ing. Dima Marin - director regional; ec. David Roxana - director economic şi comercial; ing. Tudor Gabriela - director adjunct Mentenanţă; ing. Marcu Nicolae - şef departament Investiţii, ing. Rădulescu Iulian - şef departament Mentenanţă; ing. Tudorache Rodica - şef Serviciul Tehnic, lucrări de artă şi CTE; ing. Bunghez Adrian - serviciul tehnic, lucrări de artă şi CTE, ing. Catană Tudorel - serviciul tehnic, lucrări de artă şi CTE, înlocuitor şef serviciul tehnic, lucrări de artă şi CTE, ing. Chirica Teodoră - şef Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Stavru Irina - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Iorgoveanu Cristi Dima - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; tehn. Pântăzescu Veronica - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; consilier juridic Tişa Adrian - şef Serviciul Juridic; consilier juridic Enache Andreea - Serviciul Juridic; consilier juridic Tudor Andreea - Serviciul Juridic; ec. Emirali Munever - şef Serviciul Contabilitate; ec. Reşit Emre - şef Serviciul Financiar, Salarizare şi CFP; ec. Satrapele Doina - Serviciu Financiar, Salarizare şi CFP.Descrierea lucrării
DN 2B Buzău-Galaţi traversează calea ferată dublă şi electrificată Buzău - Galaţi pe un pasaj superior la intrarea In municipiul Brăila, la km 104+100. Până la începutul anilor 1990, traseul iniţial al drumului naţional s-a desfăşurat prin municipiul Brăila cu traversarea căii ferate Brăila - Galaţi, la intrarea în staţia Baldovineşti. Iniţial, varianta de ocolire în partea de vest a municipiului Brăila a fost realizată de Consiliul Judeţean Brăila, cu traversarea la nivel a căii ferate în amplasamentul actual.Varianta de ocolire se întâlnea cu drumul naţional la intrarea în comuna Baldovineşti, după traversarea căii ferate Brăila - Galaţi. În aceste condiţii, traversarea de nivel a căii ferate a fost mutată la intrarea în municipiul Brăila. Traficul ridicat pe calea ferată şi pe drumul naţional a impus proiectarea şi execuţia unei traversări denivelate în punctul de conflict. Pasajul a fost proiectat de IPTANA în anul 1991 pentru clasa E de încărcare şi a fost dat în exploatare în anul 1993. Numărul de deschideri este de 13, cu lungime de 25,90 m şi lungime totală de 351,40 m, parte carosabilă de 7,80 m şi două trotuare de 1,00 m, traversează calea ferată la un unghi de 90°, este parţial în aliniament şi în curbă cu rază de 1.000 m, cu rampele de acces în pantă de 4% şi o curbă de racordare în plan vertical de 4.500 m.
În anul 2000, pasajul a fost expertizat de către BEPS-LP SRL Bucureşti şi s-au realizat lucrări specifice de întreţinere periodică, după cum urmează: protejarea cu beton torcretat sclivisit a stâlpului care prezintă fisuri; repararea cu beton sclivisit cu adaosuri de răşini ale zonelor cu ştirbituri sau segregări locale ce pot favoriza corodarea armăturilor; desfacerea şi refacerea integrală a hidroizolaţiei, a îmbrăcăminţii asfaltice şi a trotuarelor până la nivelul betonului de pantă, pentru o parte carosabilă de 7,80 m şi două trotuare de 1,00 m; executarea unui parapet direcţional nou pe toată lungimea pasajului; revizuirea, repararea şi înlocuirea elementelor degradate şi vopsirea integrală a parapetului metalic pietonal; montarea unor dispozitive de racordare etanşe, Ia rosturile de pe culei şi pile 4 şi 9; montarea unor panouri noi tip CFR în zona de traversare a căilor ferate electrificate; repararea cu beton torcretat sclivisit a zonelor cu decalcifieri, segregări sau denivelări la betoanele monolite de la consolele trotuarelor şi de la plăcile de monolitizare dintre grinzile prefabricate; înlocuirea gurilor de scurgere degradate, montarea de grătare şi prelungirea tuburilor de scurgere până la nivelul inferior al grinzilor; înlocuirea aparatelor de reazem din neopren cu aparate de reazem noi, desfacerea şi refacerea porţiunilor de pereu degradat de la sferturile de con şi de la pereul de sub pasaj; desfacerea şi refacerea zonelor degradate de la scarf şi casturi; executarea de lucrări pentru asigurarea scurgerii apelor de pe pasaj în zona de racordare a trotuarelor cu acostamentele pentru a asigura circulaţia apei pe casiurile de pe taluzuri şi de pe acostamente; corectarea îmbrăcăminţii asfaltice pe zonele cu denivelări pentru a asigura condiţii normale de circulaţie; corectarea casiurilor sau refacerea lor pe zonele cu denivelări pentru a asigura o secţiune transversală corespunzătoare; repararea şi completarea casiurilor de pe taluzurile rampelor de acces; executarea unei scări de acces din beton, cu balustradă pe partea dreaptă a rampei Brăila, pentru a favoriza accesul de pe drum la locuinţele din zonă.
Deoarece în ultimii 15 ani nu au mai fost executate lucrări de întreţinere periodică, pasajul a suferit diferite procese de degradare. În plus, având în vedere precipitaţiile abundente înregistrate, supraumezirea pământului concomitent cu ridicarea nivelului apelor subterane şi a freaticului fluviului Dunărea, s-au produs tasări ale umpluturilor din sferturile de con şi rampe de acces, destabilizând elementele de rezistenţă pentru susţinerea umpluturilor din rampa dreaptă Brăila.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii