CJC scoate din cont 4,7 milioane de lei pentru modernizarea comunicării cu cetățenii prin sistem informatic (documente)
CJC scoate din cont 4,7 milioane de lei pentru modernizarea comunicării cu cetățenii prin sistem informatic
10 Jun, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
1657
Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Furnizare echipamente, dotări, aplicaţii informatice şi licenţe pentru proiectul «Sistem informatic integrat pentru administraţia publică şi cetăţeni»“. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 10 iunie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. De asemenea, ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare de 90.000 de lei. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice - POS CCE 2007 - 2013, Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat si public“, Domeniul Major de Intervenţie 2, „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice“, Operaţiunea 1 „Susţinerea implementării de soluţii de e-guvernare, asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar“.
Ce urmează să se achiziţioneze
Potrivit anunţului de participare nr. 150479/18.04.2014, sistemul informatic integrat la cheie, cu unic integrator pentru realizarea compatibilităţii şi integrării tuturor componentelor sistemului (hardware, software şi comunicaţii), constă în achiziţia următoarelor componente: server portal (o bucată), server Proxy (o bucată), server Management maşină virtuală (o bucată), server Nod Cluster (două bucăţi), server Storage (o bucată), RACK+KVM (o bucată), UPS Server (trei bucăţi), Firewall (o bucată), Backup Storage (o bucată), UPS-Backup Storage (o bucată), switch (patru bucăţi), PC-uri (60 de bucăţi), UPS PC-uri+LAN (120 de bucăţi), imprimantă multifuncţională (15 bucăţi), echipamente de reţea, dispozitive conectare (16 bucăţi), tabletă / smartphone (15 bucăţi), imprimată portabilă (15 bucăţi). Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 4.693.084,84 lei. Din această sumă, pentru achiziţionarea de echipamente TIC se vor cheltui 1.116.300 de lei, fără TVA. Cheltuieli pentru dotări - aparat aer condiţionat, avertizor fum, uşă metalică pentru camera serverelor (o bucată) vor fi în valoare de 25.000 de lei, fără TVA. Cheltuielile pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice şi licenţe vor însuma 3.205.384,84 lei, fără TVA, cele pentru conectarea la infrastructura broadband - 208.000 de lei, fără TVA, iar cele pentru realizarea şi configurarea reţelei LAN - 88.000 de lei, fără TVA. Pentru organizarea de cursuri de formare profesională (Curs administrare baze de date, Competenţe pentru administrarea bazelor de date, Curs administrare sistem, Competenţe pentru administrarea sistemului informatic, Curs operare componenţă sistem, Competențe pentru operarea aplicaţiilor sistemului de către utilizatori, Curs operare componentă MOBIL, Competenţe pentru utilizarea echipamentelor mobile, Curs administrare PORTAL, Competenţe pentru administrarea portalului cu servicii electronice) se vor aloca 50.400 de lei, fără TVA.
Responsabili de organizarea licitaţiei
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de achiziţii publice sunt: Constantinescu Nicuşor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Ţiţimeaua Ionuţ, Tăicuţu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Cenuşă Titi, Georgescu Elena, Lungu Mihaela, Mihaieşi Gabriela, Boacă Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Bădilă Eduard Gabriel, Petreanu Raluca Alina, Tănasa Getuţa, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminiţa, Răgălie Dănuţ și Nache Ioan Mihai.
Ce urmează să se achiziţioneze
Potrivit anunţului de participare nr. 150479/18.04.2014, sistemul informatic integrat la cheie, cu unic integrator pentru realizarea compatibilităţii şi integrării tuturor componentelor sistemului (hardware, software şi comunicaţii), constă în achiziţia următoarelor componente: server portal (o bucată), server Proxy (o bucată), server Management maşină virtuală (o bucată), server Nod Cluster (două bucăţi), server Storage (o bucată), RACK+KVM (o bucată), UPS Server (trei bucăţi), Firewall (o bucată), Backup Storage (o bucată), UPS-Backup Storage (o bucată), switch (patru bucăţi), PC-uri (60 de bucăţi), UPS PC-uri+LAN (120 de bucăţi), imprimantă multifuncţională (15 bucăţi), echipamente de reţea, dispozitive conectare (16 bucăţi), tabletă / smartphone (15 bucăţi), imprimată portabilă (15 bucăţi). Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 4.693.084,84 lei. Din această sumă, pentru achiziţionarea de echipamente TIC se vor cheltui 1.116.300 de lei, fără TVA. Cheltuieli pentru dotări - aparat aer condiţionat, avertizor fum, uşă metalică pentru camera serverelor (o bucată) vor fi în valoare de 25.000 de lei, fără TVA. Cheltuielile pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice şi licenţe vor însuma 3.205.384,84 lei, fără TVA, cele pentru conectarea la infrastructura broadband - 208.000 de lei, fără TVA, iar cele pentru realizarea şi configurarea reţelei LAN - 88.000 de lei, fără TVA. Pentru organizarea de cursuri de formare profesională (Curs administrare baze de date, Competenţe pentru administrarea bazelor de date, Curs administrare sistem, Competenţe pentru administrarea sistemului informatic, Curs operare componenţă sistem, Competențe pentru operarea aplicaţiilor sistemului de către utilizatori, Curs operare componentă MOBIL, Competenţe pentru utilizarea echipamentelor mobile, Curs administrare PORTAL, Competenţe pentru administrarea portalului cu servicii electronice) se vor aloca 50.400 de lei, fără TVA.
Responsabili de organizarea licitaţiei
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de achiziţii publice sunt: Constantinescu Nicuşor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Ţiţimeaua Ionuţ, Tăicuţu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Cenuşă Titi, Georgescu Elena, Lungu Mihaela, Mihaieşi Gabriela, Boacă Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Bădilă Eduard Gabriel, Petreanu Raluca Alina, Tănasa Getuţa, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminiţa, Răgălie Dănuţ și Nache Ioan Mihai.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii