Interviu online cu Daniel Bratu, şeful Poliţiei Locale Constanţa Tema este - „Maşinile abandonate, în vizorul Poliţiei Locale Constanţa”
Interviu online cu Daniel Bratu, şeful Poliţiei Locale Constanţa: Tema este - „Maşinile abandonate, în
30 May, 2013 18:13
ZIUA de Constanta
9940
Marime text
La începutul acestei săptămâni Poliţia Locală Constanţa a dat startul ridicării maşinilor abandonate pe domeniul public. Ce speră Poliţia Locală să rezolve prin această măsură? Vin proprietarii maşinilor să-şi recupereze autoturismele? Câţi bani scot din buzunar pentru asta? Care sunt zonele cu cele mai mari probleme din punct de vedere al parcărilor neregulamentare în municipiul Constanţa?
Vorbim despre aceste aspecte cu Daniel Bratu, şeful Poliţiei Locale Constanţa, mâine, de la ora 10.00, în cadrul unui interviu online, în direct pe www.ziuaconstanta.ro
Aşteptăm întrebările dumneavoastră prin formularul de comentarii de la sfârşitul articolului sau la adresa interviu@ziuact.ro.
Realizator: Ada CODAU
Nota redacţiei: Pentru a păstra coerenţa şi relevanţa discuţiei, nu vom valida comentariile care nu se referă la temele anunţate, care nu conţin întrebări sau care constau în atacuri la persoană.
Intrebările redacţiei:
1. Echipajele Poliţiei Locale au început să ridice maşinile abandonate pe domeniul public. Câte astfel de autoturisme figurează pe lista d-voastră la nivelul municipiului Constanţa?
Lista noastră este deschisă în permanenţă pentru autovehiculele identificate pe raza municipiului Constanţa ca având un aspect exterior necorespunzător şi din care rezultă intenţia deţinătorilor de a renunţa la dreptul de proprietate. Activitatea se desfăşoară conform prevederilor Legii 421, care implică mai mulţi paşi în vederea ridicării, transportării şi depozitării acestora. Motiv pentru care nu există o listă, este o activitate continuă.
2. În ce condiţii îşi pot recupera proprietarii aceste maşini?
Şi aici se aplică tot prevederile Legii 421, iar pentru recuperarea unui autovehicul ridicat este necesară achitarea cheltuielilor ocazionate de ridicarea, transportul şi depozitarea acestuia, în valoare de 475 de lei, la care se adaugă şi sancţiunea contravenţională prevăzută de lege, în sumă de 2.000 de lei. Cheltuielile ocazionate de ridicare, transport şi depozitare vor trece în sarcina deţinătorului, indiferent dacă solicită restituirea sau nu, fapt pnetru care solicităm deţinătorilor de astfel de vehicole să ia toate măsurile pentru evitarea acestor situaţii de ridicare.
3. Ce sumă estimaţi că ar putea ajunge în bugetul local prin ridicarea şi, ulterior, recuperarea acestor autoturisme de către proprietari?
Nu putem vorbi despre nicio sumă care să intre în bugetul local, pentru că vehiculele ridicate nu mai îndeplinesc, de regulă, condiţiile tehnice, nu se solicită restituirea lor, fapt pentru care ajung să fie predate unităţilor de valorificare a fierului vechi.
4. Pentru că suntem deja în sezonul estival, spuneţi-ne dacă numărul intervenţiilor de blocare a roţilor cu ajutorul caracatiţelor a crescut.
În prezent, suntem în semi-sezon, iar numărul turiştilor este redus deocamdată. Având în vedere că în staţiunea Mamaia s-au creat mai multe locuri de parcare şi anul acesta, până la momentul actual nu s-a impus intervenţia noastră, motiv pentru care am continuat intervenţiile pe raza municipiului Constanţa. Numărul intervenţiilor de blocare a roţilor a rămas constant, fiind d aproximativ 20, 25 de autovehicule blocate pe zi.
5. În această primăvară a fost lansat, în dezbatere publică, un proiect de hotărâre privind îmbunătăţirea activităţilor de gospodărire, protecţia mediului, întreţinerea şi înfrumuseţarea municipiului Constanţa. Ce sugestii de modificare a proiectului au venit din partea constănţenilor?
Noi am avut în intenţie să actualizăm prevederile Hotărârii 10, în concordanţă cu legislaţia în vigoare, deoarece am constatat că existau unele prevederi existente şi în acte normative naţionale. Totodată, ca fundament, au fost sesizările venite din partea locuitorilor municipiului, întemeiate, dar pentru care nu aveam soluţii concrete pentru a le rezolva. Atât în ce priveşte întreţinerea municipiului Constanţa, circulaţia vehiculelor şi cea pietonală, protecţia mediului sau disciplina în construcţii. Sugestiile nu au fost în număr foarte mare, cetăţenii fiind de acord cu această iniţiativă, câteva mici probleme fiind legate de creşterea animalelor de companie, pe care sperăm să le gestionăm corespunzător.
6. Am înţeles că acest proiect este, de fapt, desprins dintr-o hotărâre mai veche a Consiliului Local Municipal Constanţa. De ce se impune modificare sa?
Cred că am răspuns la această întrebare mai sus, modificarea fiind a HCL10/2009, care acum este în vigoare.
7. Potrivit proiectului, cei care deţin un animal de companie în apartament fără a avea acordul scris şi ştampilat al asociaţiei de proprietari (aprobat cu majoritatea voturilor locatarilor) pot fi sancţionaţi. Vă daţi seama că vorbim despre sute de constănţeni, iubitori de animale, care au pisici şi căţei în apartamente, fără niciun acord. Cum veţi proceda? Bateţi din uşă în uşă pentru a-i verifica?
Intenţia noastră nu este de a verifica fiecare deţinător de animal de companie, ci de a interveni în situaţiile în care problemele persistă în cadrul condominiilor, deoarece am primit numeroase sesizări din partea cetăţenilor cu privire la faptul că în unele apartamente există unul sau mai multe animale de companie care deranjează liniştea colocatarilor, produc murdărirea spaţiilor comune sau sunt agresivi. Am solicitat acordul din partea vecinilor limitrofi în încercarea de a lăsa la latitudinea locatarilor dreptul de a permite deţinerea de animale, iar noi să intervenim doar atunci când aceştia nu se înţeleg.
8. Cum stă Poliţia Locală Constanţa cu numărul de angajaţi? Aveţi suficienţi?
În acest moment, Poliţia Locală Constanţa îşi desfăşoară activităţile specifice de fluidizare şi dirijare a traficului rutier cu un număr de 22 de poliţişti locali, la care se adaugă 4 poliţişti locali însărcinaţi să asigure măsurile de ordine în zona cartierului Henri Coandă, 5 poliţişti în cadrul dispeceratului Poliţiei Locale (dispecerat cu activitate permanentă), numărul angajaţilor fiind mult insuficient faţă de necesar.
În organigrama direcţiei sunt vacante în prezent 269 de posturi, care pot fi ocupate prin concurs doar cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, aviz pe care încercăm să îl obţinem de trei ani. Deci, numărul este total insuficient pentru rezolvarea cu operativitate a problemelor municipiului Constanţa.
9. Care sunt cele mai sensibile zone din municipiul Constanţa din punct de vedere al siguranţei cetăţeanului?
Având în vedere răspunsul de la întrebarea precedentă, Poliţia Locală Constanţa nu are poliţişti locali care să asigure măsurile de ordine, cu excepţia celor din campusul social Henri Coandă, al căror număr este şi el insuficient.
În prezent, activităţile de menţinere a ordinii şi liniştii publice pe raza municipiului Constanţa sunt asigurate de cele cinci secţii de poliţie din cadrul IPJ Constanţa.
10. Dar zonele cu cele mai mari probleme din punct de vedere al parcărilor neregulamentare?
Încă de la înfiinţarea noastră, în 2008, am acţionat pe principalele artere ale municipiului Constanţa în vederea menţinerii unui trafic fluent pentru toţi participanţii la trafic şi în special în zona centrală a municipiului. Deşi zilnic aplicăm sancţiuni pentru opriri sau staţionări neregulamentare în zona centrală, am constatat că numărul acestora se menţine, fapt pentru care începând cu data de 27 mai 2013 am început să ridicăm din aceste vehicule. Prin această măsură încercăm să devenim mai fermi faţă de cei care încalcă dispoziţiile legale şi să realizăm o fluidizare a circulaţiei.
11. În ce procent sunt contestate în instanţă amenzile Poliţiei Locale?
Este greu să răspund la întrebarea asta, având în vedere faptul că plângerile se depun la Judecătoria Constanţa, iar soluţionarea acestora se realizează prin Serviciul Juridic al Primăriei.
12. De ce este blamată Poliţia Locală de lucrătorii Poliţiei Naţionale?
Am înţeles că în ţară ar exista neînţelegeri cu privire la inscripţionarea autospecialelor de serviciu sau a uniformelor, dar Poliţia Locală Constanţa este dotată strict în conformitate cu prevederile HG 1332/2010. Colaborarea dintre Poliţia Locală Constanţa şi Poliţia Municipiului Constanţa este foarte bună în acest moment.
13. Aţi fi dispus să vă schimbaţi denumirea din „Poliţie” în „Gardă” ?
Pentru noi nu contează denumirea, ci activităţile pe care le desfăşurăm şi un nivel cât mai ridicat în realizarea acestora. Indiferent de denumire, ne dorim să sprijinim comunitatea. Consider că indiferent de denumire, noi trebuie să fim în sprijinul cetăţenilor, să acordăm şi să beneficiem de încredere din partea acestora.
Vorbim despre aceste aspecte cu Daniel Bratu, şeful Poliţiei Locale Constanţa, mâine, de la ora 10.00, în cadrul unui interviu online, în direct pe www.ziuaconstanta.ro
Aşteptăm întrebările dumneavoastră prin formularul de comentarii de la sfârşitul articolului sau la adresa interviu@ziuact.ro.
Realizator: Ada CODAU
Nota redacţiei: Pentru a păstra coerenţa şi relevanţa discuţiei, nu vom valida comentariile care nu se referă la temele anunţate, care nu conţin întrebări sau care constau în atacuri la persoană.
Intrebările redacţiei:
1. Echipajele Poliţiei Locale au început să ridice maşinile abandonate pe domeniul public. Câte astfel de autoturisme figurează pe lista d-voastră la nivelul municipiului Constanţa?
Lista noastră este deschisă în permanenţă pentru autovehiculele identificate pe raza municipiului Constanţa ca având un aspect exterior necorespunzător şi din care rezultă intenţia deţinătorilor de a renunţa la dreptul de proprietate. Activitatea se desfăşoară conform prevederilor Legii 421, care implică mai mulţi paşi în vederea ridicării, transportării şi depozitării acestora. Motiv pentru care nu există o listă, este o activitate continuă.
2. În ce condiţii îşi pot recupera proprietarii aceste maşini?
Şi aici se aplică tot prevederile Legii 421, iar pentru recuperarea unui autovehicul ridicat este necesară achitarea cheltuielilor ocazionate de ridicarea, transportul şi depozitarea acestuia, în valoare de 475 de lei, la care se adaugă şi sancţiunea contravenţională prevăzută de lege, în sumă de 2.000 de lei. Cheltuielile ocazionate de ridicare, transport şi depozitare vor trece în sarcina deţinătorului, indiferent dacă solicită restituirea sau nu, fapt pnetru care solicităm deţinătorilor de astfel de vehicole să ia toate măsurile pentru evitarea acestor situaţii de ridicare.
3. Ce sumă estimaţi că ar putea ajunge în bugetul local prin ridicarea şi, ulterior, recuperarea acestor autoturisme de către proprietari?
Nu putem vorbi despre nicio sumă care să intre în bugetul local, pentru că vehiculele ridicate nu mai îndeplinesc, de regulă, condiţiile tehnice, nu se solicită restituirea lor, fapt pentru care ajung să fie predate unităţilor de valorificare a fierului vechi.
4. Pentru că suntem deja în sezonul estival, spuneţi-ne dacă numărul intervenţiilor de blocare a roţilor cu ajutorul caracatiţelor a crescut.
În prezent, suntem în semi-sezon, iar numărul turiştilor este redus deocamdată. Având în vedere că în staţiunea Mamaia s-au creat mai multe locuri de parcare şi anul acesta, până la momentul actual nu s-a impus intervenţia noastră, motiv pentru care am continuat intervenţiile pe raza municipiului Constanţa. Numărul intervenţiilor de blocare a roţilor a rămas constant, fiind d aproximativ 20, 25 de autovehicule blocate pe zi.
5. În această primăvară a fost lansat, în dezbatere publică, un proiect de hotărâre privind îmbunătăţirea activităţilor de gospodărire, protecţia mediului, întreţinerea şi înfrumuseţarea municipiului Constanţa. Ce sugestii de modificare a proiectului au venit din partea constănţenilor?
Noi am avut în intenţie să actualizăm prevederile Hotărârii 10, în concordanţă cu legislaţia în vigoare, deoarece am constatat că existau unele prevederi existente şi în acte normative naţionale. Totodată, ca fundament, au fost sesizările venite din partea locuitorilor municipiului, întemeiate, dar pentru care nu aveam soluţii concrete pentru a le rezolva. Atât în ce priveşte întreţinerea municipiului Constanţa, circulaţia vehiculelor şi cea pietonală, protecţia mediului sau disciplina în construcţii. Sugestiile nu au fost în număr foarte mare, cetăţenii fiind de acord cu această iniţiativă, câteva mici probleme fiind legate de creşterea animalelor de companie, pe care sperăm să le gestionăm corespunzător.
6. Am înţeles că acest proiect este, de fapt, desprins dintr-o hotărâre mai veche a Consiliului Local Municipal Constanţa. De ce se impune modificare sa?
Cred că am răspuns la această întrebare mai sus, modificarea fiind a HCL10/2009, care acum este în vigoare.
7. Potrivit proiectului, cei care deţin un animal de companie în apartament fără a avea acordul scris şi ştampilat al asociaţiei de proprietari (aprobat cu majoritatea voturilor locatarilor) pot fi sancţionaţi. Vă daţi seama că vorbim despre sute de constănţeni, iubitori de animale, care au pisici şi căţei în apartamente, fără niciun acord. Cum veţi proceda? Bateţi din uşă în uşă pentru a-i verifica?
Intenţia noastră nu este de a verifica fiecare deţinător de animal de companie, ci de a interveni în situaţiile în care problemele persistă în cadrul condominiilor, deoarece am primit numeroase sesizări din partea cetăţenilor cu privire la faptul că în unele apartamente există unul sau mai multe animale de companie care deranjează liniştea colocatarilor, produc murdărirea spaţiilor comune sau sunt agresivi. Am solicitat acordul din partea vecinilor limitrofi în încercarea de a lăsa la latitudinea locatarilor dreptul de a permite deţinerea de animale, iar noi să intervenim doar atunci când aceştia nu se înţeleg.
8. Cum stă Poliţia Locală Constanţa cu numărul de angajaţi? Aveţi suficienţi?
În acest moment, Poliţia Locală Constanţa îşi desfăşoară activităţile specifice de fluidizare şi dirijare a traficului rutier cu un număr de 22 de poliţişti locali, la care se adaugă 4 poliţişti locali însărcinaţi să asigure măsurile de ordine în zona cartierului Henri Coandă, 5 poliţişti în cadrul dispeceratului Poliţiei Locale (dispecerat cu activitate permanentă), numărul angajaţilor fiind mult insuficient faţă de necesar.
În organigrama direcţiei sunt vacante în prezent 269 de posturi, care pot fi ocupate prin concurs doar cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, aviz pe care încercăm să îl obţinem de trei ani. Deci, numărul este total insuficient pentru rezolvarea cu operativitate a problemelor municipiului Constanţa.
9. Care sunt cele mai sensibile zone din municipiul Constanţa din punct de vedere al siguranţei cetăţeanului?
Având în vedere răspunsul de la întrebarea precedentă, Poliţia Locală Constanţa nu are poliţişti locali care să asigure măsurile de ordine, cu excepţia celor din campusul social Henri Coandă, al căror număr este şi el insuficient.
În prezent, activităţile de menţinere a ordinii şi liniştii publice pe raza municipiului Constanţa sunt asigurate de cele cinci secţii de poliţie din cadrul IPJ Constanţa.
10. Dar zonele cu cele mai mari probleme din punct de vedere al parcărilor neregulamentare?
Încă de la înfiinţarea noastră, în 2008, am acţionat pe principalele artere ale municipiului Constanţa în vederea menţinerii unui trafic fluent pentru toţi participanţii la trafic şi în special în zona centrală a municipiului. Deşi zilnic aplicăm sancţiuni pentru opriri sau staţionări neregulamentare în zona centrală, am constatat că numărul acestora se menţine, fapt pentru care începând cu data de 27 mai 2013 am început să ridicăm din aceste vehicule. Prin această măsură încercăm să devenim mai fermi faţă de cei care încalcă dispoziţiile legale şi să realizăm o fluidizare a circulaţiei.
11. În ce procent sunt contestate în instanţă amenzile Poliţiei Locale?
Este greu să răspund la întrebarea asta, având în vedere faptul că plângerile se depun la Judecătoria Constanţa, iar soluţionarea acestora se realizează prin Serviciul Juridic al Primăriei.
12. De ce este blamată Poliţia Locală de lucrătorii Poliţiei Naţionale?
Am înţeles că în ţară ar exista neînţelegeri cu privire la inscripţionarea autospecialelor de serviciu sau a uniformelor, dar Poliţia Locală Constanţa este dotată strict în conformitate cu prevederile HG 1332/2010. Colaborarea dintre Poliţia Locală Constanţa şi Poliţia Municipiului Constanţa este foarte bună în acest moment.
13. Aţi fi dispus să vă schimbaţi denumirea din „Poliţie” în „Gardă” ?
Pentru noi nu contează denumirea, ci activităţile pe care le desfăşurăm şi un nivel cât mai ridicat în realizarea acestora. Indiferent de denumire, ne dorim să sprijinim comunitatea. Consider că indiferent de denumire, noi trebuie să fim în sprijinul cetăţenilor, să acordăm şi să beneficiem de încredere din partea acestora.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- alexandra 25 Nov, 2014 07:32 bine ca sunt votate legi pentru drepturile animaleler!! dar dreptul meu de platitor de taxe si impozite unde este??? pe noi cei care suntem obligati sa suportam capriciile acestor ciudati care cresc caini si pisici fara numar cine ne apara??? dreptul nostru de a nu ne expune acestor surse de infectie si microbi intretinute in curtile vecinilor nostri unde este??? cine-i obliga pe acesti ciudati si frustrati sa nu ne mai oblige sa inhalam zi de zi mirosul si urina fecalelor acestor caini si pisici????????? e drept, acesti caini isi fac nevoile in curtea lor. Dar, vrand-nevrand,mirosurile pestilentiale si roiurile de muste cum sa le stavilim sa nu patrunda si in curtile noastre??? Cum mai ne putem aerisi dimineata casele, cum mai putem sa ne lasam copiii sa se joace in gazon in curtea proprie fara a se manji de fecale de pisica? pentru ca, pisicile acestor vecini ciudati vin si-si fac nevoile in curtile noastre. Daca stie cineva cum poate fi sanctionata indolenta acestor vecini??? Cum poat fi sanctionati vecinii nesimtiti care nu dau doi bani pe disconfortul si stressul care-l produc animalele lor??? Cum sa fac sa nu mai inspir mirosurile fecalelor cainilor si pisicilor vecinilor mei nesimtitI???? Cum sa scap de roiurile de muste care aceste dejectii le intretin??? Cum putem inlatura aceste pericole la cere ne expun vecinii nostrii nesimtiti???Oare refuzul de a mai plati taxe si impozite catre primarie ar fi o solutie?? de ce atunci cand se elaboreaza legi pentru iubitorii de animale nu se tine cont si de noi, ceilalti de taxe si impozite??? chiar daca ne aliniem legislatiei europene in acest sens, in paralel trebuiesc emise legi care sa-i si oblige pe acesti "iubitori de animale" sa aiba si ei obligatia de a nu deranja vecinii. Acolo unde legile acestea sunt clare, exista si civilizatie si legislatie care-i protejeaza pe vecinii acestora. va rog, daca exista o legislatie in prezent care ma poate ajuta in acest sens,astept raspuns .multumesc!
- un oarecare constantean 22 Jul, 2014 23:03 In Henri Coanda e un haos ,eu stau la un bloc de pe Tulcei pe partea cu tiganii ,am fost la pol H C SI LA SECTIA 2 POLITIE de nenumarate ori .De cate ori i-am chemat au venit dupa o ora iar cand ajung la locul galagiei puradeii ii anunta pe tigani si pana urca politia la locul unde-i chemi e o liniste de mormant .Niste preventie pe linistea publica si PE BANII NOSTRI SE POATE/
- STEFANESCU MARIAN LAURENTIU 03 Jun, 2014 00:32 IN DATA DE 31-05-2014 SAMBATA MERGEAM PE JOS,ERA TRECUT DE ORA 16 DUPA AMIAZA SI OBSERV CUM 2 AGENTI DE LA POLITIA LOCALA A PRIMARIEI ORASULUI CONSTANTA OPREAU FARA PALETA AUTOTURISME AFLATE PE BANDA 2 PE BULEV. FERDINAND ,LE CEREAU CARNET,TALON PLUS ASIGURARE,M-AM DUS LA EI,MI-AU SPUS CA OPRESC IN BAZA LEGII 155??!,POATE H.C.L,DOMNULE COMANDANT, EU AM FOST G.P. CU INDICATIV {915} IN 1995,LA EXAMEN AM AVUT CA SUBIECTE DESPRE CONTRAVENTII SI LEGEA 61 INFRACTIUNI,DADEAM CATE 10 AMEZI PE LUNA,AM AVUT IN DOTARE,PISTOL CARPATI,IAR LA OIL TERMINAL PISTOL AKM ,SI LA ORA ACTUALA AM AVIZ PSIHOLOGIC SI SANT PURTATOR DE ARMA NELETALA,SANT ANGAJAT TOT LA PRIMARIA DIN CONSTANTA,TREBUIA SA FI DAT TELEFON LA 112 SA CER PE CINEVA DIN CONDUCEREA SERVICIULUI RUTIER CONSTANTA DE LA M.A.I. SA VAD DACA EI STIU DE LEGEA 155?,MAINE DEPUN PETITIE CU CONFIRMARE LA MINISTERUL M.AI. DIN BUCURESTI,PENTRU SERVICIUL POLITIE RUTIERA SI LE VOI EXPLICA SPETA,CU STIMA SI RESPECT, VA INFORMAT UN ANGAJAT DE LA PRIMARIA ORASULUI COMNSTANTA!
- MIHAI 22 Jun, 2013 02:32 Eu am terminat Politie Locala Ovidius , dc ni s a promis "marea cu sarea" cand am inceputo, si acum nu sunt locuri. Chiar sunt curios exista Ofiteri in politia locala ,ca la facultate asa ni s a spus ca o sa fim ofiteri in politia locala?!
- fara nume 11 Jun, 2013 10:32 Mai bine spune ce interes ai din ridicarea masinilor
- Raspuns la intrebarea pusa de Denis 31 May, 2013 11:14 Am răspuns deja la această întrebare în cadrul interviului. În situaţia în care posturile vor fi deblocate, atunci Poliţia Locală va face angajările.
- Raspuns la intrebarea pusa de mihai 31 May, 2013 11:14 Am primit sesizarea, în acest moment fiind în desfăşurare activităţile prevăzute prin Legea 421. Necesită o mică perioadă de timp până la ridicarea acestora.
- Raspuns la intrebarea pusa de titi marcu 31 May, 2013 11:14 Din păcate, problema cu taxiurile o gestionăm foarte greu. Avem cunoştinţă de aceste zone, motiv pentru care am desemnat un echipaj să acţioneze numai pe această linie şi care zilnic aplică sancţiuni contravenţionale conducătilor de autovehicule pentru transport persoane regim taxi. La nivelul direcţiei, există o evidenţă pentru aceşti conducători, iar unii dintre ei figurează şi cu 20, 25 de sancţiuni. Singura măsură pe care o avem la îndemână este doar aplicarea sancţiunilor contravenţionale.
- titi marcu 31 May, 2013 10:14 Buna ziua, Vreau sa il intreb pe dl. Bratu cand si cum vede dumnealui rezolvata problema locurilor de stationarea a taxiurilor. Vezi zonele: Dacia, Piata Tomis III, City Mall, magazin Tomis, unde acestea blocheaza circulatia. Multumesc
- marcu 31 May, 2013 09:52 Buna ziua, Vreau sa il intreb pe dl. Bratu cand si cum vede dumnealui rezolvata problema locurilor de stationarea a taxiurilor. Vezi zonele: Dacia, Piata Tomis III, City Mall, magazin Tomis, unde acestea de mult timp blocheaza circulatia. Multumesc
- mihai 30 May, 2013 21:16 va rog sa aveti in vedere zona bld tomis 297, blc T17...intr.o zona plina de blocuri turn..cu sute de locuitori..ne luptam pe 30 de locuri de parcare..iar in fatza blocului..troneaza 3 dacii abandonate...care ocupa abuziv carosabilul de ani de zile..va rugam sa faceti ceva..
- Denis 30 May, 2013 19:33 intrebati-l va rog pe domnul Bratu si pentru studentii,cei care am terminat la facultatea Ovidius ,Profil Drept,Specializare Politie Locala cand se fac angajarile?Multumesc Frumos