Cum va arăta noul magazin Mega Image care se va deschide în Mamaia
Cum va arăta noul magazin Mega Image care se va deschide în Mamaia
14 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
6999
Marime text
Aşa cum anunţam în luna noiembrie 2016, lanţul de magazine Mega Image va deschide un nou supermarket în staţiunea Mamaia, în zona restaurantului Mioriţa. Şi dacă în noiembrie societatea Rom Crescent SRL obţinuse Certificatul de urbanism nr. 3816 pentru proiectul „Amenajare spaţiu existent în spaţiu comercial Mega Image, investiţie realizată de SC Mega Image SRL“, investitorii fac paşi pentru ca supermarketul să se deschidă până la începutul sezonului estival. Recent, la Agenţia pentru Protecţia Mediului, SC Mega Image SRL a depus un memoriu în vederea obţinerii acordului de mediu pentru realizarea investiţiei din cadrul complexului Mioriţa.
Potrivit memoriului, scopul investiţiei constă în reamenajarea spaţiului existent în vederea amenajării unui spaţiu comercial destinat vânzării de produse alimentare şi non-alimentare. Amenajarea este subscrisă standardelor Delhaize Group, grup al cărui membru este şi Mega Image, un grup cu reputaţie internaţională, în special privind calitatea produselor comercializate, eficienţa serviciilor oferite pentru cumpărători şi standardul ridicat al spaţiilor de vânzare.
Amenajarea spaţiului existent prevede lucrări de recompartimentare cu pereţi de ghips-carton, desfaceri pereţi de compartimentare din ghips-carton, OSB şi BCA, desfaceri plafoane şi finisaje interioare, revizia tuturor categoriilor de instalaţii, montare unităţi de HVAC pe faţada posterioară - terase, înlocuire finisaje faţada principală cu casete din panouri compozite din aluminiu/polietilenă, culoare gri/roşu. De asemenea, sunt prevăzute lucrări pentru crearea de accesuri secundare conform indicaţiilor de pe planurile anexate, amenajarea unui acoperiş verde pe terasa necirculabilă a clădirii, realizarea unor porţiuni de faţadă verde prin instalarea unei structuri pentru plante căţărătoare.
În prezent, parterul clădirii este destinat activităţii de club - discotecă şi alimentaţie publică, deservit de următoarele încăperi anexă - bucătării, grupuri sanitare, depozitări, camere pregătire artişti, spaţii tehnice. Etajul este destinat funcţiunii de cazare.
Conform memoriului depus, accesul auto este existent şi se face din bulevardul Mamaia, prin zonele deja amenajate, una în partea de nord-est a terenului, ce deserveşte în special aprovizionarea cu marfă, şi una pe latura de sud-est, ce deserveşte zona de parcare.
Nu vor fi modificări asupra căilor de acces, nici la Procentul de Ocupare a Terenului, care rămâne 70,68%, nici la Coeficientul de Utilizare a Terenului, în prezent acesta fiind 0,99.
„Se vor amenaja un spaţiu de vânzare, zonificat, şi anexele ce-l vor deservi, depozite diferenţiate pentru produse alimentare şi nealimentare, precum şi depozite de deşeuri, birouri, vestiare, grupuri sanitare. Noile compartimentări interioare sunt realizate din pereţi din plăci de ghips-carton montate pe structură metalică, specifici pentru destinaţia fiecărui spaţiu în parte. Circulaţiile interioare sunt dimensionate corespunzător pentru manevrarea cărucioarelor în spaţiile de vânzare, ca şi pentru operaţiunile de manipulare a mărfurilor, fără a periclita evacuarea rapidă în caz de incendiu“, se arată în memoriu.
Conform aceluiaşi proiect, se vor asigura 37 de locuri de parcare pe terenul proprietate. Sala de vânzare va avea o suprafaţă de 894,92 mp, primirea şi recepţionarea mărfurilor se vor realiza în zona anexelor, cu acces direct din exterior. Spaţiile pentru personal se compun din cameră de curăţenie, sala de mese, cameră de produse scumpe, vestiar bărbaţi, vestiar femei, birou pază şi birou şef magazin.
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, cu peste 9.000 de angajaţi şi cu o reţea care cuprinde în prezent peste 480 de magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară. Parte din grupul internaţional Ahold Delhaize, Mega Image se afla în continuă expansiune, se arată pe site-ul lanţului de magazine. În 2015, Mega Image a sărbătorit 20 de ani de la lansarea primului magazin în România.
Potrivit Registrului Comerţului, societatea Mega Image SRL a fost înmatriculată în 1994 şi are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris este de 599.012.630 de lei, integral vărsat, structurat astfel: 398.433.680 de lei, 49.000.000 de euro şi 941.283 de dolari americani.
Asociaţi sunt Delhaize „The Lion“ Nederland BV, persoană juridică, cu sediul social în Olanda, înfiinţată în 1984, cu un aport la capital de 599.012.630 de lei, care deţine 100% din cota de participare la beneficii şi pierderi. Administratori sunt Marc Maria Louis Henri Croonen, de cetăţenie belgiană, născut pe 28.01.1961, în Belgia, Stavrou Vasileios, preşedinte al Consiliului de Administraţie, cu puteri depline de director general, născut pe 14.01.1970, în Grecia, şi Bouchut Pierre Bruno Charles, cetăţean francez, născut pe 22.06.1955, în Franţa.
Potrivit codificării CAEN, societatea se ocupă de „comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun“.
Potrivit memoriului, scopul investiţiei constă în reamenajarea spaţiului existent în vederea amenajării unui spaţiu comercial destinat vânzării de produse alimentare şi non-alimentare. Amenajarea este subscrisă standardelor Delhaize Group, grup al cărui membru este şi Mega Image, un grup cu reputaţie internaţională, în special privind calitatea produselor comercializate, eficienţa serviciilor oferite pentru cumpărători şi standardul ridicat al spaţiilor de vânzare.
Amenajarea spaţiului existent prevede lucrări de recompartimentare cu pereţi de ghips-carton, desfaceri pereţi de compartimentare din ghips-carton, OSB şi BCA, desfaceri plafoane şi finisaje interioare, revizia tuturor categoriilor de instalaţii, montare unităţi de HVAC pe faţada posterioară - terase, înlocuire finisaje faţada principală cu casete din panouri compozite din aluminiu/polietilenă, culoare gri/roşu. De asemenea, sunt prevăzute lucrări pentru crearea de accesuri secundare conform indicaţiilor de pe planurile anexate, amenajarea unui acoperiş verde pe terasa necirculabilă a clădirii, realizarea unor porţiuni de faţadă verde prin instalarea unei structuri pentru plante căţărătoare.
În prezent, parterul clădirii este destinat activităţii de club - discotecă şi alimentaţie publică, deservit de următoarele încăperi anexă - bucătării, grupuri sanitare, depozitări, camere pregătire artişti, spaţii tehnice. Etajul este destinat funcţiunii de cazare.
Conform memoriului depus, accesul auto este existent şi se face din bulevardul Mamaia, prin zonele deja amenajate, una în partea de nord-est a terenului, ce deserveşte în special aprovizionarea cu marfă, şi una pe latura de sud-est, ce deserveşte zona de parcare.
Nu vor fi modificări asupra căilor de acces, nici la Procentul de Ocupare a Terenului, care rămâne 70,68%, nici la Coeficientul de Utilizare a Terenului, în prezent acesta fiind 0,99.
„Se vor amenaja un spaţiu de vânzare, zonificat, şi anexele ce-l vor deservi, depozite diferenţiate pentru produse alimentare şi nealimentare, precum şi depozite de deşeuri, birouri, vestiare, grupuri sanitare. Noile compartimentări interioare sunt realizate din pereţi din plăci de ghips-carton montate pe structură metalică, specifici pentru destinaţia fiecărui spaţiu în parte. Circulaţiile interioare sunt dimensionate corespunzător pentru manevrarea cărucioarelor în spaţiile de vânzare, ca şi pentru operaţiunile de manipulare a mărfurilor, fără a periclita evacuarea rapidă în caz de incendiu“, se arată în memoriu.
Conform aceluiaşi proiect, se vor asigura 37 de locuri de parcare pe terenul proprietate. Sala de vânzare va avea o suprafaţă de 894,92 mp, primirea şi recepţionarea mărfurilor se vor realiza în zona anexelor, cu acces direct din exterior. Spaţiile pentru personal se compun din cameră de curăţenie, sala de mese, cameră de produse scumpe, vestiar bărbaţi, vestiar femei, birou pază şi birou şef magazin.
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, cu peste 9.000 de angajaţi şi cu o reţea care cuprinde în prezent peste 480 de magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară. Parte din grupul internaţional Ahold Delhaize, Mega Image se afla în continuă expansiune, se arată pe site-ul lanţului de magazine. În 2015, Mega Image a sărbătorit 20 de ani de la lansarea primului magazin în România.
Potrivit Registrului Comerţului, societatea Mega Image SRL a fost înmatriculată în 1994 şi are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris este de 599.012.630 de lei, integral vărsat, structurat astfel: 398.433.680 de lei, 49.000.000 de euro şi 941.283 de dolari americani.
Asociaţi sunt Delhaize „The Lion“ Nederland BV, persoană juridică, cu sediul social în Olanda, înfiinţată în 1984, cu un aport la capital de 599.012.630 de lei, care deţine 100% din cota de participare la beneficii şi pierderi. Administratori sunt Marc Maria Louis Henri Croonen, de cetăţenie belgiană, născut pe 28.01.1961, în Belgia, Stavrou Vasileios, preşedinte al Consiliului de Administraţie, cu puteri depline de director general, născut pe 14.01.1970, în Grecia, şi Bouchut Pierre Bruno Charles, cetăţean francez, născut pe 22.06.1955, în Franţa.
Potrivit codificării CAEN, societatea se ocupă de „comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii