Litoral TV Reabilitarea Podului IPMC ar putea fi gata în primăvară
Litoral TV: Reabilitarea Podului IPMC ar putea fi gata în primăvară
12 Jan, 2014 08:34
ZIUA de Constanta
1968
Marime text
Podul IPMC ar putea fi redat circulaţiei, pe ambele sensuri, în această primăvară. Cel puţin, aşa a promis primarul Constanţei, Radu Mazăre. Pentru şoferii constănţeni nevoiţi să tranziteze zona Filimon Sârbu, acest lucru ar reprezenta finalul unui calvar ce durează de mai bine de un deceniu.
„Cred că e cazul să le termine o dată, că e vorba de câțiva ani buni de când este închis podul și mă gândesc că e vorba de pus tronsoanele alea ca să poată să termine lucrarea”, a spus un șofer.
„Cel mai bine, ca să nu cădem de pe el, e să-l facă. Atâta timp a durat [...] o grămadă de probleme are, găuri în asfalt, parapeții din lateral sunt ruginiți și sunt degradați. Cel mai bine să-l repare, că suntem în Comunitatea Europeană, adică avem și noi ceva de câștigat”, a spus un alt cetățean.
Ar putea fi un final de poveste fericit, dacă am uita că, în decursul anilor, pe lângă timpul pierdut şi nervii consumaţi de către şoferi, podul IPMC şi-a luat tribut în vieţi omeneşti şi pagube materiale rezultate în urma accidentelor petrecute în zonă. Totul, din cauza unor frecuşuri birocratice, cu substrat politic. Aruncat dintr-o parte în alta, de la autorităţile locale către cele centrale şi înapoi, podul a ajuns în iulie 2012 în administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, costul lucrărilor de reabilitare ajungând la 12 milioane de lei.
„Cred că e cazul să le termine o dată, că e vorba de câțiva ani buni de când este închis podul și mă gândesc că e vorba de pus tronsoanele alea ca să poată să termine lucrarea”, a spus un șofer.
„Cel mai bine, ca să nu cădem de pe el, e să-l facă. Atâta timp a durat [...] o grămadă de probleme are, găuri în asfalt, parapeții din lateral sunt ruginiți și sunt degradați. Cel mai bine să-l repare, că suntem în Comunitatea Europeană, adică avem și noi ceva de câștigat”, a spus un alt cetățean.
Ar putea fi un final de poveste fericit, dacă am uita că, în decursul anilor, pe lângă timpul pierdut şi nervii consumaţi de către şoferi, podul IPMC şi-a luat tribut în vieţi omeneşti şi pagube materiale rezultate în urma accidentelor petrecute în zonă. Totul, din cauza unor frecuşuri birocratice, cu substrat politic. Aruncat dintr-o parte în alta, de la autorităţile locale către cele centrale şi înapoi, podul a ajuns în iulie 2012 în administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, costul lucrărilor de reabilitare ajungând la 12 milioane de lei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii