Litoral TV Care sunt nemulțumirile călătorilor RATC
Litoral TV: Care sunt nemulțumirile călătorilor RATC
19 Feb, 2014 14:25
ZIUA de Constanta
2113
Marime text
Transportul public reprezintă, de cele mai multe ori, varianta cea mai accesibilă de deplasare, însă nu de fiecare dată este și cea mai bună alegere, iar asta o spun cei care circulă, zi de zi, cu mijloacele de transport în comun. Așteptatul în stații, mai ales pe timp de noapte, programul neregulat de circulație, dar și comportamentul necivilizat al unora dintre călători sunt doar câteva dintre nemulțumirile oamenilor. În încercarea de a-și optimiza serviciile, cei de la RATC sunt dispuși să primească critici, atâta timp cât acestea sunt constructive.
În timp ce, pe stradă, oamenii îngheață în stații minute în șir, sau sunt nevoiți să alerge după autobuzele ai căror șoferi nici măcar nu opresc, cei de la RATC așteaptă, la birouri, mailuri cu nemulțumiri și sugestii de la călători. Conducerea Regiei a anunțat că va desfășura un sondaj de opinie, iar fiecare călător își poate exprima părerea cu privire la calitatea serviciilor de transport în comun. Am încercat să aflăm și noi ce părere au constănțenii.
“Biletul este destul de scump. Pentru 3 lei, serviciile sunt cam proaste. Nu cred că ar trebui să caute sugestii, cred că în intenția de a face un serviciu mai bun, trebuie să vină din partea lor, nu să venim noi cu recomandări. Până la urmă ei trebuie să ia o decizie ca să ne asigure nouă, clineților, un serviciu de calitate, pentru că în momentul de față ei își vând produsul. Noi ar trebui să cumpărăm și să ne atragă cumva serviciul pe care ei îl oferă în momentul de față, RATC-ul”, a spus un călător.
“Acum trebuia să ajung acasă, dar atunci când trebuie să ajung la serviciu contează că aștept mult. Și aseară nu m-a luat. Am fugit după mașină și nu mi-a deschis ușa”, a spus o constănțeancă.
Părerile călătorilor diferă în funcție de frecvența de circulație dar și de liniile pe care au nevoie să se deplaseze. Astfel, în stații din diverse zone ale orașului, comentarii diverse.
“Chiar vine acum autobuzul [...] pot să spun că am aștreptat 5 minute. Circulă foarte bine. Nu ar fi obiecții în privința transportului în comun”, este de părere alt călător RATC.
Cei ce doresc să participe la sondaj trebuie să ştie că acesta se desfăşoară în perioada 24 februarie-15 martie, iar propunerile trebuie să se refere la liniile existente, eventuale trasee noi, frecvenţa de circulaţie sau amplasare staţii. Propunerile se pot trimite pe trei căi: prin mail, prin fax şi prin poştă cu menţiunea „Pentru sondaj opinie călători”.
În timp ce, pe stradă, oamenii îngheață în stații minute în șir, sau sunt nevoiți să alerge după autobuzele ai căror șoferi nici măcar nu opresc, cei de la RATC așteaptă, la birouri, mailuri cu nemulțumiri și sugestii de la călători. Conducerea Regiei a anunțat că va desfășura un sondaj de opinie, iar fiecare călător își poate exprima părerea cu privire la calitatea serviciilor de transport în comun. Am încercat să aflăm și noi ce părere au constănțenii.
“Biletul este destul de scump. Pentru 3 lei, serviciile sunt cam proaste. Nu cred că ar trebui să caute sugestii, cred că în intenția de a face un serviciu mai bun, trebuie să vină din partea lor, nu să venim noi cu recomandări. Până la urmă ei trebuie să ia o decizie ca să ne asigure nouă, clineților, un serviciu de calitate, pentru că în momentul de față ei își vând produsul. Noi ar trebui să cumpărăm și să ne atragă cumva serviciul pe care ei îl oferă în momentul de față, RATC-ul”, a spus un călător.
“Acum trebuia să ajung acasă, dar atunci când trebuie să ajung la serviciu contează că aștept mult. Și aseară nu m-a luat. Am fugit după mașină și nu mi-a deschis ușa”, a spus o constănțeancă.
Părerile călătorilor diferă în funcție de frecvența de circulație dar și de liniile pe care au nevoie să se deplaseze. Astfel, în stații din diverse zone ale orașului, comentarii diverse.
“Chiar vine acum autobuzul [...] pot să spun că am aștreptat 5 minute. Circulă foarte bine. Nu ar fi obiecții în privința transportului în comun”, este de părere alt călător RATC.
Cei ce doresc să participe la sondaj trebuie să ştie că acesta se desfăşoară în perioada 24 februarie-15 martie, iar propunerile trebuie să se refere la liniile existente, eventuale trasee noi, frecvenţa de circulaţie sau amplasare staţii. Propunerile se pot trimite pe trei căi: prin mail, prin fax şi prin poştă cu menţiunea „Pentru sondaj opinie călători”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii