Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:43 11 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

De azi, RATC Constanţa comasează liniile 2 cu 43 şi 5 cu 40

ro

01 Apr, 2014 00:00 8068 Marime text
Începând de azi, RATC Constanţa introduce două linii experimentale de autobuz. Acestea se vor realiza prin comasarea liniilor 5 cu 40 şi 2 cu 43 şi vor face legătura între cartierele KM 5 - Gara CFR -Faleză Nord, respectiv Poarta 6 Port - Gara CFR - Tomis Nord. Preţul biletelor şi abonamentelor rămâne neschimbat şi pentru liniile nou introduse. În plus, începând cu aceeaşi dată, transportul Poarta 2 Port şi Poarta 1 Port şi retur se va face fără validare de bilet, iar pe porţiunea de traseu a liniei 101C, cuprinsă între CL. 101C - str. Celulozei - Bd. Aurel Vlaicu, până la str. Cumpenei, se va putea circula cu bilet validat în ultima oră pe linia 101C.

„În urma sondajului de opinie desfăşurat în perioada 24 februarie - 15 martie, am ţinut cont de propunerile călătorilor şi am dat curs unora dintre ele. Astfel, începând cu 1 aprilie, introducem două linii experimentale de autobuz. Acestea se vor realiza prin comasarea liniilor 5 cu 40 şi 2 cu 43 şi vor face legătura între cartierele KM 5 - Gara CFR - Faleză Nord (Pescărie), respectiv Poarta 6 Port - Gara CFR - Tomis Nord (Cireşica). Preţurile biletelor şi abonamentelor rămân neschimbate şi pentru liniile nou introduse. Astfel, tariful unei călătorii este de 1,50 lei, iar abonamentul este de 55 de lei“, a precizat Ovidiu Tănase.
 
Potrivit acestuia, pe noua linie 2 - 43 vor circula 18 autobuze. Vorbim despre un traseu de 21,2 kilometri, dus-întors, de 90 de minute. Frecvenţa de circulaţie a autobuzelor este de 4 - 5 minute în orele de vârf, adică 7.00 - 9.00, şi de 7 - 8 minute în cursul zilei. După ora 21.00, frecvenţa de circulaţie a autobuzelor este de 14 - 15 minute.
 
Prin introducerea acestor noi linii, se va „aerisi“ Gara CFR Constanţa. „Autobuzele nu vor mai intra în Gara CFR, pe care o vom elibera. Prin comasarea liniilor 2 cu 43 şi 5 cu 40, ne dorim să atragem mai mulţi călători care circulau cu microbuzele, neavând posibilitatea de a ajunge cu acelaşi mijloc de transport din sudul municipiului în nord“, a adăugat Ovidiu Tănase.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii