Profit.ro Finanțele continuă, în 2017, Programul Prima Mașină, în ciuda eșecului din ultimii 2 ani
Profit.ro: Finanțele continuă, în 2017, Programul Prima Mașină, în ciuda eșecului din ultimii 2 ani
26 Jan, 2017 20:42
ZIUA de Constanta
2705
Marime text
Programul Prima Mașină continuă în 2017, potrivit Ministerului de Finanțe care a anunțat că plafonul de garanții este de 50 milioane lei.
Acest program a fost demarat în 2015, cu un plafon de 350 milioane lei. La finalul anului, fuseseră emise 193 de garanții pentru 3,25 milioane lei însemnând aproape 1% din fondurile prevăzute.
În 2016, plafonul a fost diminuat la 100 milioane lei, dar numărul garanțiilor s-a redus la mai puțin de jumătate față de 2015, ajungând la 75 pentru 1,41 milioane lei, circa 1,1% din suma alocată.
Pentru acest an, Finanțele continuă, totuși, programul, și anunță un plafon de 50 milioane lei.Reprezentanții Asociației Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) au reclamat că programul Prima Mașină “s-a născut mort”, având în vedere că un client care vrea să-și cumpere un autovehicul beneficiază de aceleași condiții ca la un credit normal.
Constructorii de automobile au solicitat extinderea perioadei de rambursare a creditului de la 5 ani la 7 ani și o dobândă mai mică pentru acest program.
Articol preluat integral de pe profit.ro.
Sursa foto: profit.ro
Acest program a fost demarat în 2015, cu un plafon de 350 milioane lei. La finalul anului, fuseseră emise 193 de garanții pentru 3,25 milioane lei însemnând aproape 1% din fondurile prevăzute.
În 2016, plafonul a fost diminuat la 100 milioane lei, dar numărul garanțiilor s-a redus la mai puțin de jumătate față de 2015, ajungând la 75 pentru 1,41 milioane lei, circa 1,1% din suma alocată.
Pentru acest an, Finanțele continuă, totuși, programul, și anunță un plafon de 50 milioane lei.Reprezentanții Asociației Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) au reclamat că programul Prima Mașină “s-a născut mort”, având în vedere că un client care vrea să-și cumpere un autovehicul beneficiază de aceleași condiții ca la un credit normal.
Constructorii de automobile au solicitat extinderea perioadei de rambursare a creditului de la 5 ani la 7 ani și o dobândă mai mică pentru acest program.
Articol preluat integral de pe profit.ro.
Sursa foto: profit.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii