Peripeţiile unor constănţeni în Italia Călătorii acuză - „Fly România îşi abandonează pasagerii“ (document)
Peripeţiile unor constănţeni în Italia: Călătorii acuză - „Fly România îşi abandonează pasagerii“
18 Jun, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
10411
Marime text
Se pare că Fly Romania nu prea a păşit cu dreptul pe piaţa aviatică autohtonă. După câteva zboruri în luna mai, când a fost lansată, compania Fly România a început să anuleze toate cursele până pe la jumătatea lunii iunie. Fără explicaţii, fără anunţuri. Zborurile au dispărut din sistemul de rezervări, iar oamenii care îşi cumpăraseră deja bilete au rămas „în aer“.
O familie din Năvodari trebuia să ajungă în Italia, la Torino, pentru a participa la nunta fiului lor. În acest scop, cei doi au decis să zboare cu o cursă a companiei Fly România, care operează din 16 mai şi pe Aeroportul „Delta Dunării“ Tulcea, pe ruta Tulcea-Bergamo. Prin urmare, au cumpărat două bilete cu plecare de pe data de 30 mai, urmând să se întoarcă înapoi pe data de 13 iunie. Astfel, au ajuns în Italia, cu o întârziere de 8 ore, pe aeroportul Bergamo, de unde au plecat, mai departe, spre Torino, la nunta fiului lor. Până aici, toate bune şi frumoase. Pe data de 12 iunie, în jurul orei 16.00, cu mai puţin de 24 de ore înainte de ora de întoarcere, au primit un email de la Fly România, prin care au fost anunţaţi că zborul lor s-a anulat şi că vor primi un alt mesaj cu privire la următoarea cursă, mai târziu, când compania va găsi o soluţie, precizându-se că diferenţa de preţ va fi suportată de compania aeriană. În seara zilei de 13 iunie, constănţenii se aflau tot în Italia. În cele din urmă, Fly România le-a făcut rezervare pe data de 15 iunie, la compania Alitalia. Dar asta nu e tot. Rezervarea a fost făcută după ce fiul constănţenilor a transmis companiei că mama sa are diabet, că are nevoie de insulină şi că, dacă se întâmplă ceva, aceasta va fi responsabilă. Aşadar, familia din Constanţa s-a întors acasă pe data de 15 iunie, ajungând pe aeroportul Otopeni cu un zbor al companiei Alitalia.
Cei doi au achitat din buzunarul propriu costul drumului Otopeni - Tulcea, unde maşina le rămăsese în parcare, în condiţiile în care Fly România trebuia să asigure transportul pasagerilor către Aeroportul „Delta Dunării“ Tulcea. Mai mult, în zilele de 13,14 şi 15 iunie, cât timp au stat în Italia, fiindu-le anulat zborul, constănţenilor nu le-au fost asigurate nici cazarea, nici masa. Ne întrebăm ce ar fi făcut cei doi în situaţia în care fiul lor nu ar fi locuit în Italia... Din ce bani ar fi plătit cazarea? Dar masa? Şi nu sunt singurii care au avut o astfel de experienţă! Constănţenii spun că nu vor lăsa lucrurile aşa şi că vor depune plângere atât la compania aeriană, cât şi la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor. Trebuie să adăugăm faptul că, pe contul de Facebook al companiei, reprezentanţii acesteia răspundeau unui pasager care întreba dacă „zborul de pe 13 iunie, pe ruta Bergamo-Tulcea, s-a anulat“ că „zborul din data de 13 iunie, pe ruta Bergamo-Tulcea, se va desfășura conform programului. Nu este anulat. Mulțumim!“. Şi asta în condiţiile în care zborul chiar a fost anulat!
Dezamăgiţi de serviciile companiei
Tot mai mulţi români sunt supăraţi pe compania Fly România, dovadă fiind zecile de mesaje postate pe pagina de Facebook a companiei. În continuare, prezentăm câteva dintre aceste mesaje ale unor pasageri „păţiţi“: „Nu am crezut că mi se poate întâmpla aşa ceva: Flight X5 304/15JUN14 cancelled due to commercial reasons. Din păcate, este adevărat! Aşa că mica vacanţă de o săptămână în Deltă se spulberă. Concediu luat, totul organizat, rezervat şi plătit în avans“, scrie Dan L. „Am avut o presimţire şi, până la urmă, aceasta s-a adeverit. Cum puteţi anula toate zborurile până pe 12 iunie şi noi aflam doar cu o zi înainte de plecare? Acum cine se face responsabil de toţi banii cu care ne-am organizat vacanţa? Nu am cuvinte să-mi exprim nemulţumirea“, scrie Mirela M.
Zboruri anulate pe bandă rulantă
Şi Cătălin L. consideră că Fly România este „cea mai proastă companie aeriană. A anulat un zbor către Barcelona printr-un email de un rând, fără a da explicaţii sau soluţii alternative!“. „Acum, în loc sa fim la Bucureşti, suntem încă în Italia, pentru că s-au anulat zborurile Verona-Bucureşti. Zile de vacanţă pierdute, parcări plătite. Suntem total dezamăgiţi. Aşteptăm cu nerăbdare rambursarea biletelor şi despăgubirile“, declară Cristiana S. „Pe 16 iunie, în Genova au lăsat 100 de oameni pe pământ, fără vreo notificare prealabilă! Felicitări!“, adaugă Marco F. Şi Maria S. întreabă cine va despăgubi pasagerii: „Aş vrea să ştiu de ce nu anunţaţi călătorii de anularea zborurilor. Cine ne va plăti banii pe bilete, pe taxi, ziua de muncă pierdută? Cum vă place să încasaţi bani pe bilete, aşa ar trebui să-i returnaţi“. Mai departe, vă prezentăm mesajul companiei Fly România, postat pe Facebook, la data de 31 mai: „Dorim să vă anunțăm că anumite zboruri, până la data de 16 iunie, au fost anulate din motive comerciale, având în vedere un grad scăzut de ocupare pe unele rute. Fly Romania este o companie ce respectă condițiile de transport europene și, conform acestora, toți pasagerii au fost rerutați pe alte companii, pentru a ajunge la destinația dorită, fără costuri suplimentare, și/sau au primit compensații pentru neplăcerile create“. (Facebook.com)
Aeronave fabricate acum 32 de ani
Compania Ten Airways operează zboruri în Delta Dunării sub marca Fly România, care a început să funcţioneze la mijlocul lunii mai. Rutele internaţionale deservite sunt: Bergamo (două zboruri pe săptămână, din Tulcea), Verona (trei zboruri săptămânale, din Timişoara şi Bucureşti), Genova (trei zboruri săptămânale, din Bucureşti), Barcelona (trei curse săptămânale, din Bucureşti), Frankfurt (trei zboruri săptămânale, din Bucureşti şi unul din Tulcea), Palermo (două zboruri săptămânale, din Bucureşti), Antalya (o cursă săptămânală, din Bucureşti, din luna iunie). Pentru rutele interne, tarifele sunt unice, respectiv 69,9 euro/zbor pentru Bucureşti - Timişoara şi 49,9 euro/zbor pentru Bucureşti - Tulcea, în vreme ce pe rutele internaţionale preţurile pornesc de la 29,9 de euro/zbor. Fly România efectuează zboruri regulate cu aeronave MD82 şi MD83, avioane vechi şi ineficiente, care, în America, sunt retrase din serviciu, dar care aparţin acum companiei Ten Airways, fostă Tend Air, fostă Jetran Air. Conform informaţiilor existente pe site-ul Autorităţii Aeronautice Civile din România, în prezent, Ten Airways SRL este operator aerian autorizat până pe 8.11.2014, având înregistrate următoarele aeronave: 2 MD-82 înregistrate YR-OTK şi YR-OTN, 3 MD-83 înregistrate YR-OTH, YR-HBD, YR-OTY. Aeronava YR-OTN a zburat pentru prima dată pe 15.04.1982, deci are aproape 32 de ani. YR-OTY apare ca fiind în serviciu din 1991. YR-HBD a avut primul zbor pe 1.02.1991. YR-OTH, fost YR-HBH, a efectuat primul zbor din existenţa sa pe 10.05.1988, deci se poate „lăuda“ cu o vârstă de aproape 26 de ani. YR-OTK, fost YR-MDK, a zburat pentru prima dată pe 5.11.1982.
Despre Ten Airways SRL
Potrivit newsair.ro, Fly România aminteşte de Medallion Air, care a implicat aceleaşi avioane, McDonnell Douglas, ale Tend Air sau Jetran. În urmă cu trei ani, compania Medalion Air era cea care înfigea steagul la Aeroportul „Mihail Kogălniceanu“, promiţând că va revigora activitatea aeriană. Se lansau atunci zboruri directe din Constanţa către Cluj şi Bucureşti, dar şi spre Madrid, Barcelona, Istanbul, Londra, Nuerenberg şi Pisa, aşa cum se anunţa la vremea respectivă, în 2011. Toate aceste destinaţii au pălit, una câte una. Potrivit Registrului Comerţului, compania Ten Airways SRL a fost înfiinţată în anul 2009 şi are sediul social pe strada Coralilor, municipiul Bucureşti. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat, fiind compus din 20 de părţi sociale, valoarea uneia fiind de 20 de lei. Asociaţii societăţii sunt Petrişor Nicolae, născut în anul 1957 în Bucureşti, care deţine două părţi sociale, şi Tender Ovidiu Lucian, născut în 1956 în Timişoara, care deţine 18 părţi sociale, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 90%/90%. Administratorul societăţii este Adrian Cătălin Buţu. Activitatea principală, conform codificării CAEN, este „transporturi aerian de pasageri“.
Ovidiu Tender, boss-ul din spatele afacerii
Ovidiu Tender se află pe locul 6 în Top 300 Capital - Cei mai bogaţi români, cu o avere estimată la 500 de milioane de euro. Activităţile Grupului Tender se întind din Cuba, unde există câteva proiecte în domeniul farmaceuticii şi al industriei chimice, şi ajung în Singapore, unde compania Prospecţiuni SA a deschis o reprezentanţă ce ţinteşte accesul pe piaţa explorărilor geologice din Burma. Cu afaceri de 133 de milioane de lei în prima jumătate a anului 2013, Prospecţiuni SA beneficiază de pe urma investiţiilor în tehnologie şi în oameni. Compania are contracte de prospecţiuni pe teritoriul României în valoare de peste 120 de milioane de euro cu OMV Petrom şi Romgaz, iar pe plan extern, lucrează în proiecte importante din Maroc, Senegal, Georgia şi Bulgaria. Tot de Prospecţiuni SA se leagă şi celelalte activităţi importante ale omului de afaceri: Tender Minerals şi Tender Oil &Gas. Aceste companii deţin şi operează contracte de concesiune din Africa de Sud şi Africa Centrală. Aceasta înseamnă circa 40.000 de hectare concesionate pentru prospecţiuni geologice cu precădere în Senegal şi în Guineea. Fier, minerale rare şi metale preţioase, petrol şi gaz, fosfaţi, practic, spectrul descoperirilor din aceste regiuni este nelimitat.
Directorul Aeroportului Tulcea sare în apărarea companiei
Constantin Albu, directorul Aeroportului „Delta Dunării“ Tulcea, susţine: „Chiar dacă au fost anulate zboruri, compania a rezolvat problemele“. „Au mai avut cazuri când au fost anulate zboruri, dar compania a soluţionat problemele şi pasagerii au ajuns la destinaţie, achitând şi diferenţele de preţ la bilete. Este o companie tânără, care se va perfecţiona. Nu putem să o blamăm, în condiţiile în care soluţionează toate problemele pasagerilor“.
Ce spune compania despre nemulţumirile pasagerilor
Am încercat să luăm legătura cu reprezentanţii Fly România. Singurul număr de telefon, publicat pe site-ul Fly România, este cel destinat rezervărilor de bilete. Operatorul ne-a promis că vom fi contactaţi după ce vom face o solicitare către companie. Ceea ce am şi făcut. În ediţiile viitoare, vom prezenta şi punctul de vedere al Fly România, dacă vom reuşi să-l obţinem.
O familie din Năvodari trebuia să ajungă în Italia, la Torino, pentru a participa la nunta fiului lor. În acest scop, cei doi au decis să zboare cu o cursă a companiei Fly România, care operează din 16 mai şi pe Aeroportul „Delta Dunării“ Tulcea, pe ruta Tulcea-Bergamo. Prin urmare, au cumpărat două bilete cu plecare de pe data de 30 mai, urmând să se întoarcă înapoi pe data de 13 iunie. Astfel, au ajuns în Italia, cu o întârziere de 8 ore, pe aeroportul Bergamo, de unde au plecat, mai departe, spre Torino, la nunta fiului lor. Până aici, toate bune şi frumoase. Pe data de 12 iunie, în jurul orei 16.00, cu mai puţin de 24 de ore înainte de ora de întoarcere, au primit un email de la Fly România, prin care au fost anunţaţi că zborul lor s-a anulat şi că vor primi un alt mesaj cu privire la următoarea cursă, mai târziu, când compania va găsi o soluţie, precizându-se că diferenţa de preţ va fi suportată de compania aeriană. În seara zilei de 13 iunie, constănţenii se aflau tot în Italia. În cele din urmă, Fly România le-a făcut rezervare pe data de 15 iunie, la compania Alitalia. Dar asta nu e tot. Rezervarea a fost făcută după ce fiul constănţenilor a transmis companiei că mama sa are diabet, că are nevoie de insulină şi că, dacă se întâmplă ceva, aceasta va fi responsabilă. Aşadar, familia din Constanţa s-a întors acasă pe data de 15 iunie, ajungând pe aeroportul Otopeni cu un zbor al companiei Alitalia.
Cei doi au achitat din buzunarul propriu costul drumului Otopeni - Tulcea, unde maşina le rămăsese în parcare, în condiţiile în care Fly România trebuia să asigure transportul pasagerilor către Aeroportul „Delta Dunării“ Tulcea. Mai mult, în zilele de 13,14 şi 15 iunie, cât timp au stat în Italia, fiindu-le anulat zborul, constănţenilor nu le-au fost asigurate nici cazarea, nici masa. Ne întrebăm ce ar fi făcut cei doi în situaţia în care fiul lor nu ar fi locuit în Italia... Din ce bani ar fi plătit cazarea? Dar masa? Şi nu sunt singurii care au avut o astfel de experienţă! Constănţenii spun că nu vor lăsa lucrurile aşa şi că vor depune plângere atât la compania aeriană, cât şi la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor. Trebuie să adăugăm faptul că, pe contul de Facebook al companiei, reprezentanţii acesteia răspundeau unui pasager care întreba dacă „zborul de pe 13 iunie, pe ruta Bergamo-Tulcea, s-a anulat“ că „zborul din data de 13 iunie, pe ruta Bergamo-Tulcea, se va desfășura conform programului. Nu este anulat. Mulțumim!“. Şi asta în condiţiile în care zborul chiar a fost anulat!
Dezamăgiţi de serviciile companiei
Tot mai mulţi români sunt supăraţi pe compania Fly România, dovadă fiind zecile de mesaje postate pe pagina de Facebook a companiei. În continuare, prezentăm câteva dintre aceste mesaje ale unor pasageri „păţiţi“: „Nu am crezut că mi se poate întâmpla aşa ceva: Flight X5 304/15JUN14 cancelled due to commercial reasons. Din păcate, este adevărat! Aşa că mica vacanţă de o săptămână în Deltă se spulberă. Concediu luat, totul organizat, rezervat şi plătit în avans“, scrie Dan L. „Am avut o presimţire şi, până la urmă, aceasta s-a adeverit. Cum puteţi anula toate zborurile până pe 12 iunie şi noi aflam doar cu o zi înainte de plecare? Acum cine se face responsabil de toţi banii cu care ne-am organizat vacanţa? Nu am cuvinte să-mi exprim nemulţumirea“, scrie Mirela M.
Zboruri anulate pe bandă rulantă
Şi Cătălin L. consideră că Fly România este „cea mai proastă companie aeriană. A anulat un zbor către Barcelona printr-un email de un rând, fără a da explicaţii sau soluţii alternative!“. „Acum, în loc sa fim la Bucureşti, suntem încă în Italia, pentru că s-au anulat zborurile Verona-Bucureşti. Zile de vacanţă pierdute, parcări plătite. Suntem total dezamăgiţi. Aşteptăm cu nerăbdare rambursarea biletelor şi despăgubirile“, declară Cristiana S. „Pe 16 iunie, în Genova au lăsat 100 de oameni pe pământ, fără vreo notificare prealabilă! Felicitări!“, adaugă Marco F. Şi Maria S. întreabă cine va despăgubi pasagerii: „Aş vrea să ştiu de ce nu anunţaţi călătorii de anularea zborurilor. Cine ne va plăti banii pe bilete, pe taxi, ziua de muncă pierdută? Cum vă place să încasaţi bani pe bilete, aşa ar trebui să-i returnaţi“. Mai departe, vă prezentăm mesajul companiei Fly România, postat pe Facebook, la data de 31 mai: „Dorim să vă anunțăm că anumite zboruri, până la data de 16 iunie, au fost anulate din motive comerciale, având în vedere un grad scăzut de ocupare pe unele rute. Fly Romania este o companie ce respectă condițiile de transport europene și, conform acestora, toți pasagerii au fost rerutați pe alte companii, pentru a ajunge la destinația dorită, fără costuri suplimentare, și/sau au primit compensații pentru neplăcerile create“. (Facebook.com)
Aeronave fabricate acum 32 de ani
Compania Ten Airways operează zboruri în Delta Dunării sub marca Fly România, care a început să funcţioneze la mijlocul lunii mai. Rutele internaţionale deservite sunt: Bergamo (două zboruri pe săptămână, din Tulcea), Verona (trei zboruri săptămânale, din Timişoara şi Bucureşti), Genova (trei zboruri săptămânale, din Bucureşti), Barcelona (trei curse săptămânale, din Bucureşti), Frankfurt (trei zboruri săptămânale, din Bucureşti şi unul din Tulcea), Palermo (două zboruri săptămânale, din Bucureşti), Antalya (o cursă săptămânală, din Bucureşti, din luna iunie). Pentru rutele interne, tarifele sunt unice, respectiv 69,9 euro/zbor pentru Bucureşti - Timişoara şi 49,9 euro/zbor pentru Bucureşti - Tulcea, în vreme ce pe rutele internaţionale preţurile pornesc de la 29,9 de euro/zbor. Fly România efectuează zboruri regulate cu aeronave MD82 şi MD83, avioane vechi şi ineficiente, care, în America, sunt retrase din serviciu, dar care aparţin acum companiei Ten Airways, fostă Tend Air, fostă Jetran Air. Conform informaţiilor existente pe site-ul Autorităţii Aeronautice Civile din România, în prezent, Ten Airways SRL este operator aerian autorizat până pe 8.11.2014, având înregistrate următoarele aeronave: 2 MD-82 înregistrate YR-OTK şi YR-OTN, 3 MD-83 înregistrate YR-OTH, YR-HBD, YR-OTY. Aeronava YR-OTN a zburat pentru prima dată pe 15.04.1982, deci are aproape 32 de ani. YR-OTY apare ca fiind în serviciu din 1991. YR-HBD a avut primul zbor pe 1.02.1991. YR-OTH, fost YR-HBH, a efectuat primul zbor din existenţa sa pe 10.05.1988, deci se poate „lăuda“ cu o vârstă de aproape 26 de ani. YR-OTK, fost YR-MDK, a zburat pentru prima dată pe 5.11.1982.
Despre Ten Airways SRL
Potrivit newsair.ro, Fly România aminteşte de Medallion Air, care a implicat aceleaşi avioane, McDonnell Douglas, ale Tend Air sau Jetran. În urmă cu trei ani, compania Medalion Air era cea care înfigea steagul la Aeroportul „Mihail Kogălniceanu“, promiţând că va revigora activitatea aeriană. Se lansau atunci zboruri directe din Constanţa către Cluj şi Bucureşti, dar şi spre Madrid, Barcelona, Istanbul, Londra, Nuerenberg şi Pisa, aşa cum se anunţa la vremea respectivă, în 2011. Toate aceste destinaţii au pălit, una câte una. Potrivit Registrului Comerţului, compania Ten Airways SRL a fost înfiinţată în anul 2009 şi are sediul social pe strada Coralilor, municipiul Bucureşti. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat, fiind compus din 20 de părţi sociale, valoarea uneia fiind de 20 de lei. Asociaţii societăţii sunt Petrişor Nicolae, născut în anul 1957 în Bucureşti, care deţine două părţi sociale, şi Tender Ovidiu Lucian, născut în 1956 în Timişoara, care deţine 18 părţi sociale, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 90%/90%. Administratorul societăţii este Adrian Cătălin Buţu. Activitatea principală, conform codificării CAEN, este „transporturi aerian de pasageri“.
Ovidiu Tender, boss-ul din spatele afacerii
Ovidiu Tender se află pe locul 6 în Top 300 Capital - Cei mai bogaţi români, cu o avere estimată la 500 de milioane de euro. Activităţile Grupului Tender se întind din Cuba, unde există câteva proiecte în domeniul farmaceuticii şi al industriei chimice, şi ajung în Singapore, unde compania Prospecţiuni SA a deschis o reprezentanţă ce ţinteşte accesul pe piaţa explorărilor geologice din Burma. Cu afaceri de 133 de milioane de lei în prima jumătate a anului 2013, Prospecţiuni SA beneficiază de pe urma investiţiilor în tehnologie şi în oameni. Compania are contracte de prospecţiuni pe teritoriul României în valoare de peste 120 de milioane de euro cu OMV Petrom şi Romgaz, iar pe plan extern, lucrează în proiecte importante din Maroc, Senegal, Georgia şi Bulgaria. Tot de Prospecţiuni SA se leagă şi celelalte activităţi importante ale omului de afaceri: Tender Minerals şi Tender Oil &Gas. Aceste companii deţin şi operează contracte de concesiune din Africa de Sud şi Africa Centrală. Aceasta înseamnă circa 40.000 de hectare concesionate pentru prospecţiuni geologice cu precădere în Senegal şi în Guineea. Fier, minerale rare şi metale preţioase, petrol şi gaz, fosfaţi, practic, spectrul descoperirilor din aceste regiuni este nelimitat.
Directorul Aeroportului Tulcea sare în apărarea companiei
Constantin Albu, directorul Aeroportului „Delta Dunării“ Tulcea, susţine: „Chiar dacă au fost anulate zboruri, compania a rezolvat problemele“. „Au mai avut cazuri când au fost anulate zboruri, dar compania a soluţionat problemele şi pasagerii au ajuns la destinaţie, achitând şi diferenţele de preţ la bilete. Este o companie tânără, care se va perfecţiona. Nu putem să o blamăm, în condiţiile în care soluţionează toate problemele pasagerilor“.
Ce spune compania despre nemulţumirile pasagerilor
Am încercat să luăm legătura cu reprezentanţii Fly România. Singurul număr de telefon, publicat pe site-ul Fly România, este cel destinat rezervărilor de bilete. Operatorul ne-a promis că vom fi contactaţi după ce vom face o solicitare către companie. Ceea ce am şi făcut. În ediţiile viitoare, vom prezenta şi punctul de vedere al Fly România, dacă vom reuşi să-l obţinem.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- Elena Gruia 30 Jul, 2014 16:06 Cea mai neserioasa ... 'companie' de zbor. Am achitat biletele in urma cu 4 luni iar cu 2 saptamani inainte de plecare m-au anuntat prin e-mail ca se anuleaza zborul si ca voi primi banii inapoi in max 30 zile. Pe singurul nr de telefon fix cu greu raspunde cineva, dupa zeci de minute de asteptare .... Intr-un cuvant: neseriosi, iresponsabili, neinteresati. Evitati-i deoarece cu siguranta veti pierde timp si bani.
