Revine calitatea in joc?
Revine calitatea in joc?Ieri, raspundeam la 2 pagini de intrebari pentru cea mai citita revista vieneza care mi-a luat un interviu despre parfumuri si la un moment dat ma plângeam de disparitia notiunii de valoare si continut autentic, in paralel cu siteurile cu puternic SEO si zero continut, idee de altfel expusa si in articolul cu (de)caderea valorilor. Dar viziunea mea pesimista a primit un "raspuns" chiar azi dimineata când am aflat de schimbarile pe care le face Google in algoritmul de cautare pentru a "descalifica" siteurile deficitare in continut.
Iata si traducerea româneasca, via Hotnews: Google a anuntat ca a facut o schimbare majora a algoritmilor de cautare pentru a privilegia site-urile cu continut de calitate si a face sa cada pe pozitii inferioare site-urile cu continut slab, copiat sau dominat de spam: [...]Multe din schimbarile pe care le facem in algoritmi sunt atat de subtile incat foarte putini le vor observa, insa in ultimile zile am lansat cateva schimbari ale algoritmilor care se vor regasi in 11,8% dintre cautarile efectuate. [...]Actualizarea e gandita sa plaseze mai jos in rezultatele cautarii site-urile de slaba calitate (...) cele cu continut copiat de pe alte site-uri sau cele care pur si simplu nu sunt folositoare. In acelasi timp, site-urile de calitate vor sta mai bine in ierarhii.
Adevarul e ca de mult imi doream sa pot "elimina" toate acele rezultate irelevante pentru ceea ce caut pe Google, ca e vorba de moda sau de parfumuri, unde siteuri dubioase reusisera sa se urce in primele rezultate in mod "abuziv". Este oare acesta si un trend la nivel de societate? Apune epoca imposturii iar informatia se "eficientizeaza"?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp