CNADNR SA cumpără 16 autofreze de curăţat zăpada şi un vehicul echipat, pentru DRDP Constanţa (document)
CNADNR SA cumpără 16 autofreze de curăţat zăpada şi un vehicul echipat, pentru DRDP Constanţa (document)
04 Jun, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
4329
Marime text
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) SA va organiza o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă, loturile 1-12“.
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 151211/ 31.05.2014, publicat pe SEAP, utilajele vor fi livrate în Bucureşti, Dolj, Timiş, Cluj, Braşov, Iaşi şi Constanţa. Vor fi achiziţionate autofreze de curăţat zăpada, în vederea prevenirii şi combaterii înzăpezirii pe reţeaua de drumuri naţionale şi autostrăzi, şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă. Valoarea estimată, fără TVA, a contractului este de 180.090.000 de lei. Contractul este finanţat prin Programul Operaţional Sectorial de Transport - POS Transport. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 21.07.2014, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 14.00, la sediul CNADNR SA din bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucureşti.
Potrivit anunţului de participare, cele 12 loturi sunt următoarele: lotul 1 - pentru DRDP Bucureşti, 12 autofreze (capacitate medie), lotul 2 - pentru DRDP Craiova, nouă autofreze (capacitate medie), lotul 3 - DRDP Timişoara, şapte autofreze (capacitate medie), lotul 4 - DRDP Cluj, opt autofreze (capacitate medie), lotul 5 - DRDP Braşov, cinci autofreze (capacitate medie), lotul 6 - DRDP Iaşi, 20 de autofreze (capacitate medie), lotul 7 - DRDP Constanţa, opt autofreze (capacitate medie), lotul 8 - DRDP Bucureşti - 11 autofreze (capacitate mare), lotul 9 - DRDP Timişoara, şase autofreze (capacitate mare), lotul 10 - DRDP Braşov - şase autofreze (capacitate mare), lotul 11 - DRDP Constanţa, opt autofreze (capacitate mare). De asemenea, lotul 12 constă în achiziţia a şapte vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă pentru DRDP Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov, Iaşi şi Constanţa. Ofertanţii vor mai depune garanţii de participare, după cum urmează: 350.000 de lei pentru lotul 1, 260.000 de lei pentru lotul 2, 200.000 de lei pentru lotul 3, 230.000 de lei pentru lotul 4, 140.000 de lei pentru lotul 5, 590.000 de lei pentru lotul 6, 230.000 de lei pentru lotul 7, 490.000 de lei pentru lotul 8, 265.000 de lei pentru lotul 9, 265.000 de lei pentru lotul 10, 355.000 de lei pentru lotul 11, 150.000 de lei pentru lotul 12.
Responsabili de organizarea licitaţiei
Persoanele responsabile cu atribuirea contractului sunt: director general - ing. Narcis Ştefan Neaga, director general adjunct Infrastructură Rutieră -Renata Bendeac, director Pregătire Proiecte - Horia Nicolae, director Direcţia Achiziţii Publice - Silvia Bărbulescu, director adjunct Direcţia Achiziţii Publice - Nicoleta Mărgărit, şef Serviciu Licitaţii FC/ IFI - Marius Curculescu, Marin Andreescu, Claudia Marin, Alin Ilie, Mihai Berdei, Simona Seghete -salariaţi în cadrul Serviciului Licitaţii FC/IFI, şef Serviciu Contractare Fonduri Externe - Anca Bobalca, Anca Găitan, Cecilia Gheorghe, Simona Cojocariu, Simona Pricopie - salariaţi în cadrul Serviciului Contractare Fonduri Externe, Andreea Wisosenschi - şef Birou Pregătire Contracte, Florentina Mihai, Mihaela Otvos -salariaţi Biroul Pregătire Contracte, director general adjunct - Cristian Andrei, director Direcţia Întreţinere DN şi Autostrăzi - Florin Dascălu, director adjunct Direcţia Întreţinere DN şi Autostrăzi - Alexandru Pelin, şef Serviciu Mecanizare - George Trinca, director Direcţia Juridică -Mihai Radu Şaptefraţi, director adjunct Direcţia Juridică - Andrei Filipescu, Mihaela Hliboceanu, Laura Cambosie, Cristian Codreanu - salariaţi în cadrul Serviciului Avize Consultanţă, director general adjunct economic - Ionuţ Masala, Emil Ruşoiu - şef Compartiment CFP şi Avizare Contracte cu Finanţare Externă, Cătălin Ticu, Raluca Popa, Neluţă Duina - salariaţi în cadrul Compartimentului CFP şi Avizare Contracte cu Finanţare Externă.
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 151211/ 31.05.2014, publicat pe SEAP, utilajele vor fi livrate în Bucureşti, Dolj, Timiş, Cluj, Braşov, Iaşi şi Constanţa. Vor fi achiziţionate autofreze de curăţat zăpada, în vederea prevenirii şi combaterii înzăpezirii pe reţeaua de drumuri naţionale şi autostrăzi, şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă. Valoarea estimată, fără TVA, a contractului este de 180.090.000 de lei. Contractul este finanţat prin Programul Operaţional Sectorial de Transport - POS Transport. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 21.07.2014, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 14.00, la sediul CNADNR SA din bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucureşti.
Potrivit anunţului de participare, cele 12 loturi sunt următoarele: lotul 1 - pentru DRDP Bucureşti, 12 autofreze (capacitate medie), lotul 2 - pentru DRDP Craiova, nouă autofreze (capacitate medie), lotul 3 - DRDP Timişoara, şapte autofreze (capacitate medie), lotul 4 - DRDP Cluj, opt autofreze (capacitate medie), lotul 5 - DRDP Braşov, cinci autofreze (capacitate medie), lotul 6 - DRDP Iaşi, 20 de autofreze (capacitate medie), lotul 7 - DRDP Constanţa, opt autofreze (capacitate medie), lotul 8 - DRDP Bucureşti - 11 autofreze (capacitate mare), lotul 9 - DRDP Timişoara, şase autofreze (capacitate mare), lotul 10 - DRDP Braşov - şase autofreze (capacitate mare), lotul 11 - DRDP Constanţa, opt autofreze (capacitate mare). De asemenea, lotul 12 constă în achiziţia a şapte vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă pentru DRDP Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov, Iaşi şi Constanţa. Ofertanţii vor mai depune garanţii de participare, după cum urmează: 350.000 de lei pentru lotul 1, 260.000 de lei pentru lotul 2, 200.000 de lei pentru lotul 3, 230.000 de lei pentru lotul 4, 140.000 de lei pentru lotul 5, 590.000 de lei pentru lotul 6, 230.000 de lei pentru lotul 7, 490.000 de lei pentru lotul 8, 265.000 de lei pentru lotul 9, 265.000 de lei pentru lotul 10, 355.000 de lei pentru lotul 11, 150.000 de lei pentru lotul 12.
Responsabili de organizarea licitaţiei
Persoanele responsabile cu atribuirea contractului sunt: director general - ing. Narcis Ştefan Neaga, director general adjunct Infrastructură Rutieră -Renata Bendeac, director Pregătire Proiecte - Horia Nicolae, director Direcţia Achiziţii Publice - Silvia Bărbulescu, director adjunct Direcţia Achiziţii Publice - Nicoleta Mărgărit, şef Serviciu Licitaţii FC/ IFI - Marius Curculescu, Marin Andreescu, Claudia Marin, Alin Ilie, Mihai Berdei, Simona Seghete -salariaţi în cadrul Serviciului Licitaţii FC/IFI, şef Serviciu Contractare Fonduri Externe - Anca Bobalca, Anca Găitan, Cecilia Gheorghe, Simona Cojocariu, Simona Pricopie - salariaţi în cadrul Serviciului Contractare Fonduri Externe, Andreea Wisosenschi - şef Birou Pregătire Contracte, Florentina Mihai, Mihaela Otvos -salariaţi Biroul Pregătire Contracte, director general adjunct - Cristian Andrei, director Direcţia Întreţinere DN şi Autostrăzi - Florin Dascălu, director adjunct Direcţia Întreţinere DN şi Autostrăzi - Alexandru Pelin, şef Serviciu Mecanizare - George Trinca, director Direcţia Juridică -Mihai Radu Şaptefraţi, director adjunct Direcţia Juridică - Andrei Filipescu, Mihaela Hliboceanu, Laura Cambosie, Cristian Codreanu - salariaţi în cadrul Serviciului Avize Consultanţă, director general adjunct economic - Ionuţ Masala, Emil Ruşoiu - şef Compartiment CFP şi Avizare Contracte cu Finanţare Externă, Cătălin Ticu, Raluca Popa, Neluţă Duina - salariaţi în cadrul Compartimentului CFP şi Avizare Contracte cu Finanţare Externă.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii