Rompetrol își extinde rețeaua de distribuție a carburanților din Georgia și Moldova
Rompetrol își extinde rețeaua de distribuție a carburanților din Georgia și Moldova
03 Jun, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
4896
Marime text
Rompetrol Georgia și Rompetrol Moldova, subsidiare ale KMG International, au deschis nouă stații de distribuție de la începutul anului, mărind, astfel, rețeaua din cele două țări la 128 de puncte de alimentare. Până la sfârșitul anului, compania intenționează să mai deschidă alte zece benzinării în aceste țări.
„Experiența din ultimii ani din cele două țări, precum și rezultatele celor două subsidiare au o contribuție importantă în strategia pe termen lung a companiei, de dezvoltare a segmentului de retail în regiunea Mării Negre și a Europei de vest, susținută de unicul nostru acționar - KazMunayGas. În perioada următoare, obiectivul nostru este de a dezvolta activitățile cu potențial din Europa de sud-est, în funcție de condițiile de piață“, a declarat Cătălin Dumitru, vicepreședinte al KMG International.
Marca Rompetrol este prezentă pe piața din Georgia de nouă ani, iar în Moldova are o tradiție de 12 ani, dezvoltându-și operațiunile datorită produselor importate de la rafinaria Petromidia. Noile benzinării sunt modernizate sub noul concept premium de distribuție, caracterizat prin elemente noi de identificare vizuală a brandului Rompetrol, finisaje de calitate și o arhitectură diferită a stației. În 2013, dezvoltarea segmentului de retail, prin creșterea numărului de stații și investiții în modernizarea lor, precum și îmbunătățirea politicii comerciale de wholesale au determinat o creștere a vânzărilor totale de carburanți în cadrul celor două subsidiare. Astfel, volumele totale de carburanți vândute pe cele două piețe au fost de 286 de tone, în creștere cu aproximativ 30% față de anul 2012. Rompetrol Georgia a continuat să-și diversifice operațiunile de vânzare cu amănuntul, prin introducerea carburantului premium EfixS, care a determinat o creștere a vânzărilor cu 60% în stațiile proprii. De asemenea, compania a implementat modulul de plată la pompă Fill & Go. În prezent, Rompetrol Georgia operează 71 de stații și două depozite de carburanți în portul Batumi și Tbilisi. În ceea ce privește Rompetrol Moldova, compania vizează creșterea veniturilor din activitățile adiacente vânzărilor de carburanți, investind în dezvoltarea a 14 magazine în cadrul rețelei de vânzare cu amănuntul. În Moldova, pe lângă cele 57 de staţii de distribuţie, compania mai deţine patru staţii proprii, situate în nord. În prezent, Rompetrol comercializează GPL în aproape jumătate din staţiile operate, iar întreaga cantitate este importată din Kazakhstan. Activităţile de retail ale Rompetrol sunt desfăşurate în peste 1.100 de puncte de distribuţie a carburanţilor, deţinute şi operate în ţări precum România, Franţa, Spania, Moldova, Georgia și Bulgaria.
„Experiența din ultimii ani din cele două țări, precum și rezultatele celor două subsidiare au o contribuție importantă în strategia pe termen lung a companiei, de dezvoltare a segmentului de retail în regiunea Mării Negre și a Europei de vest, susținută de unicul nostru acționar - KazMunayGas. În perioada următoare, obiectivul nostru este de a dezvolta activitățile cu potențial din Europa de sud-est, în funcție de condițiile de piață“, a declarat Cătălin Dumitru, vicepreședinte al KMG International.
Marca Rompetrol este prezentă pe piața din Georgia de nouă ani, iar în Moldova are o tradiție de 12 ani, dezvoltându-și operațiunile datorită produselor importate de la rafinaria Petromidia. Noile benzinării sunt modernizate sub noul concept premium de distribuție, caracterizat prin elemente noi de identificare vizuală a brandului Rompetrol, finisaje de calitate și o arhitectură diferită a stației. În 2013, dezvoltarea segmentului de retail, prin creșterea numărului de stații și investiții în modernizarea lor, precum și îmbunătățirea politicii comerciale de wholesale au determinat o creștere a vânzărilor totale de carburanți în cadrul celor două subsidiare. Astfel, volumele totale de carburanți vândute pe cele două piețe au fost de 286 de tone, în creștere cu aproximativ 30% față de anul 2012. Rompetrol Georgia a continuat să-și diversifice operațiunile de vânzare cu amănuntul, prin introducerea carburantului premium EfixS, care a determinat o creștere a vânzărilor cu 60% în stațiile proprii. De asemenea, compania a implementat modulul de plată la pompă Fill & Go. În prezent, Rompetrol Georgia operează 71 de stații și două depozite de carburanți în portul Batumi și Tbilisi. În ceea ce privește Rompetrol Moldova, compania vizează creșterea veniturilor din activitățile adiacente vânzărilor de carburanți, investind în dezvoltarea a 14 magazine în cadrul rețelei de vânzare cu amănuntul. În Moldova, pe lângă cele 57 de staţii de distribuţie, compania mai deţine patru staţii proprii, situate în nord. În prezent, Rompetrol comercializează GPL în aproape jumătate din staţiile operate, iar întreaga cantitate este importată din Kazakhstan. Activităţile de retail ale Rompetrol sunt desfăşurate în peste 1.100 de puncte de distribuţie a carburanţilor, deţinute şi operate în ţări precum România, Franţa, Spania, Moldova, Georgia și Bulgaria.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii