Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
05:39 24 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Workshop de promovare eficientă a afacerii prin PR şi Social Media, organizat de KOOL MEDIA la Constanţa (galerie foto)

ro

02 Dec, 2013 00:00 2707 Marime text

    Pe 28 şi 29 noiembrie, în cadrul unui proiect numit „Promovarea eficientă a afacerii prin Public Relations & Social Media”, au avut loc două workshopuri intensive de relaţii publice şi social media organizate de Kool Media & Advertising.
      Seminarele au fost organizate de către Camelia Artamon și Elena Luisa Oprea, de la Kool Media, agenția care are  o experiențã îndelungatã  în  domeniul marketing, comunicare, relații publice  și organizare de evenimente. Locul desfășurării evenimentului a fost Tomis Mall.
      Cele două workshopuri au avut ca scop integrarea segmentelor de „social media” şi „public relations” în strategiile de marketing ale businessurilor. Participanţii au putut interacţiona cu trainerii şi astfel au reuşit să înţeleagă importanţa celor două ramuri ale marketing-ului în campania de publicitate a unei organizaţii.
      În prima zi, Steliana Bajdechi, realizatoarea a o serie de emisiuni complexe de actualitate culturală și cultură generală de la Radio Constanța, printre care:  ,,Interferențe culturale” difuzată zilnic de luni până vineri, din anul 1999, emisiunea talk-show ,,Școala și societatea”, în perioada 2004-2006,  emisiunea de talk-show  ,,Contraziceri”,  rubrici de mare audiență precum: ,,Biblioteca hertziană”,  ,,Povestiri din secolul trecut”,  ,,Cronica plastică dobrogeană”, de asemenea,  inițiatoare a  ,,Galei Premiilor  pentru Dialog Intercultural, Radio Constanța”, a carui primă ediție a avut loc în 2008, în orașele Constanța și Tulcea,  fiind și coordonatoare a acestui proiect unic în Dobrogea, a fost cea care a vorbit participanților despre comunicarea interactivă, interpersonală și realizarea materialelor din domeniul realațiilor  publice.
       În partea a doua a seminarului s-au prezentat diverse studii de caz bazate pe aprofundarea relațiilor mass-media, realizarea conferințelor de presă, gestionarea campaniilor de relații publice, precum și a crizei de imagine.

     În cea de-a doua zi, Alex Filip, unul dintre cei mai activi blogeri din România, absolvent a două facultăți de turism, licențiat în probleme de mediu, turism și ecoturism, deținător al  unui master în Managementul Activitatilor Turistice de la Facultatea de Geografie din cadrul Universității din București,  a împărtășit participanților la Work Shop-ul din Constanța,  cunoștințele lui în materie de realații publice în domeniul on-line. Au fost prezentate numeroase statistici despre Facebook, atât la nivel global, cât și la nivel local.  S-au identificat noi moduri de promovare, unele plătite, altele gratuite, pe care platforma de socializare le pune la dispoziţia utilizatorilor.
    De asemenea, trainerul a oferit soluţii pentru întrebările primite şi s-a reuşit întocmirea unei pseudo-liste cu lucrurile care sunt sănătoase pentru imaginea unei organizaţii.
     Studiile de caz au analizat pagini de facebook ale unor antreprenori din Constanța și din țară.

        În cadrul celor două workshopuri au participat oameni de marketing din domenii diferite: agenţii de turism, hoteluri şi ONG-uri,  și administratori de site-uri (Virgil Runcan, Oana Eftimie, Loredana Buzoianu, Cristian Culea, Jo Stoica, Marius Robert Dinu, Cristina Baciu. Printre participanți s-au numărat și reprezentanți de la ziarul ZIUA de Constanța.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii