Mașinile SRL-ului aparținând CJC ajung la Rabla!?
Mașinile SRL-ului aparținând CJC ajung la Rabla!?
29 Dec, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3371
Marime text
În ultima ședință ordinară a Consiliului Județean Constanța din acest an, unul dintre proiecte de hotărâre adoptate de consilieri stabilea cota de combustibil de pună pentru autoturismele din parcul auto al instituției. Concret, consilierii județeni au aprobat ca lunar, pentru cota de combustibil pentru un autoturism al CJC să fie de 400 de litri.
Citește și:
Mulți când au citit proiectul de hotărâre au considerat că este prea mult. Nu de aceeași părere a fost însă și vicepreședintele CJC, Cristinel Dragomir. Cota despre care vorbeam vizează alimentarea doar a celor șase autoturisme aparținând CJC-ului. Referitor la aceasta, vicele Dragomir este de părere că 400 de litri/lunar ar fi suficient, însă este nemulțumit de numărul mic de care dispune instituția. ”Sunt insuficiente șase mașini la activitatea CJC-ului. Numai la proiectele județene pe care le avem și numeroasele drumuri care trebuie făcute la București, plus la obiectivele de investiții. Avem programul acela cu deșeurile unde avem de mers la Deleni, Hârșova, Tortomanu, Ovidiu, peste tot, în 61 de localități. Numai ca să treacă pe la toate e nevoie de trei-patru mașini, nici nu mai comentez....Dar, dacă asta-i legea, la revedere. Nu comentăm, le folosim. Asta-i situația, ne adaptăm”, a afirmat vicepreședintele cu atribuții de președinte al CJC.
Deranjat de comentariile pe marginea cotei lunare de combustibil aprobate, el a ținut să facă o comparație cu perioada în care limita era cu mult mai mică, dar se deconta mult mai mult prin utilizarea în interes de serviciu a mașinilor proprietate personală a angajaților. ”Până acum era o mare anomalie. Aveai o cotă de 150 de litri pe lună, dar aveai voie să decontezi, dacă mergeai cu mașina personală în interes de serviciu, 1000 de litri. Era o prostie. Orice era permis cu mașina personală să/ți decontezi, dar mașinile de la consiliu aveau doar 150 de litri pe lună. Acum, e bine că s-a reglat”, a afirmat Cristinel Dragomir.
Mașini în așteptarea casării
În parcarea Pavilionului Expozițional, situat la intrarea în stațiunea Mamaia, se pot vedea de ceva vreme circa 14 autoturisme trase pe dreapta. Atâtea mașini sunt abandonate in curtea Pavilionului. Au geamuri sparte și roți dezumflate. După ce au fost cheltuiți atâția bani și acum zac abandonate. Unii spun că sunt mașini bune, dar abandonate...
Citește și:
Referitor la ele, vicepreședintele CJC, Cristinel Dragomir, a menționat că au fost ale SC Domeniu Public și Privat Județean SRL al CJC, acea firmă a instituției. Căt depre societate Dragomir a afirmat: ”Noi am votat anul trecut sau în primăvara asta, nu mai știu când, desființarea acelei societăți. S-a făcut procedura de desființare, iar la ora actuală s-a făcut evaluare. Noi sperăm ca undeva la jumătatea lunii ianuarie 2016 să fie radiată pentru că mai sunt de efectuat procedurile de la Registrul Comerțului”.
Cum firma dispare, potrivit lui Dragomir, acele autoturisme vor intra în posesia CJC, instituția fiind unic acționar al societății respective. Care va fi soarta lor? ”Le vom casa. Sau, întâi vom încerca să le vindem, dacă le-o cumpăra cineva...Dacă nu se vor vinde le vom casa, le vom da la cineva să le ducă la Rabla. S-a făcut evaluare de către cel care s-a ocupat de radierea societății”, a declarat cu seninătate vicepreședintele CJC, Cristinel Dragomir.
Sursa foto: Facebook Popa Vasile Marius
Citește și:
Mulți când au citit proiectul de hotărâre au considerat că este prea mult. Nu de aceeași părere a fost însă și vicepreședintele CJC, Cristinel Dragomir. Cota despre care vorbeam vizează alimentarea doar a celor șase autoturisme aparținând CJC-ului. Referitor la aceasta, vicele Dragomir este de părere că 400 de litri/lunar ar fi suficient, însă este nemulțumit de numărul mic de care dispune instituția. ”Sunt insuficiente șase mașini la activitatea CJC-ului. Numai la proiectele județene pe care le avem și numeroasele drumuri care trebuie făcute la București, plus la obiectivele de investiții. Avem programul acela cu deșeurile unde avem de mers la Deleni, Hârșova, Tortomanu, Ovidiu, peste tot, în 61 de localități. Numai ca să treacă pe la toate e nevoie de trei-patru mașini, nici nu mai comentez....Dar, dacă asta-i legea, la revedere. Nu comentăm, le folosim. Asta-i situația, ne adaptăm”, a afirmat vicepreședintele cu atribuții de președinte al CJC.
Deranjat de comentariile pe marginea cotei lunare de combustibil aprobate, el a ținut să facă o comparație cu perioada în care limita era cu mult mai mică, dar se deconta mult mai mult prin utilizarea în interes de serviciu a mașinilor proprietate personală a angajaților. ”Până acum era o mare anomalie. Aveai o cotă de 150 de litri pe lună, dar aveai voie să decontezi, dacă mergeai cu mașina personală în interes de serviciu, 1000 de litri. Era o prostie. Orice era permis cu mașina personală să/ți decontezi, dar mașinile de la consiliu aveau doar 150 de litri pe lună. Acum, e bine că s-a reglat”, a afirmat Cristinel Dragomir.
Mașini în așteptarea casării
În parcarea Pavilionului Expozițional, situat la intrarea în stațiunea Mamaia, se pot vedea de ceva vreme circa 14 autoturisme trase pe dreapta. Atâtea mașini sunt abandonate in curtea Pavilionului. Au geamuri sparte și roți dezumflate. După ce au fost cheltuiți atâția bani și acum zac abandonate. Unii spun că sunt mașini bune, dar abandonate...
Citește și:
Referitor la ele, vicepreședintele CJC, Cristinel Dragomir, a menționat că au fost ale SC Domeniu Public și Privat Județean SRL al CJC, acea firmă a instituției. Căt depre societate Dragomir a afirmat: ”Noi am votat anul trecut sau în primăvara asta, nu mai știu când, desființarea acelei societăți. S-a făcut procedura de desființare, iar la ora actuală s-a făcut evaluare. Noi sperăm ca undeva la jumătatea lunii ianuarie 2016 să fie radiată pentru că mai sunt de efectuat procedurile de la Registrul Comerțului”.
Cum firma dispare, potrivit lui Dragomir, acele autoturisme vor intra în posesia CJC, instituția fiind unic acționar al societății respective. Care va fi soarta lor? ”Le vom casa. Sau, întâi vom încerca să le vindem, dacă le-o cumpăra cineva...Dacă nu se vor vinde le vom casa, le vom da la cineva să le ducă la Rabla. S-a făcut evaluare de către cel care s-a ocupat de radierea societății”, a declarat cu seninătate vicepreședintele CJC, Cristinel Dragomir.
Sursa foto: Facebook Popa Vasile Marius
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii