Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:54 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sunteţi în căutarea concediului perfect? CCINA vă invită la Târgul de Turism Vacanţa Constanţa 2014

ro

20 Feb, 2014 00:00 2765 Marime text
Touroperatori din România, centre SPA, complexuri hoteliere de top, furnizori de activităţi de aventură şi sporturi extreme, companii de transport, destinaţii turistice din România, spectacole şi tombole cu premii importante sunt câteva dintre ofertele celei de-a patra ediţii a Târgului de Turism Vacanţa Constanţa 2014.

Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa (CCINA Constanţa) şi Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică (FAPT) prin Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare Turistică Litoral-Delta Dunării, organizează, în perioada 21-23 februarie, a patra ediţie a Târgului de Turism Vacanţa Constanţa, la Maritimo Shopping Center. Lansarea oficială a evenimentului va avea loc vineri, începând cu ora 12.00. „La ediţia curentă participă 26 de expozanţi, dintre care 14  agenţii de turism. Constănţenii au toate motivele să viziteze târgul pentru că au posibilitatea să achiziţioneze vacanţe cu până la 30% reduceri”, a declarat Dănuţ Jugănaru, directorul CCINA Constanţa. Printre expozanţi se vor număra agenţii din Constanţa, Bucureşti, Băile Herculane, Hunedoara, Iaşi, Târgovişte, Venus, Braşov şi Moieciu. Aceştia sunt tur-operatori, hoteluri şi complexuri hoteliere, patronate şi asociaţii de promovare turistică, companii de transport, tabere internaţionale pentru copii.

Surprize peste surprize

Pe lângă faptul că vor pleca acasă vacanţa de vis achiziţionată, constănţenii vor putea participa la tombole şi câştiga zeci de premii. Printre premiile puse la bătaie de organizatori se numără: un sejur de două nopţi cu mic dejun inclus la Hotel Sighişoara - oferit de Happy Tour, o intrare la Aqua Magic, pentru o persoană şi reducere pentru ceilalţi membri ai familiei, o intrare la Delfinariu, pentru o persoană şi reducere pentru ceilalţi membri ai familie,cardul Constanţa Pass – oferite de agenţia Mistral Tours Constanţa, o cină romantică cu produse spaniole pentru două persoane la restaurantul Casa Amfora – ofertă de Agenţia Falcon Travel, un week-end la vila Laura din staţiunea Buşteni, pentru două persoane – oferit de agenţia Paradis Vacanţe de Vis. La acestea de adaugă un week-end pentru două persoane la vila Alpins Straja, cabana Edelweiss, cabana Platoul Soarelui – acordate de Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare Descoperă Straja. Nu în ultimul rând, la tombole pot fi câştigate 50 de cartele telefonice, 15 căni termos, 5 genţi de călătorie – toate oferite de Vodafone.    Cireaşa de pe tort este un sejur de 7 nopţi pentru două persoane în cameră dublă, all-inclusive, la hotel de 5 stele în Kusadasi, Turcia, în perioada 27.09-4.10, oferite de Agenţia Paralela 45. Prezentă la eveniment, alături de directorul general al CCINA, Dănuţ Jugănaru, Corina Martin, preşedintele Asociaţiei de Promovare şi Dezvoltare Turistică Litoral - Delta Dunării, a precizat că la a patra ediţie a târgului „Vacanţa” Constanţa  2014 vor fi lansate şi mule oferte noi, ca spre exemplu un week-end în Delta Dunării şi un city breaks în Bucureşti şi Istanbul. „Constănţenii au toate motivele să vină la târg şi să achiziţioneze o vacanţă printr-o agenţie de turism, deoarece aşa vor fi în siguranţă, vor avea o asigurare”, a menţionat Corina Martin.

Campanie de promovare a staţiunii Mamaia

Preşedintele Asociaţiei de Promovare Litoral - Delta Dunării a mai ţinut să precizeze că autorităţile se pregătesc pentru Târgul de Turism al României de la Bucureşti, care va avea loc în luna martie. Corina Martin a declarat că la acest târg va fi lansată campania de promovare a staţiunii Mamaia.
Mamaia va fi promovată într-un stand de 100 metri pătraţi. „13 martie este ziua în care vom avea show-ul (Mamaia Style) în care dăm startul campaniei, vom lansa oficial filmul de promovare şi site-ul oficial al staţiunii Mamaia - cel pe care nu l-am avut niciodată, precum şi calendarul de evenimente pentru vara 2014”, a mai spus Corina Martin. Aceeaşi campanie şi acelaşi show vor fi organizate şi la Târgul de Turism de la Moscova, în septembrie, şi la Târgul de Turism de la Londra, din noiembrie. În acelaşi timp, s-a discutat lansarea unei campanii ce va avea ca scop promovarea staţiunii Mamaia în Istanbul - Turcia. „Ne propunem să invităm turiştii turci să descopere Constanţa şi Mamaia. Zborurile Turkish Airlines sunt cea mai bună alegere atunci când vorbim de accesibilitate şi de preţul cel mai bun,mai ales că va fi introdus şi al patrulea zbor pe săptămână cu oprire la Varna”, a conchis Martin.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii