Licitaţie de peste 22 milioane de lei CJC bagă în reparaţii drumul judeţean între Ovidiu şi Poarta Alba
Licitaţie de peste 22 milioane de lei: CJC bagă în reparaţii drumul judeţean între Ovidiu şi Poarta Alba
22 Nov, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
2099
Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa va organiza şi desfăşura o licitaţie pentru atribuirea contractului „Execuţie lucrări pentru proiectul Modernizarea drumului judeţean între Ovidiu – Poarta Albă (DJ 228A)”. Contractul este co-finanţat din Fonduri Structurale prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 – „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul Major de intervenţie 1.1 „Planuri integrate de dezvoltare urbană,Subdomeniul: Poli de creştere".
Potrivit anunţului nr. 148051/21-11-2013, publicat pe SEAP, valoarea estimată a contractului este de 22.845.070 de lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data 10 decembrie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. De asemenea, ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare de 230.000 lei. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de achiziţie sunt: Constantinescu Nicuşor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Ţiţimeau Ionuţ, Tăicuţu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Vasile Carmen-Florentina, Cenuşă Titi, Vornicu Elena, Lungu Mihaela, Mihăieşi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Bădilă Eduard Gabriel, Marin Raluca Alina, Tănasa Getuţa, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminiţa, Răgalie Dănuţ, Nache Ioan Mihai.
Cerinţe pentru ofertanţi
Societăţile care vor participa la procedura de achiziţii publice trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de minim 40.000.000 lei. De asemenea, trebuie să demonstreze ca va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de bănci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execuţie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 3.000.000 lei, pentru o perioada de 3 luni. Nu în ultimul rând, ofertanţii trebuie să prezinte lista principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani, conţinând valori, perioade de execuţie, beneficiari. Ofertantul trebuie sa fi executat/dus la bun sfârşit în ultimii 5 ani, un contract având ca obiect lucrări similare obiectul contractului, în domeniul infrastructurii de transport rutier, în valoare de minim 20.000.000 lei. La acestea se adaugă documentele referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de lucrări. În cazul în care echipamentele/utilajele/mijloacele de transport declarate în vederea executării contractului nu sunt deţinute de către ofertant, acesta va prezenta copii conforme după contract/precontract de închiriere/angajament. Ofertantul va face dovada că dispune sau are acces la o staţie de preparare a mixturii asfaltice (fixă sau mobilă).
Potrivit anunţului nr. 148051/21-11-2013, publicat pe SEAP, valoarea estimată a contractului este de 22.845.070 de lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data 10 decembrie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. De asemenea, ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare de 230.000 lei. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de achiziţie sunt: Constantinescu Nicuşor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Ţiţimeau Ionuţ, Tăicuţu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Vasile Carmen-Florentina, Cenuşă Titi, Vornicu Elena, Lungu Mihaela, Mihăieşi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Bădilă Eduard Gabriel, Marin Raluca Alina, Tănasa Getuţa, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminiţa, Răgalie Dănuţ, Nache Ioan Mihai.
Cerinţe pentru ofertanţi
Societăţile care vor participa la procedura de achiziţii publice trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de minim 40.000.000 lei. De asemenea, trebuie să demonstreze ca va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de bănci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execuţie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 3.000.000 lei, pentru o perioada de 3 luni. Nu în ultimul rând, ofertanţii trebuie să prezinte lista principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani, conţinând valori, perioade de execuţie, beneficiari. Ofertantul trebuie sa fi executat/dus la bun sfârşit în ultimii 5 ani, un contract având ca obiect lucrări similare obiectul contractului, în domeniul infrastructurii de transport rutier, în valoare de minim 20.000.000 lei. La acestea se adaugă documentele referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de lucrări. În cazul în care echipamentele/utilajele/mijloacele de transport declarate în vederea executării contractului nu sunt deţinute de către ofertant, acesta va prezenta copii conforme după contract/precontract de închiriere/angajament. Ofertantul va face dovada că dispune sau are acces la o staţie de preparare a mixturii asfaltice (fixă sau mobilă).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii