Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:47 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Accent pe satisfacţia clienţilor Sistem call center pentru preluarea indexului, implementat de RAJA SA

ro

25 Jun, 2015 00:00 1675 Marime text

Pentru preluarea indexului autocitit de către fiecare abonat, SC RAJA SA a implementat sistemul call center. Acesta funcţionează sub forma unui robot telefonic şi va fi pus la dispoziţia consumatorilor începând de astăzi.
 
RAJA pune accent pe satisfacţia clienţilor săi şi, pentru că timpul acestora este foarte preţios, noul serviciu reduce timpul de aşteptare şi rezolvă preluarea tuturor apelurilor. „Nu răspunde nimeni“ sau „sună ocupat“ nu vor mai exista, serviciul fiind disponibil 24 de ore din 24, şapte zile din şapte. Pentru a beneficia de sistemul call center, utilizatorii trebuie să cunoască codul de abonat, disponibil pe factură, indexul afişat de contor şi perioada de transmitere a acestuia. Indexul se citeşte fără zecimale (cifrele de după virgulă) şi se transmite cu cinci zile înainte de perioada de consum înscrisă pe factură, pentru a putea fi luat în calcul la facturare. Utilizatorii RAJA trebuie să înţeleagă necesitatea respectării perioadelor de facturare, iar în cazul în care există nelămuriri privind transmiterea autocitirii, se pot adresa Serviciului Relaţii Clienţi, la numărul de telefon 0241.486.527 sau 0241.486.507. Pentru abonaţii care deţin mai multe contoare pe sistemul de alimentare cu apă, transmiterea indexului se va face pe fiecare apometru în parte, pe baza seriei aparatului de măsură (ultimele patru cifre din seria contorului).

Totodată, SC RAJA SA îşi rezervă dreptul de a nu utiliza pentru facturare indexul transmis dacă acesta indică variaţii mari de consum faţă de medie sau dacă se constată că este necesară efectuarea unei citiri de către reprezentantul societăţii. Asigurarea accesului la contor este singura cale de a oferi un serviciu corect facturat şi posibilitatea de a avea control asupra consumului şi a funcţionării instalaţiilor interioare. Pentru a putea transmite indexul contorului de apă, utilizatorii trebuie să apeleze numerele de telefon cu tarif normal: 0241.924; 0241.541.953 sau 0241.695.343, urmând a fi ghidaţi de mesajele generate de aplicaţie.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii