Zhanat Tussupbekov, director general al Grupului Rompetrol „Schimbarea numelui companiei face parte din strategia de dezvoltare a brandului KazMunayGas”
Zhanat Tussupbekov, director general al Grupului Rompetrol: „Schimbarea numelui companiei face parte din strategia
11 Mar, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
2737
Marime text
Grurpul Rompetrol NV şi va schimba în perioada următoare denumirea în KazMunayGas Internaţional NV, ca parte a procesului de integrare a activităţilor şi operaţiunilor în cadrul unicului său acţionar - KazMunayGas (KMG), compania naţională de petrol şi gaze din Kazahstan. Decizia a fost adoptată în unanimitate de consiliul de administraţie a Grupului la finele lunii februarie.
Domeniul principal de activitate a Grupului Rompetrol, acum KazMunayGas Internaţional, vizează rafinarea şi comercializarea de ţiţei şi produse petroliere în Europa. Grupul este un important activ extern al companiei naţionale KazMunayGas. Schimbarea numelui companiei face parte din strategia de dezvoltare a brandului KazMunayGas, dar şi de valorificare a activităţilor sale. Brandul „umbrelă” este o condiţie prealabilă pentru consolidarea poziţiei pe piaţă a grupului de firme sub marca KMG, atât în România, cât şi pentru intrarea cu succes pe alte pieţe externe. „Toate companiile grupului vor fi promovate printr-un singur brand puternic, care va fi cunoscut atât în ţară, cât şi la nivel internaţional" a declarat Zhannat Tussupbekov, managing director pentru procesarea şi marketing-ul extern al ţiţeiului în cadrul CN KazMunayGas şi CEO al Grupului Rompetrol (de acum - KMG Internaţional). De asemenea, divizia centrală de management si suport a Grupului - The Rompetrol Group Corporate Center SRL România, va deveni KMG Rompetrol. Compania va continua să asigure managementul şi serviciile conexe pentru toate companiile ce fac parte din Grupul Rompetrol - KMG Internaţional. Brandul Rompetrol va fi folosit în continuare în cadrul segmentului de distribuţie, acesta fiind un brand puternic şi recunoscut atât pe plan local, cât şi internaţional. Schimbarea identităţii vizuale în acord cu noul nume, în Europa şi în regiunea Mării Negre, va avea loc treptat, având în vedere că acum compania operează peste 700 de benzinării în peste 7 ţări.
Strategie de consolidare a activităţilor în România
Recent, compania a finalizat procesul de dezvoltare a unui nou concept de benzinării Rompetrol. Astfel, pentru a asigura loialitatea clienţilor şi pentru susţinerea investiţiilor alocate pentru dezvoltarea noii identităţi vizuale a staţiilor, compania va continua să opereze sub marca „Rompetrol". Compania a început încă de anul trecut strategia de integrare şi aliniere a operaţiunilor sale în cadrul KMG, respectiv Vector Energy (compania de trading a grupului din Elveţia) a devenit KMG Trading AG (subsidiară a KMG Rompetrol), obiectivul acesteia fiind de a deveni operatorul naţional unic pentru exportul de ţiţei din Kazahstan în Europa şi regiunea Mării Negre. Pentru susţinerea acestei activităţi, dar şi pentru a putea intra pe noi pieţe, compania trebuie să-şi dezvolte activele logistice în acord cu nevoile Kazahstanului, dar şi să-şi consolideze operaţiunile de trading. Grupul Rompetrol a adoptat recent un nou model operaţional în acord cu strategia de consolidare şi dezvoltare a activităţilor şi operaţiunilor din România şi Europa de Sud-Est. Reorganizarea activităţilor va permite Grupului o creştere a flexibilităţii operaţiunilor, cu un impact semnificativ în eficientizarea structurii costurilor. În urma achiziţiei Grupului Rompetrol în 2007 de către compania naţională de petrol şi gaze din Kazahstan, acesta a devenit un pod energetic între resursele naturale disponibile în Asia Centrală şi pieţele europene. KMG Internaţional operează peste 1.100 de puncte de distribuţie a carburanţilor în România, Franţa, Spania, Republica Moldova, Georgia, Bulgaria, sub mărcile Rompetrol şi Dyneff. De asemenea, Grupul deţine rafinăriile Petromidia Năvodari şi Vega Ploieşti.
Domeniul principal de activitate a Grupului Rompetrol, acum KazMunayGas Internaţional, vizează rafinarea şi comercializarea de ţiţei şi produse petroliere în Europa. Grupul este un important activ extern al companiei naţionale KazMunayGas. Schimbarea numelui companiei face parte din strategia de dezvoltare a brandului KazMunayGas, dar şi de valorificare a activităţilor sale. Brandul „umbrelă” este o condiţie prealabilă pentru consolidarea poziţiei pe piaţă a grupului de firme sub marca KMG, atât în România, cât şi pentru intrarea cu succes pe alte pieţe externe. „Toate companiile grupului vor fi promovate printr-un singur brand puternic, care va fi cunoscut atât în ţară, cât şi la nivel internaţional" a declarat Zhannat Tussupbekov, managing director pentru procesarea şi marketing-ul extern al ţiţeiului în cadrul CN KazMunayGas şi CEO al Grupului Rompetrol (de acum - KMG Internaţional). De asemenea, divizia centrală de management si suport a Grupului - The Rompetrol Group Corporate Center SRL România, va deveni KMG Rompetrol. Compania va continua să asigure managementul şi serviciile conexe pentru toate companiile ce fac parte din Grupul Rompetrol - KMG Internaţional. Brandul Rompetrol va fi folosit în continuare în cadrul segmentului de distribuţie, acesta fiind un brand puternic şi recunoscut atât pe plan local, cât şi internaţional. Schimbarea identităţii vizuale în acord cu noul nume, în Europa şi în regiunea Mării Negre, va avea loc treptat, având în vedere că acum compania operează peste 700 de benzinării în peste 7 ţări.
Strategie de consolidare a activităţilor în România
Recent, compania a finalizat procesul de dezvoltare a unui nou concept de benzinării Rompetrol. Astfel, pentru a asigura loialitatea clienţilor şi pentru susţinerea investiţiilor alocate pentru dezvoltarea noii identităţi vizuale a staţiilor, compania va continua să opereze sub marca „Rompetrol". Compania a început încă de anul trecut strategia de integrare şi aliniere a operaţiunilor sale în cadrul KMG, respectiv Vector Energy (compania de trading a grupului din Elveţia) a devenit KMG Trading AG (subsidiară a KMG Rompetrol), obiectivul acesteia fiind de a deveni operatorul naţional unic pentru exportul de ţiţei din Kazahstan în Europa şi regiunea Mării Negre. Pentru susţinerea acestei activităţi, dar şi pentru a putea intra pe noi pieţe, compania trebuie să-şi dezvolte activele logistice în acord cu nevoile Kazahstanului, dar şi să-şi consolideze operaţiunile de trading. Grupul Rompetrol a adoptat recent un nou model operaţional în acord cu strategia de consolidare şi dezvoltare a activităţilor şi operaţiunilor din România şi Europa de Sud-Est. Reorganizarea activităţilor va permite Grupului o creştere a flexibilităţii operaţiunilor, cu un impact semnificativ în eficientizarea structurii costurilor. În urma achiziţiei Grupului Rompetrol în 2007 de către compania naţională de petrol şi gaze din Kazahstan, acesta a devenit un pod energetic între resursele naturale disponibile în Asia Centrală şi pieţele europene. KMG Internaţional operează peste 1.100 de puncte de distribuţie a carburanţilor în România, Franţa, Spania, Republica Moldova, Georgia, Bulgaria, sub mărcile Rompetrol şi Dyneff. De asemenea, Grupul deţine rafinăriile Petromidia Năvodari şi Vega Ploieşti.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii