Primăria vrea să instituie sistem electronic de pontaj pentru angajaţi şi vizitatori (document)
Primăria vrea să instituie sistem electronic de pontaj pentru angajaţi şi vizitatori (document)
04 Feb, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2311
Marime text



Sistemul va asigura restricţionarea accesului în sediu şi monitorizarea traficului personalului pe uşile controlate. De asemenea, trebuie ca furnizorul să asigure şi o aplicaţie, care să genereze rapoarte zilnice privind prezenţa - inclusiv detalii despre întârziaţi, persoane care lipsesc mai mult de 15 minute din instituţie, ora plecării, ora sosirii, ore suplimentare.
Municipalitatea a lansat în acest sens o consultare publică ce are ca obiect achiziţia unui sistem de control acces cu cartele şi pontaj, pentru sediul de pe bulevardul Tomis nr. 51. Instituţia informează firmele interesate care doresc să participe la această procedură de achiziţie să-şi facă cunoscute ofertele de preţ şi pe cele tehnice. Propunerile celor interesaţi pot fi transmise până la 10 februarie, data-limită de consultare fiind 17 februarie.
Cartelele vor fi nominale şi vor conţine informaţii despre angajat: nume şi prenume, fotografie, marcă, departament, funcţie, telefon, email. Toate detaliile despre ceea ce ar trebui să se asigure pentru acest sistem sunt cuprinse în caietul de sarcini, publicat pe site-ul Primăriei.
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul Primăriei cu privire la instituirea sistemului electronic de pontaj.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii