Salvare de la înălţime ISU Dobrogea a primit o nouă autospecială de intervenţie
Salvare de la înălţime: ISU Dobrogea a primit o nouă autospecială de intervenţie
20 Mar, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
1810
Marime text
Ieri, a avut loc recepţia autospecialelor şi echipamentelor achiziţionate în cadrul proiectului „Joint Risk Monitoring during Emergencies in the Danube Area Border”, finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră România - Bulgaria 2007 - 2013.
În prezenţa inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, general de brigadă dr. Ioan Baş, şi a directorului Directoratului General de Pompieri şi Protecţie Civilă din Bulgaria, comisar-şef Nikolay Nikolov, a avut loc recepţia autospecialelor şi echipamentelor achiziţionate în cadrul proiectului „Joint Risk Monitoring during Emergencies in the Danube Area Border”, eveniment desfăşurat în faţa Teatrului „Tudor Vianu” din municipiul Giurgiu.
Cele mai noi şi mai moderne echipamente şi autospeciale achiziţionate de IGSU au fost predate reprezentanţilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă din zona eligibilă proiectului. Astfel, o autospecială de intervenţie pentru salvare de la înălţime, patru autospeciale cu apă şi spumă şi echipamentul de salvare pentru mijloace aeriene vor fi în slujba celor cărora se dedică necondiţionat - cetăţenii. Autospeciala de intervenţie pentru salvare de la înălţime va ajunge în folosinţa Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Dobrogea. De asemenea, pirotehniştii serviciilor profesioniste pentru situaţii de urgenţă vor fi mai bine protejaţi în timpul misiunilor specifice, prin intermediul costumelor de protecţie performante. ISU Constanţa va primi şi un astfel de costum. Activitatea de ieri a prilejuit şi finalizarea unei etape importante a colaborării româno-bulgare, prin semnarea şi aprobarea planului de intervenţie comună şi a procedurilor comune de notificare, monitorizare şi intervenţie aferente Modulului 2 - Intervenţie, care vizează stabilirea regulilor şi măsurilor comune de acţiune în cazul producerii unor situaţii de urgenţă, cu angrenarea categoriilor de forţe şi mijloace aparţinând statului vecin în zona transfrontalieră. Potrivit datelor oficiale, durata de implementare a proiectului este de 36 de luni de la data semnării contractului de finanţare, iar acesta are un buget total de 11.508.928,63 euro (din care 3,56 milioane de euro revin Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă).
În prezenţa inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, general de brigadă dr. Ioan Baş, şi a directorului Directoratului General de Pompieri şi Protecţie Civilă din Bulgaria, comisar-şef Nikolay Nikolov, a avut loc recepţia autospecialelor şi echipamentelor achiziţionate în cadrul proiectului „Joint Risk Monitoring during Emergencies in the Danube Area Border”, eveniment desfăşurat în faţa Teatrului „Tudor Vianu” din municipiul Giurgiu.
Cele mai noi şi mai moderne echipamente şi autospeciale achiziţionate de IGSU au fost predate reprezentanţilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă din zona eligibilă proiectului. Astfel, o autospecială de intervenţie pentru salvare de la înălţime, patru autospeciale cu apă şi spumă şi echipamentul de salvare pentru mijloace aeriene vor fi în slujba celor cărora se dedică necondiţionat - cetăţenii. Autospeciala de intervenţie pentru salvare de la înălţime va ajunge în folosinţa Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Dobrogea. De asemenea, pirotehniştii serviciilor profesioniste pentru situaţii de urgenţă vor fi mai bine protejaţi în timpul misiunilor specifice, prin intermediul costumelor de protecţie performante. ISU Constanţa va primi şi un astfel de costum. Activitatea de ieri a prilejuit şi finalizarea unei etape importante a colaborării româno-bulgare, prin semnarea şi aprobarea planului de intervenţie comună şi a procedurilor comune de notificare, monitorizare şi intervenţie aferente Modulului 2 - Intervenţie, care vizează stabilirea regulilor şi măsurilor comune de acţiune în cazul producerii unor situaţii de urgenţă, cu angrenarea categoriilor de forţe şi mijloace aparţinând statului vecin în zona transfrontalieră. Potrivit datelor oficiale, durata de implementare a proiectului este de 36 de luni de la data semnării contractului de finanţare, iar acesta are un buget total de 11.508.928,63 euro (din care 3,56 milioane de euro revin Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii