Litoralul Mării Negre, promovat dincolo de graniţe
Litoralul Mării Negre, promovat dincolo de graniţe
13 Aug, 2013 17:03
ZIUA de Constanta
2570
Marime text
Staţiunea Mamaia va avea un film şi un site de promovare. Acestea vor fi realizate din banii colectaţi din taxa de promovare. Din această sumă este achitată şi producţia imnului staţiunii Mamaia precum şi Festivalul Antic Tomis. Anul acesta, Asociaţia Litoral Delta Dunării încasează 250 de mii de euro reprezentând 80 la sută din valoarea totală a taxei de promovare încasată de Primăria Constanţa. Organizarea Festivalului Antic Tomis în valoare de 20 de mii de euro este achitată din acest buget. În plus, cu aceşti bani reprezentanţii Asociaţiei vor promovarea litoralul Mării Negre la nivel internațional, iar staţiunea Mamaia, pe lângă imn va avea atât un film de prezentare cât şi un site.
“Cu diferenţa care ne rămâne, după ce am plătit imnul staţiunii Mamaia, am votat participarea Asociaţiei Litoral pentru prima oară la Târgul de la Londra de anul acesta, Dubai şi Moscova de anul viitor, târgul de la Berlin care este cel mai important târg din Europa, şi desigur la târgurile de turism ale României. De asemenea am votat producţia unor filme oficiale de promovare a staţiunii Mamaia, şi un site al straţiunii Mamaia”, a declarat Corina Martin, preşedintele ANAT.
“Cu diferenţa care ne rămâne, după ce am plătit imnul staţiunii Mamaia, am votat participarea Asociaţiei Litoral pentru prima oară la Târgul de la Londra de anul acesta, Dubai şi Moscova de anul viitor, târgul de la Berlin care este cel mai important târg din Europa, şi desigur la târgurile de turism ale României. De asemenea am votat producţia unor filme oficiale de promovare a staţiunii Mamaia, şi un site al straţiunii Mamaia”, a declarat Corina Martin, preşedintele ANAT.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii