Cine va adjudeca contractul pentru salubrizarea staţiilor CFR pe raza Sucursalei Constanţa
Cine va adjudeca contractul pentru salubrizarea staţiilor CFR pe raza Sucursalei Constanţa
06 Dec, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
2414
Marime text
Compania Naţională de Căi Ferate CFA- SA Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Salubrizare Staţii CF pe raza Sucursalei CREÎR CF Constanţa, aferente judeţelor Constanţa, Ialomiţa, Tulcea, Călăraşi - 5 loturi”.
Potrivit anunţului nr. 148352/04-12-2013, publicat pe SEAP, valoarea estimată a contractului este de 588.703 lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 24 decembrie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. De asemenea, ofertanţii trebuie să depună garanţii de participare în valoare de 3.531,80 lei pentru lotul 1, 4.188,54 lei pentru lotul 2, 1.482,52 lei pentru lotul 3, 1.785,80 lei pentru lotul 4 şi 785,38 lei pentru lotul 5. Obiectul contractului constă în asigurarea curăţeniei în spaţiile destinate publicului călător aferente celor 19 staţii CF aferente judeţelor, Constanţa, Ialomiţa, Călăraşi Tulcea în perioadele sezonului estival şi în extrasezon: Lotul 1 - Staţia CF Constanţa Oraş (30.934 mp sezon, 30934 extrasezon), Lotul 2 - Judeţul Constanţa (48.325 mp sezon, 41.150 mp extrasezon), Lotul 3 - Judeţul Ialomiţa (13.057 mp sezon, 12.549 mp extrasezon), Lotul 4 - Judeţul Călăraşi (10.765 mp sezon, 10.765 mp extrasezon) şi Lotul 5 -Judeţul Tulcea (3.514 mp sezon, 3.514 mp extrasezon). Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea procedurii de achiziţii publice din cadrul autorităţii contractante sunt: Maer Dorin Ioan, Mega Joiţa, Simion Ioan, Magnea Maria, Mazilu Violeta, Şapera Mihai, Tocaci Georgeta, Petre Ioana, Lazăr Camelia, Butoi Marcel, Nacu Camelia, Daneci Pătrău Denisa Maria, Belu Daniela Luminiţa, Toader Daniel Marius.
Cerinţe pentru ofertanţi
Operatorii economici trebuie să prezinte lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani, din care să rezulte ca a prestat servicii similare prin cel puţin sau la nivelul a cel puţin 1 contract, maxim 3 contracte a căror valoare cumulata a fost de minimum 176.590 lei fără TVA pentru lotul 1, 209.428 lei fără TVA pentru lotul 2, 74.126 lei fără TVA pentru lotul 3, 89.290 lei fără TVA pentru lotul 4, 39.269 lei fără TVA pentru lotul 5. De asemenea, ofertantul va asigura: utilaje mecanizate pentru spălat suprafeţe interioare/exterioare,aspiratoare pentru curăţat şi spălat covoare, mochete, scări telescopice de minim 12 m, pentru salubrizarea suprafeţelor aflate la înălţime, dar şi utilaje mecanizate pentru deszăpezire.
Potrivit anunţului nr. 148352/04-12-2013, publicat pe SEAP, valoarea estimată a contractului este de 588.703 lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 24 decembrie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. De asemenea, ofertanţii trebuie să depună garanţii de participare în valoare de 3.531,80 lei pentru lotul 1, 4.188,54 lei pentru lotul 2, 1.482,52 lei pentru lotul 3, 1.785,80 lei pentru lotul 4 şi 785,38 lei pentru lotul 5. Obiectul contractului constă în asigurarea curăţeniei în spaţiile destinate publicului călător aferente celor 19 staţii CF aferente judeţelor, Constanţa, Ialomiţa, Călăraşi Tulcea în perioadele sezonului estival şi în extrasezon: Lotul 1 - Staţia CF Constanţa Oraş (30.934 mp sezon, 30934 extrasezon), Lotul 2 - Judeţul Constanţa (48.325 mp sezon, 41.150 mp extrasezon), Lotul 3 - Judeţul Ialomiţa (13.057 mp sezon, 12.549 mp extrasezon), Lotul 4 - Judeţul Călăraşi (10.765 mp sezon, 10.765 mp extrasezon) şi Lotul 5 -Judeţul Tulcea (3.514 mp sezon, 3.514 mp extrasezon). Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea procedurii de achiziţii publice din cadrul autorităţii contractante sunt: Maer Dorin Ioan, Mega Joiţa, Simion Ioan, Magnea Maria, Mazilu Violeta, Şapera Mihai, Tocaci Georgeta, Petre Ioana, Lazăr Camelia, Butoi Marcel, Nacu Camelia, Daneci Pătrău Denisa Maria, Belu Daniela Luminiţa, Toader Daniel Marius.
Cerinţe pentru ofertanţi
Operatorii economici trebuie să prezinte lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani, din care să rezulte ca a prestat servicii similare prin cel puţin sau la nivelul a cel puţin 1 contract, maxim 3 contracte a căror valoare cumulata a fost de minimum 176.590 lei fără TVA pentru lotul 1, 209.428 lei fără TVA pentru lotul 2, 74.126 lei fără TVA pentru lotul 3, 89.290 lei fără TVA pentru lotul 4, 39.269 lei fără TVA pentru lotul 5. De asemenea, ofertantul va asigura: utilaje mecanizate pentru spălat suprafeţe interioare/exterioare,aspiratoare pentru curăţat şi spălat covoare, mochete, scări telescopice de minim 12 m, pentru salubrizarea suprafeţelor aflate la înălţime, dar şi utilaje mecanizate pentru deszăpezire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii