Cât plăteşte Primăria Constanţa pentru realizarea pistei de biciclete
Cât plăteşte Primăria Constanţa pentru realizarea pistei de biciclete
01 Feb, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
3277
Marime text
Primăria Constanţa va organiza şi desfăşura o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Achiziţie execuţie lucrări pentru Proiectul Black Sea Bike - Diversification Of The Tourism Services In Constanta - Balchik Cross Border Region By Bike – Bsb” în valoare de 242.025 lei fără TVA.
Contractul presupune execuţia lucrărilor - amenajare teren, cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului, construcţii şi instalaţii, diverse şi neprevăzute în procent de 1%. Valoarea estimată a contractului este de 242.025 fără TVA din care: amenajarea terenului – 3.166 lei fără TVA, construcţii şi instalaţii – 89.532 fără TVA, cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului -136.931 lei fără TVA, cheltuieli diverse şi neprevăzute - 2.396 lei fără TVA, reprezentând un procent de 1% din valoarea estimata a lotului 2 fără diverse şi neprevazute.
Potrivit anunţului de participare nr. 357238/ 30-01-2014, societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 18 februarie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Garanţia de participare pe care trebuie să o depună ofertanţii este de 4.792 lei. Contractul este finanţat prin Programul de Cooperare Teritoriala Transfrontalieră.
Responsabili de organizarea procedurii publice
Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: Mazăre Radu - primar, Făgădau Decebal - viceprimar, Stan Gabriel - viceprimar, Enache Marcela - secretar municipiu, Racu Constantin - director executiv, Dinescu Fulvia – director executiv adjunct, Merlă Viorica Ani - director executiv, Stan Mihaela – director executiv adjunct, Pilat Ionel - director executiv, Tănase Luiza Elena - arhitect şef, Dospinescu Daniela Ramona - director executiv, Nanu Daniela – director executiv adjunct, Frigioiu Marcela - director executiv, Gheorghe Georgeta - director executiv adjunct, Babuş Constantin - director executiv, Pripişi Ionuţ - director executiv adjunct, Traşcă Aurora - director executiv, Gheondea Doina – director executiv adjunct, Stamat Adriana - director executiv, Munteanu Petrică - director executiv, Velica Ecaterina – director executiv adjunct, Popescu Carmina Ionela – şef Serviciu, Gavriz Irina - şef Serviciu, Baltag Dan - şef Serviciu, Bardaşu Octavia - şef Serviciu, Borali Veaveghiul - şef Birou, Bratu Daniel - director executiv adjunct, Constantin Nicoleta - şef Serviciu, Coman Gheorghe - şef Serviciu, Crăciun Ana Rodica - şef Serviciu, Dumitru Ionuţ - şef Serviciu, Dudaş Dezideriu - şef Serviciu, Dobre Oana - şef Serviciu, Drecşan Daniela - şef Serviciu, Dudaş Camelia - şef Serviciu, Petcu Lenuţa - şef Serviciu, Ene Sânziana - şef Serviciu, Florescu Nicoleta - şef Serviciu, Mereuţă Emil Andrei - şef Serviciu, Itoafa Cristina Laurenţia - şef Serviciu, Laciu Mădălina - director executiv, Liuţă Mihaela – şef Serviciu, Dancu Antuanela - şef Serviciu, Mihai Mihaela - şef Birou, Mutalâp Ghiulnihal - şef Serviciu, Munteanu Jenica Eugenia - şef Serviciu, Nuţu Nicolai - şef Serviciu, Pătraşcu Liviu - şef Serviciu, Pătruţoiu Mihaela - şef Serviciu, Pinzariu Irina Roxana - şef Serviciu, Bobeş Laura - şef Serviciu, Petcu Mugurel Leonard - şef Serviciu, Militaru Cristian Andrei - şef Serviciu, Rusu Gratiela - şef Serviciu, Taran Ştefan - şef Serviciu, Teşuleanu Gabriela - şef Serviciu, Tramudana Liviu - şef Serviciu, Untaru Adrian Constantin - şef Serviciu, Vârlan Dorel - şef Serviciu, Zahariciuc Iuliana - şef Serviciu, Fetislam Dayan - şef Serviciu, Soare Georgiana - şef Serviciu, Nache Mihaela Rodica - şef Birou, Bratu Georgiana - şef Serviciu.
Contractul presupune execuţia lucrărilor - amenajare teren, cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului, construcţii şi instalaţii, diverse şi neprevăzute în procent de 1%. Valoarea estimată a contractului este de 242.025 fără TVA din care: amenajarea terenului – 3.166 lei fără TVA, construcţii şi instalaţii – 89.532 fără TVA, cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului -136.931 lei fără TVA, cheltuieli diverse şi neprevăzute - 2.396 lei fără TVA, reprezentând un procent de 1% din valoarea estimata a lotului 2 fără diverse şi neprevazute.
Potrivit anunţului de participare nr. 357238/ 30-01-2014, societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 18 februarie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Garanţia de participare pe care trebuie să o depună ofertanţii este de 4.792 lei. Contractul este finanţat prin Programul de Cooperare Teritoriala Transfrontalieră.
Responsabili de organizarea procedurii publice
Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: Mazăre Radu - primar, Făgădau Decebal - viceprimar, Stan Gabriel - viceprimar, Enache Marcela - secretar municipiu, Racu Constantin - director executiv, Dinescu Fulvia – director executiv adjunct, Merlă Viorica Ani - director executiv, Stan Mihaela – director executiv adjunct, Pilat Ionel - director executiv, Tănase Luiza Elena - arhitect şef, Dospinescu Daniela Ramona - director executiv, Nanu Daniela – director executiv adjunct, Frigioiu Marcela - director executiv, Gheorghe Georgeta - director executiv adjunct, Babuş Constantin - director executiv, Pripişi Ionuţ - director executiv adjunct, Traşcă Aurora - director executiv, Gheondea Doina – director executiv adjunct, Stamat Adriana - director executiv, Munteanu Petrică - director executiv, Velica Ecaterina – director executiv adjunct, Popescu Carmina Ionela – şef Serviciu, Gavriz Irina - şef Serviciu, Baltag Dan - şef Serviciu, Bardaşu Octavia - şef Serviciu, Borali Veaveghiul - şef Birou, Bratu Daniel - director executiv adjunct, Constantin Nicoleta - şef Serviciu, Coman Gheorghe - şef Serviciu, Crăciun Ana Rodica - şef Serviciu, Dumitru Ionuţ - şef Serviciu, Dudaş Dezideriu - şef Serviciu, Dobre Oana - şef Serviciu, Drecşan Daniela - şef Serviciu, Dudaş Camelia - şef Serviciu, Petcu Lenuţa - şef Serviciu, Ene Sânziana - şef Serviciu, Florescu Nicoleta - şef Serviciu, Mereuţă Emil Andrei - şef Serviciu, Itoafa Cristina Laurenţia - şef Serviciu, Laciu Mădălina - director executiv, Liuţă Mihaela – şef Serviciu, Dancu Antuanela - şef Serviciu, Mihai Mihaela - şef Birou, Mutalâp Ghiulnihal - şef Serviciu, Munteanu Jenica Eugenia - şef Serviciu, Nuţu Nicolai - şef Serviciu, Pătraşcu Liviu - şef Serviciu, Pătruţoiu Mihaela - şef Serviciu, Pinzariu Irina Roxana - şef Serviciu, Bobeş Laura - şef Serviciu, Petcu Mugurel Leonard - şef Serviciu, Militaru Cristian Andrei - şef Serviciu, Rusu Gratiela - şef Serviciu, Taran Ştefan - şef Serviciu, Teşuleanu Gabriela - şef Serviciu, Tramudana Liviu - şef Serviciu, Untaru Adrian Constantin - şef Serviciu, Vârlan Dorel - şef Serviciu, Zahariciuc Iuliana - şef Serviciu, Fetislam Dayan - şef Serviciu, Soare Georgiana - şef Serviciu, Nache Mihaela Rodica - şef Birou, Bratu Georgiana - şef Serviciu.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii