Uite căldura, nu e căldura Cum îşi bate joc CET Palas de constănţeni
Uite căldura, nu e căldura: Cum îşi bate joc CET Palas de constănţeni
14 Feb, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
2820
Marime text
De marţi seara mai multe cartiere din Constanţa au rămas şi fără căldură, şi fără apă caldă. Motivul: o avarie la reţeaua de termoficare, care aparţine Centralei Termoelectrice Palas (CET), a afectat 62 de puncte termice, care deservesc mii de abonaţi.
A doua zi, adică miercuri, angajaţii CET Palas au reuşit să remedieze o parte din avarie, dar nu toată lumea s-a bucurat de reuşită. Constănţenii din zonele Tomis Nord, Tomis III, Brătianu, Medeea, CET, Inel I şi Inel II au avut ghinionul să nu ai aibă apă caldă de consum şi încălzire
nici în cursul zilelor de miercuri şi joi. Oamenii sunt disperaţi, mai ales că în timpul nopţii temperaturile exterioare nu sunt tocmai ca cele din timpul zilei. Şi totuşi suntem încă în luna februarie! Mai mult, în condiţiile în care plătim una dintre cele mai mari gigacalorii din ţară - 358,54 lei, de ce societatea CET Palas nu a reacţionat mai cu seriozitate? De ce nu a trimis mai multe echipe în zona avariei pentru a o remedia mai repede? Şi asta nu este tot! În cursului zilei de miercuri, 12 februarie, în jurul prânzului, reprezentanţii CET Palas au anunţat prin-un comunicat de presă că „avaria de pe instalaţia de termoficare magistrala 2 urban în zona Big, situată după subtraversarea bulevardului I.C.Brătianu pe conducta de 900 mm va fi remediată, azi, 12 februarie, cel târziu la ora 19.00”. Cu toate acestea, nici apa caldă, nici agentul termic nu au ajuns în casele constănţenilor afectaţi. Ulterior, tot miercuri, 12 februarie, CET Pals a revenit cu un alt comunicat de presă în care informa constănţenii că „s-au luat toate măsurile ce se impun în vederea finalizării lucrărilor şi punerii în funcţiune a magistralei până în data de 14 februarie, orele 22.00”. Rămâne de văzut dacă reprezentanţii CET Palas vor fi parolişti şi vor remedia problema. Sau vor mai trimite un al treilea comunicat în care vor informa constănţenii că remedierea lucrării se prelungeşte încă o zi, poate două, poate la primăvară. Că tot au mai rămas doar două săptămâni.
A doua zi, adică miercuri, angajaţii CET Palas au reuşit să remedieze o parte din avarie, dar nu toată lumea s-a bucurat de reuşită. Constănţenii din zonele Tomis Nord, Tomis III, Brătianu, Medeea, CET, Inel I şi Inel II au avut ghinionul să nu ai aibă apă caldă de consum şi încălzire
nici în cursul zilelor de miercuri şi joi. Oamenii sunt disperaţi, mai ales că în timpul nopţii temperaturile exterioare nu sunt tocmai ca cele din timpul zilei. Şi totuşi suntem încă în luna februarie! Mai mult, în condiţiile în care plătim una dintre cele mai mari gigacalorii din ţară - 358,54 lei, de ce societatea CET Palas nu a reacţionat mai cu seriozitate? De ce nu a trimis mai multe echipe în zona avariei pentru a o remedia mai repede? Şi asta nu este tot! În cursului zilei de miercuri, 12 februarie, în jurul prânzului, reprezentanţii CET Palas au anunţat prin-un comunicat de presă că „avaria de pe instalaţia de termoficare magistrala 2 urban în zona Big, situată după subtraversarea bulevardului I.C.Brătianu pe conducta de 900 mm va fi remediată, azi, 12 februarie, cel târziu la ora 19.00”. Cu toate acestea, nici apa caldă, nici agentul termic nu au ajuns în casele constănţenilor afectaţi. Ulterior, tot miercuri, 12 februarie, CET Pals a revenit cu un alt comunicat de presă în care informa constănţenii că „s-au luat toate măsurile ce se impun în vederea finalizării lucrărilor şi punerii în funcţiune a magistralei până în data de 14 februarie, orele 22.00”. Rămâne de văzut dacă reprezentanţii CET Palas vor fi parolişti şi vor remedia problema. Sau vor mai trimite un al treilea comunicat în care vor informa constănţenii că remedierea lucrării se prelungeşte încă o zi, poate două, poate la primăvară. Că tot au mai rămas doar două săptămâni.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii