A început distribuţia formularelor de ajutor pentru încălzire
A început distribuţia formularelor de ajutor pentru încălzire
06 Oct, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
3786
Marime text
Sezonul rece bate la uşă, iar constănţenii îşi fac deja griji pentru viitoarele facturi la încălzire, mai ales că preţul gigacaloriei este destul de piperat - 358,54 de lei. Persoanele cu posibilităţi materiale reduse vor primi şi anul acesta subvenţie, pentru a-şi putea achita facturile la întreţinere.
Pe site-ul Primăriei Municipiului Constanţa au fost publicate recent condiţiile de acordare a ajutoarelor pentru încălzire pentru sezonul rece 2014 - 2015. Conform anunţului, urmează ca, în scurt timp, în urma efectuării unei simulări pe baza de date cu cetăţenii municipiului Constanţa, să se propună spre aprobare Consiliului Local Municipal Constanţa atât creşterea procentelor şi a sumelor acordate ca ajutor pentru încălzirea locuinţei, cât şi creşterea tranşelor de venit net mediu pe membru de familie, astfel încât de reducerea facturilor să poată beneficia mai multe persoane. Formularele de cerere pot fi descărcate de pe site-ul Primăriei Constanţa sau ridicate personal, începând cu data de astăzi, ora 9.00, în funcţie de modalitatea de încălzire, de la sediul de pe strada Ecaterina Varga nr. 25 - 27 (pentru cei care se încălzesc cu energie termică furnizată în sistem centralizat - RADET), de la City Park Mall - Sky Level, (pentru cei care se încălzesc cu gaze naturale - CONGAZ, butelii GPL sau energie electrică - ENEL) şi de pe strada Amzacea nr. 13 (pentru cei care se încălzesc cu lemne de foc). Persoanele care nu se încadrează în criteriile OUG. 70/2011 privind acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinţei, dar respectă hotărârile Consiliului Local Municipal Constanţa privind acordarea de ajutoare de încălzire numai de la bugetul local şi primesc 25% subvenţie, trebuie să depună doar formularul de cerere şi copie după actele de identitate ale persoanelor menţionate.
Pe site-ul Primăriei Municipiului Constanţa au fost publicate recent condiţiile de acordare a ajutoarelor pentru încălzire pentru sezonul rece 2014 - 2015. Conform anunţului, urmează ca, în scurt timp, în urma efectuării unei simulări pe baza de date cu cetăţenii municipiului Constanţa, să se propună spre aprobare Consiliului Local Municipal Constanţa atât creşterea procentelor şi a sumelor acordate ca ajutor pentru încălzirea locuinţei, cât şi creşterea tranşelor de venit net mediu pe membru de familie, astfel încât de reducerea facturilor să poată beneficia mai multe persoane. Formularele de cerere pot fi descărcate de pe site-ul Primăriei Constanţa sau ridicate personal, începând cu data de astăzi, ora 9.00, în funcţie de modalitatea de încălzire, de la sediul de pe strada Ecaterina Varga nr. 25 - 27 (pentru cei care se încălzesc cu energie termică furnizată în sistem centralizat - RADET), de la City Park Mall - Sky Level, (pentru cei care se încălzesc cu gaze naturale - CONGAZ, butelii GPL sau energie electrică - ENEL) şi de pe strada Amzacea nr. 13 (pentru cei care se încălzesc cu lemne de foc). Persoanele care nu se încadrează în criteriile OUG. 70/2011 privind acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinţei, dar respectă hotărârile Consiliului Local Municipal Constanţa privind acordarea de ajutoare de încălzire numai de la bugetul local şi primesc 25% subvenţie, trebuie să depună doar formularul de cerere şi copie după actele de identitate ale persoanelor menţionate.
Condiţii pentru a putea beneficia de ajutor de încălzire
Primăria Constanţa nu solicită adeverinţe de la Casa Judeţeană de Pensii sau de la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă. Pensionarii trebuie să depună la dosar, pe lângă celelalte acte solicitate, copie după cupoanele de pensie, iar şomerii, copie după cuponul de ajutor de şomaj. De asemenea, nu sunt cerute adeverinţe de la APIA Constanţa. Veniturile obtinuţe din renta viageră agricolă trebuie declarate în formularul de cerere. Adeverinţe eliberate de Administraţia Financiara de pe strada Tulcei nr. 4 se solicita numai pentru persoanele care realizează codurile de venit din formularul de cerere în dreptul cărora scrie la acte doveditoare „adeverinţă eliberată de Administraţia Financiară“. Dacă nu realizaţi acele coduri de venit, nu este nevoie de această adeverinţă. Contractele de închiriere se înregistrează la Administraţia Financiară de pe strada I.G. Duca nr. 18. Persoanele care nu au venituri nu trebuie să prezinte niciun fel de adeverinţe de venit. De asemenea, nu se solicită poliţa de asigurare a locuinţei. Toate persoanele vor fi verificate în bazele de date de la alte instituţii cu care există încheiate protocoale de colaborare şi se vor respinge cererile în care nu au fost declarate corect toate veniturile realizate sau bunurile deţinute.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii