Litoral Tv Lucrările podului rutier care face legătura între Portul Constanţa şi Autostrada Soarelui se desfăşoară cu dificultate
Litoral Tv: Lucrările podului rutier care face legătura între Portul Constanţa şi Autostrada Soarelui se desfăşoară
22 Oct, 2013 21:23
ZIUA de Constanta
3009
Marime text
Gabara necesară transportului de mare tonaj întârzie să apară la Constanţa. Și în timp ce podul Agigea este închis, la podul rutier care leagă Portul de Autostradă, lucrările se desfăşoară cu încetinitorul. Betonul necesar constructorilor este în prezent plimbat pe o rută ocolitoare de 80 de kilometri.
“ Am analizat o rețetă de beton cu extensia lucrabilității până la trei ore, dar punem în vedere că pe măsură ce pilonii se ridică, timpul necesar pentru ridicarea betonului de la nivelul solului până sus crește și atunci îmi scurtează timpul disponibil pentru transport. Și atunci trebuie să găsim o variantă de transport cu o distanță și un timp mai scurt. “ a spus consultantul, Anghel Stănescu.
Materialul de constructie trebuie să ajungă de la staţia de beton aflată în partea de nord a podului rutier până în partea de sud, unde se desfăşoară lucrări. În tot acest timp, betonul poate suferi schimbări din cauza condiţiilor meteo şi poate fi refuzat de constructori. În prezent, durata transportului este de o oră şi două zeci de minute iar la fiecare două zile au loc aproximativ şapte transporturi. La începutul lunii noimbrie va fi pusă în funcţiune o gabară.
„ Am legat transportul acestui beton de prezența gabarei pe care o așteptăm la începutul lunii noiembrie. „ a declarat directorul executiv CNACN, Severin Tănase.
„ S-a găsit o soluție, la începutul lunii noiembrie va veni o gabară de 1000 de tone specială pentru transport agabaritic.„ a afirmat prefectul Eugen Bola.
Costurile suplimentare vor fi analizate la sfârşitul lunii şi vor fi suportate de agenţii economici. Lucrările vor fi încheiate în luna mai 2014 iar din iunie podul va fi pus în funcţiune.
“ Am analizat o rețetă de beton cu extensia lucrabilității până la trei ore, dar punem în vedere că pe măsură ce pilonii se ridică, timpul necesar pentru ridicarea betonului de la nivelul solului până sus crește și atunci îmi scurtează timpul disponibil pentru transport. Și atunci trebuie să găsim o variantă de transport cu o distanță și un timp mai scurt. “ a spus consultantul, Anghel Stănescu.
Materialul de constructie trebuie să ajungă de la staţia de beton aflată în partea de nord a podului rutier până în partea de sud, unde se desfăşoară lucrări. În tot acest timp, betonul poate suferi schimbări din cauza condiţiilor meteo şi poate fi refuzat de constructori. În prezent, durata transportului este de o oră şi două zeci de minute iar la fiecare două zile au loc aproximativ şapte transporturi. La începutul lunii noimbrie va fi pusă în funcţiune o gabară.
„ Am legat transportul acestui beton de prezența gabarei pe care o așteptăm la începutul lunii noiembrie. „ a declarat directorul executiv CNACN, Severin Tănase.
„ S-a găsit o soluție, la începutul lunii noiembrie va veni o gabară de 1000 de tone specială pentru transport agabaritic.„ a afirmat prefectul Eugen Bola.
Costurile suplimentare vor fi analizate la sfârşitul lunii şi vor fi suportate de agenţii economici. Lucrările vor fi încheiate în luna mai 2014 iar din iunie podul va fi pus în funcţiune.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- Curiosu 22 Oct, 2013 21:57 Chiar ne crede prosti domnul consultant Stanescu?In Constanta sunt cel puțin 4statii de betoane care pot asigura beton de calitate.Firma care executa acest pod nu a mai făcut astfel de lucrări,ritmul e sub orice critică.Asta e adevarul domnule consultant.Pentru întârzieri penalizati contractorul conform contract.