- stegaru adrian torino italia 29 Jul, 2014 18:54 BUNA MA NUMESC ADRIAN SI AM SI EU O EXPERIENTA NEPLACUTA CU ACEASTA ASA NUMITA FIRMA SAU DACA O PUTEM NUMI ASA .POVESTEA MEA INCEPE CAM ASA,..EU PIN LUNA IUNIE AM ACHIZITIONAT 4 BILETE TULCEA BERGAMO DUS INTORS PENTRU SOCRII SI UNCHII MEI CARE AM PLATIT SUMA DE 442 EURO PE DATA DE 1 IULIE AM PRIMIT UN E/MAIL PRECUM CA CURSA CARE TREBUIA SA AIBA LOC PE DATA DE 14 IULIE SA ANULAT DE ATUNCI A TRECUT 1 LUNA DE CAND SUN LA ACEL NUMAR CARE IMI RASPUNDE UN CALL CENTER SI MA TOT MINTE CA IMI VIREAZA BANII IN CONT ,PRIMA DATA MI_A SPUS CA DUPA 10 ZILE A DOUA OARA MI_A SPUS DUPA 7 ZILE SI ASA A CONTINUAT PANA ACUM 2 ZILE CAND AM SUNAT DIN NOU SI MI_A SPUS CA PESTE 15 ZILE.EU AM RUGAMINTEA LA CINE SE PRICEPE MAI MULT IN ACEASTA SITUATIE CE AM DE FACUT PENTRU AM RECUPERA BANII?CE ESTE DE FACUT?TRIMITETI-MI VA ROG UN E-MAIL PE ADRESA adyflory81@yahoo.com
- Gugiu Mariana 25 Jul, 2014 21:37 Pot spune despre compania Flyromania cea mai neserioasa firma .Am cumparat doua bilete dus antors Barcelona-Bucuresti pentru data de 1 August si anapoiere 29 August anca din data de 17 mai iar acum m-au anuntat ca s-a anulat zborul din motive comerciale.Acum nu -mi raspund nici la emailuri nici la tel. Poate este cineva care ma poate ajuta.Locuim an Madrid vroiam sa venim an tara dupa un an de munca acasa la parinti.cum a-mi pot recupera banii pe bilet nu mai spun ca am pierdut si banii pe bilete de tren Madrid -barcelona pentru a ajunge an acest aeroport.Cred ca e o companie fantoma care anseala oamenii..Aveti grija fratilor nu mai luati teapa cum am luat eu si atatea altii si poate se gaseste cineva sa faca dreptate.
- Codo 20 Jul, 2014 10:42 @tataie: nu e vorba numai de low cost. Cand stai in Tulcea si vrei sa zbori taman unde promite compania asta de doi lei, e normal sa speri ca va functiona in loc sa iti iei biletul din bucurestiul unde ajunge dupa 5 ore de microbuz sau tren cu bagajele in spate si fara aer conditionat. E pur si simplu bun simt iar biletele nu costa 10 euro.
- Tataie 19 Jul, 2014 10:48 Acum nu vreti sa mergeti 10 pasageri cu bilete de 10 euro dus-intors pina la Verona sau Barcelona cu un avion ale carui costuri de operare depasesc 15.000€ per cursa! E normal ca daca avionul e ocupat in proportie de 30% sau chiar mai putin sa anuleze cursa din motive comerciale... Daca nu vreti surprize neplacute zburati cu Tarom, ca ei va duc si daca sint 5 pasageri in avion! Insa pretul nu e de 10€... Asa e la aviatie! V-a prostit low-costul asta! Zburati cu companii consacrate si pe bani normali pt un bilet de avion(nu de tramvai) si nu veti avea surprize!
- Eugen 17 Jul, 2014 13:07 Mi a fost anulata si mie cursa (Otopeni - Frankfurt Hahn), insa cei de la FlyRomania s-au comportat ireprosabil si mi au luat bilet pe alta cursa de linie in ziua in care aveam zborul (si nu cu o zi sau doua dupa). S-a intamplat la fel si la intoarcere - mi-au luat zbor pe alta cursa in aceeasi zi.
- Bira Liliana 11 Jul, 2014 14:12 felicitari pentru articol. Rugam ziarul Ziua cat si alti jurnalisti din presa de investigatie din Romania, sa investigheze situatia creata de aceasta companie aeriana, care a anulat pana in prezent sute de zboruri,fara a da vreo explicatie, sau a restitui banii platiti pentru biletele de avion, pasagerilor afectati de aceste anulari.
- Nita Sandel 10 Jul, 2014 21:02 In sfirsit un ziar care scrie adevarul despre acesti mizerabili care au profitat de increderea oamenilor.bravo asteptam vesti in continuare asa vom stii cum sa actionam in cea ce priveste aceasta companie.