Mai pune Mazăre condiţii? De ce trenează „problema Portului Constanţa”?
Mai pune Mazăre condiţii?: De ce trenează „problema Portului Constanţa”?
30 May, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
1801
Marime text



„Vreau să facem un proiect mare. Ştiu că preşedintele consiliului (n.r. Nicuşor Constantinescu) şi primarul (n.r. Radu Mazăre) s-au întâlnit cu reprezentanţii Portului Rotterdam. Eu, în Germania, o să mă văd cu cei de la Hamburg. Vreau să găsim acea formulă care să ne asigure, pe de o parte, un management performant, implicarea autorităţilor locale, iar eu... ştiţi ce vreau de la Portul Constanţa: eu vreau să luăm taxe”, a declarat primul ministru, marţi, la Constanţa.
Interesant este că, în ultimele luni, nu s-a mai întâmplat nimic în povestea trecerii Portului Constanţa în administrarea Consiliului Local Municipal Constanţa (31%), a CL Năvodari (3%), a CL Agigea (4%), a CL Mangalia (2%), precum şi a Consiliului Judeţean Constanţa (15%). În luna martie a acestui an, Radu Mazăre descria relaţia sa cu premierul Ponta ca fiind una „deocamdată bună”, dar o punea sub semnul întrebării până la momentul trecerii portului în administrarea municipalităţii: „Să vedem cum se finalizează problema Portului”, avertiza atunci edilul-şef.

Rămâne de văzut dacă parlamentarii PSD de Constanţa (Eduard Martin, Manuela Mitrea, Alexandru Mazăre şi Nicolae Moga) care au iniţiat proiectul de lege legat de Portul Constanţa vor avea sorţi de izbândă, dar şi dacă relaţia caracterizată ca fiind „deocamdată bună” între Mazăre şi Ponta va rămâne aşa.
Amintim că preşedintele Traian Băsescu declara, în martie, pe marginea subiectului Portului Constanţa: „Lucrurile ar fi atât de riscante (n.r. dacă municipalitatea constănţeană ar deveni acţionarul majoritar al Portului), încât dacă aş fi Victor Ponta l-aş expedia pe cel care vine cu ideea asta”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- ab 29 May, 2013 23:05 tine minte o cifra: 11%