Universitatea Maritimă din Constanţa cumpără produse de birotică şi papetărie. Cât vrea să dea pe ele
Universitatea Maritimă din Constanţa cumpără produse de birotică şi papetărie. Cât vrea să dea pe ele
07 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2273
Marime text
Universitatea Maritimă din Constanţa (UMC) doreşte să achiziţioneze mai multe produse de birotică necesare activităţii universitare şi administrative, consultând piaţa cu privire la preţurile de vânzare pe mai multe loturi.
Valoarea estimată a contractului este de 212.645 de lei pentru cele patru loturi: hârtie, articole de birotică şi papetărie - Lot 1, cartuşe şi tonere pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale - Lot 2, unităţi de imagine - Lot 3, cerneală tipografică - Lot 4.
Garanţia de participare este de 395 de lei pentru Lotul 1, de 1.490 de lei pentru Lotul 2, de 175 de lei pentru Lotul 3 şi de 70 de lei pentru Lotul 4.
Persoanele cu funcţie de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: rector - prof. univ. dr. Cornel Panait; prorector - prof. univ. dr. Violeta Vali Ciucur; prorector - conf. univ. dr. Gabriel Raicu; director general administrativ - ec. Elena Ghiţă; contabil-şef - Ec. Mariana Rotariu; preşedinte al Senatului Universităţii - conf. univ. dr. ing. Emil Oanţă; membrii comisiei de evaluare: consilier juridic Luiza Albei-Nica, Cristalina Stoian - responsabil cu aplicarea procedurii de atribuire, ec. Cecilia Bălănescu, ec. Adrian Brânză; membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: ing. Gabriela Popescu, Florentina Ciocoi, ec. Dorina Seuleanu.
Data-limită de depunere a ofertelor este 20.03.2017, ora 15.00, data-limită de evaluare a ofertei este 14.04.2017, ora 18.00, iar ofertele trebuie să fie valabile până pe 18.06.2017.
Pentru Lotul 1 - hârtie, articole de birotică şi papetărie, valoarea estimată a contractului este de 39.343 de lei. În anunţ se prevede că pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor specifice Universităţii Maritime din Constanţa, autoritatea contractantă intenţionează să achiziţioneze hârtie, articole de birotică şi papetărie conform specificaţiilor din Caietul de sarcini. Conform documentului, în maximum 15 zile de la semnarea contractului, furnizorul va livra câte o bucată din fiecare model de produs în vederea verificării conformităţii calităţii. Dacă în urma testării produselor se constată probleme de calitate, conform specificaţiilor CS, contractul va fi reziliat, iar autoritatea contractantă va retine garanţia de bună execuţie.
Pentru Lotul 2 - cartuşe şi tonere pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale, valoarea estimată a contractului este de 149.032 de lei, pentru Lotul 3 - piese şi accesorii pentru fotocopiatoare - valoarea estimată a contractului este de 17.500 de lei, iar pentru Lotul 4, valoarea estimată a contractului este de 6.770 de lei.
Valoarea estimată a contractului este de 212.645 de lei pentru cele patru loturi: hârtie, articole de birotică şi papetărie - Lot 1, cartuşe şi tonere pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale - Lot 2, unităţi de imagine - Lot 3, cerneală tipografică - Lot 4.
Garanţia de participare este de 395 de lei pentru Lotul 1, de 1.490 de lei pentru Lotul 2, de 175 de lei pentru Lotul 3 şi de 70 de lei pentru Lotul 4.
Persoanele cu funcţie de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: rector - prof. univ. dr. Cornel Panait; prorector - prof. univ. dr. Violeta Vali Ciucur; prorector - conf. univ. dr. Gabriel Raicu; director general administrativ - ec. Elena Ghiţă; contabil-şef - Ec. Mariana Rotariu; preşedinte al Senatului Universităţii - conf. univ. dr. ing. Emil Oanţă; membrii comisiei de evaluare: consilier juridic Luiza Albei-Nica, Cristalina Stoian - responsabil cu aplicarea procedurii de atribuire, ec. Cecilia Bălănescu, ec. Adrian Brânză; membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: ing. Gabriela Popescu, Florentina Ciocoi, ec. Dorina Seuleanu.
Data-limită de depunere a ofertelor este 20.03.2017, ora 15.00, data-limită de evaluare a ofertei este 14.04.2017, ora 18.00, iar ofertele trebuie să fie valabile până pe 18.06.2017.
Pentru Lotul 1 - hârtie, articole de birotică şi papetărie, valoarea estimată a contractului este de 39.343 de lei. În anunţ se prevede că pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor specifice Universităţii Maritime din Constanţa, autoritatea contractantă intenţionează să achiziţioneze hârtie, articole de birotică şi papetărie conform specificaţiilor din Caietul de sarcini. Conform documentului, în maximum 15 zile de la semnarea contractului, furnizorul va livra câte o bucată din fiecare model de produs în vederea verificării conformităţii calităţii. Dacă în urma testării produselor se constată probleme de calitate, conform specificaţiilor CS, contractul va fi reziliat, iar autoritatea contractantă va retine garanţia de bună execuţie.
Pentru Lotul 2 - cartuşe şi tonere pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale, valoarea estimată a contractului este de 149.032 de lei, pentru Lotul 3 - piese şi accesorii pentru fotocopiatoare - valoarea estimată a contractului este de 17.500 de lei, iar pentru Lotul 4, valoarea estimată a contractului este de 6.770 de lei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii