Litoral TV Nemulțumirile persistă la Podul Agigea
Litoral TV: Nemulțumirile persistă la Podul Agigea
20 Nov, 2013 18:15
ZIUA de Constanta
2523
Marime text
Toate-s vechi și noi sunt toate în ceea ce privește podul de la Agigea! Gabara atât de mult așteptată a sosit într-un final, însă asta nu a însemnat că problemele au dispărut.
Pentru că autovehiculele de mare tonaj atingeau suprafața de rulare a gabarei, a fost necesară coborârea cu cel puțin 10 cm a nivelului apei în canal.
Odată rezolvată această problemă, transportatorii au avut parte de o altă surpriză. Au fost nevoiți să scoată din buzunar 50 de lei pentru autovehiculele ce depășesc 10 tone și 25 de lei pentru cele sub acest tonaj. Chiar dacă inițial gabara a fost prezentată drept o soluție viabilă pentru evitarea unui ocol de peste 100 de km, autoritățile locale și cele centrale au “omis” să comunice la acea dată și costurile traversării canalului. Primarul comunei Agigea este în continuare nemulțumit de felul în care se desfășoară lucrările. Acesta susține că a fost nevoie de intervenția presei pentru ca lucrările să înceapă cu adevărat.
“Exact acum sunt pe podul Agigea [...] se circulă cum se circulă. Trebuie să faci din centrul localității cel puțin 15, 20 de minute până să ajungi la pod. După ce presa a dat un pic de pământ cu constructorul au început să lucreze altfel. Presa a sesizat că nu se lucrează așa cum ar fi trebuit să se lucreze și după ce s-au făcut niște reportaje despre cum se lucreză la podul Agigea au început să mai intensifice.”, a declarat Cristian Cîrjaliu, primar comuna Agigea.
Vă reamintim că traficul mai greu de 3,5 tone a fost interzis, de la 1 octombrie, pe podul de la Agigea, iar restricţia rămâne în vigoare până la 31 mai 2014. Până atunci, transportatorii vor fi nevoiți să plătească 50 de lei pentru a trece canalul cu o gabară la bordul căreia pot urca doar nouă vehicule de mare tonaj.
Pentru că autovehiculele de mare tonaj atingeau suprafața de rulare a gabarei, a fost necesară coborârea cu cel puțin 10 cm a nivelului apei în canal.
Odată rezolvată această problemă, transportatorii au avut parte de o altă surpriză. Au fost nevoiți să scoată din buzunar 50 de lei pentru autovehiculele ce depășesc 10 tone și 25 de lei pentru cele sub acest tonaj. Chiar dacă inițial gabara a fost prezentată drept o soluție viabilă pentru evitarea unui ocol de peste 100 de km, autoritățile locale și cele centrale au “omis” să comunice la acea dată și costurile traversării canalului. Primarul comunei Agigea este în continuare nemulțumit de felul în care se desfășoară lucrările. Acesta susține că a fost nevoie de intervenția presei pentru ca lucrările să înceapă cu adevărat.
“Exact acum sunt pe podul Agigea [...] se circulă cum se circulă. Trebuie să faci din centrul localității cel puțin 15, 20 de minute până să ajungi la pod. După ce presa a dat un pic de pământ cu constructorul au început să lucreze altfel. Presa a sesizat că nu se lucrează așa cum ar fi trebuit să se lucreze și după ce s-au făcut niște reportaje despre cum se lucreză la podul Agigea au început să mai intensifice.”, a declarat Cristian Cîrjaliu, primar comuna Agigea.
Vă reamintim că traficul mai greu de 3,5 tone a fost interzis, de la 1 octombrie, pe podul de la Agigea, iar restricţia rămâne în vigoare până la 31 mai 2014. Până atunci, transportatorii vor fi nevoiți să plătească 50 de lei pentru a trece canalul cu o gabară la bordul căreia pot urca doar nouă vehicule de mare tonaj.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii