Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
05:15 05 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Tentativă de promovare a staţiunii Mamaia, pe tricouri şi şepci Mazăre - „Mie îmi place ăsta cu două fete care cară un băiat pe post de placă de surf“ (galerie foto + document)

ro

22 May, 2014 00:00 5524 Marime text
Consiliul Local Municipal (CLM) Constanţa a adoptat, ieri, o hotărâre prin care se aprobă folosirea, de către agenţii economici, persoane fizice şi juridice ce desfăşoară activităţi pe raza municipiului Constanţa (oraş, staţiunea Mamaia, Sat Vacanţă), a conceptului „Mamaia Style“, respectiv a celor cinci layout-uri cu denumirea „Safari“, „Bird watching“, „Surfing“, „Snorkeling“ şi „Perfect waves“, în vederea promovării staţiunii Mamaia şi a Satului de Vacanţă.
Potrivit proiectului de hotărâre, primarul Constanţei, Radu Mazăre, este împuternicit de CLM „în vederea emiterii unei dispoziţii pentru nominalizarea unei comisii ce va analiza solicitările agenţilor economici care îşi desfăşoară activitatea pe raza municipiului Constanţa, în vederea emiterii unui acord” pentru folosirea celor cinci layout-uri.

La finalul şedinţei Consiliului Local de ieri, şeful administraţiei locale constănţene a explicat: „Am dat acceptul persoanelor fizice sau juridice şi îi şi invit cu ocazia asta să vină să folosească din emblemele pe care noi, împreună cu Asociaţia Litoral, le-am făcut pentru vara aceasta şi pentru staţiunea Mamaia şi poate pentru anii următori, pentru că am constatat că plimbându-te prin staţiuni, de la Varna până la Monte Carlo şi până la Phuket, găseşti peste tot tricouri, şepci, fel de fel de haine de vară inscripţionate cu staţiunea respectivă. Noi nu avem aşa ceva. Asociaţia Litoral a plătit la o companie mare, internaţională, şi ne-a creat aceste concepte, dăm voie gratuit firmelor să facă şi să inscripţioneze să folosească aceste layout-uri“.
Conform spuselor lui Mazăre, „firmele vin la Primărie sau la Asociaţia Patronală, le iau (n.r layout-urile) de acolo - pentru că ele sunt într-un anumit format electronic -, se duc, discută cu producătorii de tricouri şi cu cei care fac imprimeurile, că sunt fotografii, că sunt brodate, că sunt desenate, vin la Primărie, arată comisiei pe care o desemnez eu din trei oameni cum vor apărea şi cum vor fi lucrate şi scoase la vânzare“. „Nu ne interesează cu cât le produc, cu cât le vând, primesc acest accept, pentru că logo-urile sunt ale Primăriei şi ale Asociaţiei Litoral şi nu le poate folosi nimeni fără a ceda acest drept de autor, după care le pun în vânzare. Nu plătesc nimic“, a adăugat Mazăre.
În ceea ce-l priveşte, primarul a mărturisit: „Mie îmi place ăsta cu două fete care cară un băiat pe post de placă de surf. Avem mai multe, ce putem regăsi în Mamaia: safari, valul...“
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii