Informaticienii Primăriei Constanţa îi vor verifica pe colegii lor! Toate conexiunile la internet, monitorizate (document)
Informaticienii Primăriei Constanţa îi vor verifica pe colegii lor!: Toate conexiunile la internet, monitorizate
28 Mar, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
3025
Marime text
Consilierii locali ai municipiului Constanţa se vor întâlni miercuri, în şedinţă ordinară, în Sala „Remus Opreanu“ din cadrul Palatului Administrativ, pentru a-şi exprima votul asupra mai multor proiecte de hotărâre.
Pe ordinea de zi se află şi un proiect privind modificarea atribuţiilor Serviciului Tehnico-administrativ din cadrul Primăriei Constanţa. Astfel, urmează să se aprobe înlocuirea unor atribuţii ale serviciului cu următoarele sarcini:
- asigurarea de personal pentru transportul de persoane prin punerea la dispoziţie de şoferi auto, coordonator auto şi gestionar carburant;
- furnizarea de bonuri valorice de carburant necesare alimentării autovehiculelor şi motocicletelor utilizate de Primăria Constanţa;
- asigurarea serviciului de imprimare, multiplicare documente şi control acces la sediul central al administraţiei locale;
- asigurarea curăţeniei şi întreţinerii în sediile în care îşi desfăşoară activitatea Primăria, inclusiv parcări;
- asigurarea serviciului de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat din cadrul Primăriei şi achiziţia de materiale consumabile.
În acelaşi proiect, consilierii trebuie să aprobe completarea atribuţiilor Serviciului de Informatizare din cadrul autorităţii publice locale Constanţa. Pe lângă atribuţiile obişnuite, funcţionarii din cadrul acestui serviciu vor trebui să se ocupe şi de administrarea reţelei de date şi a serverelor utilizate de colegii lor din Primăria Constanţa, de urmărirea şi monitorizarea conexiunilor la internet ale sediilor instituţiei (!) şi de executarea copiilor de siguranţă ale sistemelor şi aplicaţiilor informatice.
Conform proiectului de hotărâre, şi programul de lucru al informaticienilor din administraţia locală va fi modificat, tocmai pentru a preîntâmpina perturbarea activităţii în cadrul Primăriei. Astfel, funcţionarii din cadrul Serviciului de Informatizare vor lucra de luni până vineri, între orele 14 şi 22.
Articolul trei din acelaşi proiect vizează completarea atribuţiilor Serviciului de Stare Civilă. Funcţionarii din cadrul acestui serviciu vor trebui să primească şi să soluţioneze cererile privind divorţul pe cale administrativă, dar şi să elibereze extrasele multilingve de stare civilă.
Pentru a putea citi proiectul de hotărâre la care facem referire, accesați secțiunea „Documente“.
Sursa foto: ZIUA de Constanta
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii