Creşteri cu aproape 60 la sută ale plăţilor online prin card în primele trei trimestre ale anului 2016
Creşteri cu aproape 60 la sută ale plăţilor online prin card în primele trei trimestre ale anului 2016
08 Nov, 2016 21:42
ZIUA de Constanta
12837
Marime text
Conform cifrelor furnizate de RomCard, în premieră pentru GPeC, valoarea plăţilor online prin card în sistemul 3D Secure la magazinele online româneşti a înregistrat o creştere de 59% în primele trei trimestre ale anului 2016, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La finalul lunii septembrie 2016 se procesaseră plăţi online în valoare de peste 434,2 milioane de euro, faţă de 273,2 milioane de euro procesate în primele nouă luni ale anului 2015.
Numărul de tranzacţii online prin card a crescut şi el semnificativ în intervalul ianuarie-septembrie 2016, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Dacă în 2015 se înregistrau, în medie, aproximativ 800.000 de tranzacţii lunar, numărul a crescut la aproximativ 1,1 milioane de tranzacţii pe lună în primele trei trimestre ale anului în curs.
Din punctul de vedere al comportamentului de consum, în luna martie a fiecărui an s-au înregistrat cele mai multe tranzacţii şi cel mai mare volum din primele nouă luni ale anului - atât în 2015, cât şi în 2016.
În martie anul trecut, românii au făcut peste 850.000 de tranzacţii online cu cardul, în valoare de peste 35 de milioane de euro. Trendul s-a menţinut şi în 2016, luna martie fiind cea mai importantă din primele trei trimestre ale anului în curs, când s-au înregistrat peste 1,1 milioane de tranzacţii în valoare de peste 54 de milioane euro.
Românii au cumpărat online semnificativ chiar şi în perioada de concedii
O altă statistică interesantă este că, în luna august a acestui an, numărul de tranzacţii nu a cunoscut niciun recul - aşa cum s-a întâmplat în august 2015. Chiar şi în plină perioadă de concedii, românii au continuat să tranzacţioneze online prin card exact ca într-o lună obişnuită, numărul de tranzacţii depăşind 1,1 milioane, iar valoarea acestora depăşind 47 de milioane euro.
Potrivit estimărilor GPeC, anul 2016 se va încheia cu un bilanţ de aproximativ 585 milioane de euro procesate online prin card în sistemul 3D Secure la RomCard, la care se adaugă volumul procesat de Netopia mobilPay.
Cifrele de piaţă la zi şi cele mai noi statistici privind evoluţia pieţei româneşti de e-commerce în anul 2016 vor fi discutate în cadrul GPeC Summit - cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală şi de Est -, care se va desfăşura pe 15 şi 16 noiembrie, la Bucureşti.
Panelul de discuţii dedicat evoluţiei pieţei româneşti de e-commerce şi ultimelor trenduri din domeniu va avea loc pe data de 15 noiembrie, invitaţi la dezbatere fiind reprezentanţii unora dintre cele mai importante companii de profil: Cătălin Creţu (General Manager România, Croaţia, Slovenia şi Malta în cadrul Visa Europe), Elisabeta Moraru (Country Manager Google România), Antonio Eram (CEO & Founder Netopia mobilPay) şi Dorin Boerescu (CEO 2Performant).
Ultimele zile de înscrieri la GPeC Summit - evenimentul anului în E-Commerce
GPeC Summit este cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală şi de Est, ajuns la a 11-a ediţie anuală. Evenimentul se va desfăşura în zilele de 15-16 noiembrie 2016, la Bucureşti, şi este dedicat tuturor celor care lucrează în e-commerce sau antreprenorilor care îşi doresc să pornească o afacere online.
Preţul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru cele două zile de eveniment este de doar 119 EUR + TVA, iar înscrierile se pot face până vineri, 11 noiembrie 2016, completând formularul online de pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie/
_______________________________________________
GPeC 2016, ediţia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier - liderul pieţei de curierat din România.
Eveniment susţinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Eveniment susţinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Performant, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, Edge, enRose, Extended, Infinity Trophy, Marketizator, SAVEUR, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro,WebDigital, White Image, Zelist
Mândri să fim susţinuţi de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Partener media principal: ecomTEAM
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii